Start probleem Honda Magna V30

basl

Rookie
25 jul 2007
5
0
Hellendoorn
Ik heb een probleem met mijn honda magna. Na 2 weken stil gestaan te hebben (kon niet rijden, rijbewijs ingenomen) wou ik hem vanmorgen (rijbewijs net weer op gehaald) weer starten, maar hij deed het niet meer. Lampjes branden nog wel, maar daar is ook alles mee gezegt. Ik ga vanavond kijken of de accu zwak is.

Heeft iemand anders nog ideeen.


Alvast bedankt.
 
Tijdje terug bij een V?? (700cc) gemerkt dat de staat van de accu best kritisch is.
Startmotor liep als een zonnetje maar aanslaan ho maar. Nieuwe accu loste dat netjes op.

Als je startmotor helemaal niet loopt kun je eens proberen om de twee dikke draden op je startrelais met elkaar te verbinden. Als hij dan wel start is mogelijk je startrelais defect.
 
Klinkt als een lege accu. Gewoon ff aanduwen is waarschijnlijk de makkelijkste oplossing.
 
magnamaniac je hebt niet goed gelesen wat basl schreef,,,,,jij schreef dat hij zijn rijbewijs kwijt was en zodoende de motor stil stond en de accu leeg raakte.....ik bedoel hiermee als hij zijn rijbewijs niet was kwijt geraakt dan had de fiets ook niet stil gestaan ,en was de accu waarschijnlijk vol gebleven.


mvg henk.
 
Ik was vergeten te zeggen dat mn honda weer loopt......twas wel de accu....het gedistilleerde water stond nogal erg laag

Aandrukken en lopen..wat een fijne fiets :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan