Harley Davidson VRSCDX Nightrod Special

Hoi Goos,

Ik heb tegenwoordig (sinds 2 maanden) zo'n bruut monster tussen mijn benen, gisteren met 28graden lekker gereden, hij is te gruwelijk en eigenlijk wel een beetje teveel bekijks.
Vermogen is geweldig heb reeds 200 gereden ligt als een huis op de weg, je ziet die bezinemeter teruglopen als je met je ogen knippert.
Maar hij is te vet!!

Groet michael
 
Hoi Goos,

Ik heb tegenwoordig (sinds 2 maanden) zo'n bruut monster tussen mijn benen, gisteren met 28graden lekker gereden, hij is te gruwelijk en eigenlijk wel een beetje teveel bekijks.
Vermogen is geweldig heb reeds 200 gereden ligt als een huis op de weg, je ziet die bezinemeter teruglopen als je met je ogen knippert.
Maar hij is te vet!!

Groet michael


Kijk ik kon gewoon niet de enige zijn hier :}
Ja veel bekijks heb je zeker, vooral als je hem ergens parkeerd hahahahh

Heb je al andere uitlaten?
 
Sorry hoor, maar dit is echt een ubergeile fiets. Kheb niets met choppers, maar als ik huisje boompje beestje heb gaat de racer de deur uit en gaat deze onder mijn kont brommen.

*O*

Nice bike, paar keer in omgeving amersfoort gezien, zijn 2 stuks die daar rondrijden.
 
Hoi Goos,

Ik heb tegenwoordig (sinds 2 maanden) zo'n bruut monster tussen mijn benen, gisteren met 28graden lekker gereden, hij is te gruwelijk en eigenlijk wel een beetje teveel bekijks.
Vermogen is geweldig heb reeds 200 gereden ligt als een huis op de weg, je ziet die bezinemeter teruglopen als je met je ogen knippert.
Maar hij is te vet!!

Groet michael


Voor de liefhebber, Ricks Motorcycles in Baden-Baden (DE), heeft een grotere tank voor de V-Rodontworpen waar een 3 á 4 liter extra in kan.
www.ricks-motorcyles.de of www.wheelsforwinners.com

voor info
info@wheelsforwinners.com
 
Hebben zich wel eens eerder vergist.
~
full
 
Sorry hoor, maar dit is echt een ubergeile fiets. Kheb niets met choppers, maar als ik huisje boompje beestje heb gaat de racer de deur uit en gaat deze onder mijn kont brommen.

*O*

Nice bike, paar keer in omgeving amersfoort gezien, zijn 2 stuks die daar rondrijden.


Is ook geen chopper.
 
Klopt.Dit is ook geen Harley maar een :? vergissing.

Heeft net zoveel met een Harley te maken als een Audi met een Porsche.

Dit is al heel veel jaren Harley, en tevens een Harley trots!
Vooruitgang is niet slecht, anders stopt het merk vanzelf!
Zonder deze motor had Harley waarschijnlijk al vorig neg. op de beurs gestaan...dit is een bestseller en misschien wel het beste vakwerk ooit!
 
Heeft weinig met vooruitgang te maken.Het heeft gewoon helemaal niets meer met een Harley te maken.Dat heeft een twincam ook al minder maar dit.?
Maar ze hebben ook al golfkarretjes en sneeuwscooters gebouwd.Dus nieuw is het niet.
 
Foto van de Harley koffiemolens kan ik zo snel niet vinden.
al deze uitstapjes van Harley zijn gedaan om het hoofd boven water te houden.met dank aan AMF. :?
 
Een lul?
mmmhhh...
Meer een harley liefhebbert.

Maar vind die V rod best een cool ding hoor.Niks mis mee.zeker als je hem een beetje drag achtig berbouwt.Ik snap alleen niet wat het met een Harley te maken heeft.
Behalve dat er een HD sticker op zit.net als bij de golfcarts en sneeuwscooters.
 
Laatst bewerkt:
Snel ding man :) Maar elke Harley is denk ik wel op te voeren en echt mooi vind ik hem niet..... ;)


Maar ja, smaken verschillen toch? :]
 
Hebben zich wel eens eerder vergist.
\[[url=http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/547988/c558e52d80e0170fa4cb4a98a2dba22f]afbeelding[/url]][/quote]

Yep, de HD op de foto is de XA1000 ( 750 CC uit 1942 ) waarvan in de 2e wereldoorlog maar circa 1000 stuks zijn gemaakt. De bedoeling was om een kopie van de BMW R71 zijklepper te maken voor de oorlog in de Noord-Afrikaanse woestijn. De Harley's hadden namelijk, in tegenstelling tot de BMW's, met hun V-Twin flinke thermische problemen ( en nu nog steeds _O- ). Het project schijnt echter na een jaar te zijn gestopt.


grtz HD4ever ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit niet eens zo,n verkeerde motor.Zou hem ook zeker niet in een slootv rijden.
Maar met een Harley heeft dit natuurlijk niks meer te maken.
Zoals gijs al zei:
Harley Davidson.Authentic motorsikkels. 1903-1984.
R.I.P.

Zo is het maar net ;)

Van een Evo en alles daarna valt best een mooie chop te bouwen, toch gaat er niks boven een goede oude pre-Evo olieschuit. 8-)
 
ik vin het nog best een harley, alleen geen old american classic of chopper.
er reed er laatst een langs op de dijk bij me huis. heeft met andere uitlaten best wel een vet geluid. (met de originele zou ik het niet weten)
 
ik vin het nog best een harley, alleen geen old american classic of chopper.
er reed er laatst een langs op de dijk bij me huis. heeft met andere uitlaten best wel een vet geluid. (met de originele zou ik het niet weten)


Gisteren stond er weer een bij de hakkenbar.Ze rijden hier best veel.
Maar leg mij dan eens uit waarom je het nog best een harley vindt?

Het frame?
Het blok?
De tank"
Het geluid?
De waterkoeling?

Wat??
 
gewoon het gehele plaatje. dit is wat ik verwacht als harley moderne motoren gaat maken.
dat het niet hetzelfde pricipe is als wat ze al zo lang maken, of dat er anderen aan meegewerkt hebben, wil niet zeggen dat het geen harley meer is.
Het is gewoon de volgende stap van harley.
En over dat frame, softtail frames zijn er ook niet sinds het begin. en motoren met softtails worden nou ook niet direct afgedaan als zijnde niet harley. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan