Motorclub voor de wat jongere rijders gezocht

Ach, we zien je wel verschijnen. Of niet. Tenzij het heel hard regent. Dan gaan wij volgens mij ook niet. Sta je daar alleen. (Zo kan ik nog wel even doorgaan ;) .)
 
Het weer is redelijk te doen tot nu toe rond de 20 graden
Hoop op nog meer zon maar met dit weer is het ook al lekker.

Groeten William
full
 
Laatst bewerkt:
Ik meot mij helaas afmelden, ouders zijn x jaar getrouwd dus een etentje zondag, we wordn 's middags al verwacht....

Veel plezier en zon toegewenst....
 
Oke rijders

Route ff nog bij gewerkt voor zondag ff de snelweg weg gehaald en meer langs de wateren rijden.

Buellicious 8:15 bij Mac IJsselstein en de rest zie jullie zondag om 09:30 bij Mac Spyk


Groeten William
 
Laatst bewerkt:
Oke rijders

Als het weer droog en een beetje mee werk gaat het gewoon door maar als het te is dan maar een week later doen.

Morgen om 07:30 zal ik ff het weer kijken en in de omgeving van de eilanden.
Dan zal ik neer zetten of we gaan .(of vanavond al als het begesteld is de weerbeelden)
Want met dit weer zoals vandaag is er zeker niks aan .
Hoop dat jullie dat begrijpen en ik blijf gewoon geloven in het weer dat het goed komt (lol)

Groeten William
 
Oke Alex

Denk dat we het gewoon maar een week moeten verzetten .
Dus bij deze dan maar de rit wordt dus 27-07-2008 gereden de tijden en de start plaats blijf dan gewoon van kracht.
Dit vanwege het slechte weer morgen .
Het is helaas niet anders met dit weer is het echt niet te doen , dus op naar volgende week dan maar.


En Beullicious als het morgen middag toch nog wat op klaart misschien kunnen we dan ff een dijkje pakken hier in de buurt als je zin heb daar in dan.

Nou Groeten William en op naar de 27-07-2008
 
Laatst bewerkt:
Jammer....kom ik expres een beetje bijtijds thuis om morgen naar La Zeelande te gaan, gaat het niet door ! Is grappig bedoeld hoor, of het echt nog wat wordt met het weer, ik ben er niet van overtuigd.

Het is belachelijk, zoals het gestormd heeft vandaag, het leek het einde der tijden wel. En dan een barbecue-feestje hebben. Maar dit terzijde. Beetje jammer voor mij: volgende week zondag kan ik er niet bij zijn.

@William: goed plan om morgenmiddag nog een stukje te rijden bij tijd (ja hoor) / zin (altijd) / goed weer (buienradar monitoren). Ik houd het forum wel in de gaten.
 
Das jammer voor volgende week Beullicious
Maar helaas kan niet anders.

En morgen ik hou ook het forum in de gaten als het toe laat met het weer toch nog ff lekker rijden .
Misschien toch nog tot morgen.

Groeten William
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan