Motorclub voor de wat jongere rijders gezocht

Rien84

MF'er
30 mrt 2007
81
0
Rotterdam
Het lijkt me erg leuk om lid te worden van een motorclub, maar ik kan de juiste niet vinden.
Ik zoek iets in de omgeving van Rotterdam, maar alles wat ik tegenkom op internet enzo, lijkt, met alle respect hoor, een gemiddelde leeftijd van boven de 40 te hebben. Als ik fotoalbums kijk op de sites van bestaande motorclubs, zie ik nergens wat jongere motorrijders. En ik ben gewoon bang dat ik niet zo bijster veel aansluiting zal hebben met alleen maar mensen van 20 á 30 jaar ouder. Ik ben zelf 23 jaar.

Daarom is mijn vraag: is er een motorclub in de omgeving van Rotterdam, die bestaat uit wat jongere rijders, of waarvan een paar leden in elk geval wat meer van mijn leeftijd zijn?

Bedankt en misschien tot binnenkort!
 
Choppers?

Motorclubs?

Die ken ik in twee soorten: De stoere, criminele cubs uit de verhalen over Hells Angels en de clubjes met oudere midlife-crisis mannen.

Ik ben dus bang dat jij wat zoekt wat er niet is.



P.s. Ik ben zelf 49, dus ik hoor bij de laatste groep. Ik heb zelfs een Japanse chopper :Y ....
 
Ik heb lang bij de REO (Rotterdam en omstreken) gereden voor ik over stapte naar mijn huidige club.

REO is gemiddeld ook wel wat ouder maar zeker ook jongere en jonger van geest.

Dus leeftijd heeft daar niet zoveel mee te maken.

Check'm out op www.reo-ic.nl
 
Bedankt Pepe, maar ook dat is geloof ik niet helemaal wat ik bedoel. Heeft er dan verder niemand een idee, bestaat dit echt niet?? Iemand zin om zelf zo'n motorclub voor zeg maar 18 tot 40 jaar te beginnen?;)
 
het is alwel een feit dat er steeds minder jongere moter gaan rijden
dus een moterclub speciaal voor jongere.
kweenie hoor
de gemiddelde leeftijd is al rond de 40 in moterrijdend nederland.
en wat voor club zoek je chopper,race,toer,of treffen rijders.
bij de laatstse maakt de leeftijd niet zo veel uit.
mzzl john :W
 
LOL!
Wat voor motEr heb jij en leuker nog, hoe out bent U?


sorry kan het niet laten!
 
Ik ben helemaal niet out, ik ben harstikke nuchter.

Ik ben op zoek naar chopperrijders (lijkt me logisch trouwens in een choppertopic).
 
Op les en bij de rijschool kreeg ik het idee dat er juist best veel jongeren hun motorrijbewijs proberen te halen. Het is dan natuurlijk echter nog de vraag of ze 'm ook echt halen, of ze een motor kopen en helemaal of dat dan een chopper is...
 
Ja... ben het met rien eens, is ECHT weinig samenscholend motorvolk (clubjes dus) onder de 35
Ik ben zelf 21 en de vrienden DIE ik heb die zelf een motor hebben, rijden een R6 of een CBR e.d

Kom ik aan met mn chopper :P nja.. rien, leuk idee om zelf eentje in elkaar te zetten door middel van een keer toeren met wat lui van hier, :D



Ride iT Like You Stole it
 
Kijk, dat zijn de mooie reacties, nu zijn we al met z'n 2en:p Nog meer mensen interesse? Je moet dan natuurlijk wel aan twee vereisten voldoen: jonger zijn dan 40 en chopper rijdend haha. (Of vind jij 35 een absolute bovengrens Coen? Eigenlijk zijn dat ook al ouwe lullen he;))
 
Leuk voor als je over 13 jaar zelf 35 wordt...
Word je je eigen motorclub uitgezet... }) :?

Ben overigens 25, dus nog niet zo'n "oude lul" :Y ;)
 
Jammer dat je in omgeving Rotterdam zit, ik ben 22 en rijd ook op een Chopper, maar woon in Groningen. Ik ben 't er mee eens dat jongere lui met motoren veel vaker op snelle happen rijden en weinig op choppers, een club zou vet zijn. Maar Rotterdam? :P
 
Bedankt Pepe, maar ook dat is geloof ik niet helemaal wat ik bedoel. Heeft er dan verder niemand een idee, bestaat dit echt niet?? Iemand zin om zelf zo'n motorclub voor zeg maar 18 tot 40 jaar te beginnen?;)

Zoals pepe zegt Reo is een goeie club, en er zitten veel jongeren... Ken er ook een paar van!
Tuurlijk zitten er ook ouweren tussen, maar ook veel jongeren!
 
De enige club met jonge leden die ik tot zover ben tegengekomen was EMSC De asfalthappertjes.
Allemaal studenten dus pakweg 18-26 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Ben het helemaal eens met jullie bijna iedereen van mijn leeftijd (25)
rijd op van die veredelde scooters (CBR's en zo) :)
Zag idd ook de site De asfalthappertjes is ook in eindhoven das wel fijn
maar je moet student zijn en dat ben ik niet.
en die rijden ook merendeel met racers.
dus clubje chopper rijders zou wel cool zijn.

Groeten Maarten.

p.s. Ik rij intruder vs700
 
nee er moet niet echt een max grens zijn. maar wel een voorkeur of in ieder geval een basis van jongere mensen, en zoals ik hier begrijp zijn er die al 4 dan (waaronder ook mij natuurlijk)

ik kom zelf trouwens ook uit eindhoven butskop :D

Maar goed, mocht er iemand over door willen denken/praten , mijn msn adres staat in mijn profiel en nieuwe mensen zijn altijd welkom

:] Groeten :]
 
nja als je je eigen 25 voelt... Ben je ook 25 he, het gaat ook merendeel om een jonge geest te hebben binnen de club en dat hoeven dan niet per se alleen gasten onder de 25 te zijn, maar als het gevoel rond de 25 ligt, voelen jongere motorrijders zich ook meer welkom/thuis binnen zo'n clubje (lijkt mij, ik in ieder geval wel)

Groeten... en uh.. Rien, je ziet het.. er is volgens mij animo genoeg om een leuk clubje bij elkaar te plukken dus ik zou zeggen..begin te denken over hoe en wat tog :D

:] Later luitjes :]
 
Wat wil je oprichten?

Gewoon eenvriendelclubje dat zo nu en dan met elkaar een blokje gaat rijden of liever een badge/colors clubje in de vorm van MC of MMC.

Ik heb op zich wel interesse want er is gewoonweg zoiets niet in de buurt van de randstad
 
Wat wil je oprichten?

Gewoon eenvriendelclubje dat zo nu en dan met elkaar een blokje gaat rijden of liever een badge/colors clubje in de vorm van MC of MMC.

Ik heb op zich wel interesse want er is gewoonweg zoiets niet in de buurt van de randstad


Wanneer ben je eem mc of een mmc en wat is het verschil daartussen.
 
Wat leuk, die interesse ineens! Tja, dan maar zelf iets beginnen inderdaad, als er niets al bestaat. Wat wil ik precies... nou, ik zou best graag lid worden van een echte motorclub, dus compleet met site, naam, meetings etc. Maar zoals het er nu voor staat moeten we wellicht maar eens klein beginnen, door met wat mensen af te spreken en lekker een keer gaan touren toch? Heeft er iemand verstand van het beginnen/oprichten van zoiets?

Ik ben in elk geval voor! Het kan zijn dat ik soms wat laat reageer, dat komt omdat ik ivm verhuizen nog een paar dagen zonder internet zit en dus van mn werk afhankelijk ben. Maar ik spreek jullie wel weer, groeten Rien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan