Motorclub voor de wat jongere rijders gezocht

en ook postje 1100...

Volgende ritje in de achtertuin van doorman, heb nog wel wat ideetjes voor daar...

Tuindorp Oostzaan, via Wormerveer naar Alkmaar?
 
check even het afspraken-topic voor een eerste opzetje voor de rit N-H......

Wil wel de moeite nemen van de week om de route even via google-maps uit te zetten.....
 
hoi allemaal,

Mijn naam is Brenda en ik ben 26 jaar. Op dit moment ben ik bezig met motorrijden en mag ik 4 september afrijden.
Ik ben gaan lessen zodat ik samen met mijn relatie kon gaan rijden. Nu is deze relatie uit en ben ik op zoek naar leuke en nieuwe mensen om mee te rijden.
Ook ik loop tegen het probleem aan dat ik bij bestaande motorclubs alleen maar boven de 40 tegen kom (niks mee bedoeld).

Is het daarom een idee om zelf voor jongeren in de regio zuid-holland, west-brabant en misschien zeeland om een eigen groep te maken. Dat we onderling zelf plannen hoe en wat en dit misschien kunnen uitbreiden.

Ik zou het heel leuk vinden om met wat mensen een start te maken naar zoiets en dan samen te touren en ergens afspreken en vanuit daar door groeien.

Groetjes brenda
 
Hoi allemaal.

Ik ben het helemaal met je eens Rien. Ik zou het ook leuk vinden om met jongeren lekker te touren en dan ons clubje ervan te maken.

Ik zelf mag bijna afrijden maar daarna. Ik ben gaan rijden zodat ik met mijn relatie samen kon gaan touren. Uiteindelijk liep de relatie stuk maar nu. Ik heb geen idee wat of waar ik moet zoeken.
Misschien kunnen we elkaar helpen en zo leuke en nieuwe mensen leren kennen.

groetjes brenda
 
Hoi allemaal.

Ik ben het helemaal met je eens Rien. Ik zou het ook leuk vinden om met jongeren lekker te touren en dan ons clubje ervan te maken.

Ik zelf mag bijna afrijden maar daarna. Ik ben gaan rijden zodat ik met mijn relatie samen kon gaan touren. Uiteindelijk liep de relatie stuk maar nu. Ik heb geen idee wat of waar ik moet zoeken.
Misschien kunnen we elkaar helpen en zo leuke en nieuwe mensen leren kennen.

groetjes brenda

De laatste keer dat Rien op M-F is geweest, speelde jij nog met Barbiepopjes. :')

Is het vandaag de dag van de digitale-archeologie of zo? motor op tegels
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan