Motorclub voor de wat jongere rijders gezocht

Geeft niet hoor, volgende week ga ik naar Noord-Holland, ook leuk. Zeeland zie ik van het jaar vast nog een keer op de motor (we MOETEN een mooie nazomer krijgen, want dit kan zo niet langer...)
 
Kunnen hem zeker nog eens doen hebben wij hem al eens voorgereden misschien moeten we hem wel aanpassen zodat die dan nog leuker is.

En Noord Holland is ook mooi (op de motor of niet?)
 
Laatst bewerkt:
En mooi weer dat het hier is...de weg is nog niet droog, maar dat komt goed. Roep maar een tijd hoor William, dan kom ik wel naar de Mac in IJsselstein - als het jou ook nog uitkomt.

Noord-Holland wordt overigens ook een motorritje, 1x per jaar wordt er daar een ritje georganiseerd, en die mensen mag ik erg graag - vorig jaar een heel weekend mee opgetrokken.

Tot vanmiddag allemaal :W :]
 
Hoi Beullicious

Zal je altijd zien he met het weer .
Heb je een ritje in de planning wat we eventueel kunnen rijden
Ik heb toch al de hele dag vrij geplant vanwege die rit.

Groeten William
 
Rond 11:15 komt hier zo te zien nog een klein buitje en dan droog .
Richting het Westen blijf het droog Noorden en Oosten de meeste regen.
 
Misschien beter het buitje eerst te laten komen?

Route heb ik zo niet. Als ik alleen rijd wordt het de Lekdijk, net zo lang doorrijden tot ik terug wil, pontje over, en dan langs de andere kant weer terug. Is met een uur/anderhalf uur gepiept. Ik heb wel een leuke route, ook in de buurt en met allemaal dijken, maar enkel op papier (daar kan ik dus helemaal niks mee, of ik moet hem direct op m'n tank plakken).
 
Laatst bewerkt:
Oke misschien is vanaf de Ijsselstein de lek op zo naar schoonhoven toe en dan door naar Krimpen toe en via de ijssel terug zo naar gouda haastrecht via de vlist en dan via polsbroek zo terug naar ijselstein Mac rit ongeveer 95 km .
Om een uurtje of 12:00 bij Mac . is dat wat

Groeten William
 
So! En d'r staat weer een route in de planning! Ieder zo z'n zijn talenten he. Ik kan vast iets anders heel erg goed (ben er nog niet achter wat precies - slap OH-en waarschijnlijk...) Goed plan. Het wordt hier overigens alweer donker...en het begint te rommelen... zullen we anders 12.30u. doen?
 
Dit houdt voorlopig hier echt niet op - het gaat alleen maar harder regenen. Laatste wijziging hoor, maar anders 13.00u doen (zeurpiet, ik weet het)?.... Kan ik eerst nog een bammetje eten ook.
 
Je hebt helemaal gelijk. Straks ga ik nummers uitwisselen, kan het per SMS de volgende keer (MSN? nog nooit iets mee gedaan..wordt misschien tijd...)
 
Zo toch nog ff een ritje gemaakt samen met Beullicious en was wel weer lekker zo en gezellig.
Tussen de buien door gereden tijdens de stop een bui maar gingen we lekker binnen zitten.
Bui over rijden maar weer .
Ritje van 100km over de dijk en via de ijssel en de Vlist lekker weer terug .
Was een leuk ritje voor de zondag.


Groeten william
 
Laatst bewerkt:
Nou jongens, de rit was prachtig, je hebt wat gemist! William blijkt een talent te hebben tussen de stortbuien door te rijden - Piet Paulusma is er niks bij.

William bedankt voor het voorrijden (alweer...) en de gezelligheid :W
 
:] Oke rijders :]

De route voor 27-07-2008 aangepast dit wordt hem is totaal 187km lang (zie de kaart) tot zondag. :W

Groeten William :W


full
 
Nope, hier doe ik niet aan mee helaas.
Ik ben de 28ste jarig, moet iets teveel voorbereiden keukentechnisch gezien ;-)
Jammer, deze rit lijkt me echt geweldig. Hopen dat ik die tomtom-rider krijg voor me verjaardag xD
Veel plezier mannen!!
 
oke rijders

zondag wordt lekker weer eindelijk wie o wie gaat er allemaal mee met de Eilanden rit.

Groeten William
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb wel weer een keer zin in een ritje.

maar eerst lekker met vakantie.
Ben ½ augustus weer terug

:W

Hans
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan