quote:Kalebats schreef op 02 september 2007 @ 23:08:
Ik heb een beetje rondgekeken daar en hij liet een blok zien dat gedaanwas !!Zag eruit.Ik ben erg benieuwd naar jouw plannen met het blok!Big-bore erin zeker?En dan dikke carburators of blijf je bij de injectie?Trouwens erg toevallig dat ik je blokken zag liggen!Hij keek ook erg vreemd toen ik vroeg of ze van 1 klant waren !
quote:Ronald21 schreef op 03 september 2007 @ 17:03:
ps: een bodemloze put zegt de vrouw wel eens.[afbeelding]
quote:Ronald21 schreef op 03 september 2007 @ 16:56:
Heeft Jan Smits al een prijs afgegeven of wordt het een open rekening ?
Uiteraard heb je een budget opgegeven ?
mvg,
Ronald
Zal het echt gaan gebeuren ?
quote:Kalebats schreef op 04 september 2007 @ 22:03:
Waarom heb je allebie de blokken daar gebracht om er 1 goede van te bouwen ?En het spul dat dan overblijft ?Zoals lege karterhelften blokdeksels etc.?
quote:Steert schreef op 04 september 2007 @ 23:35:
[...]
Nee, maar ik wist nog niet welk blok we onder handen zouden nemen. Dus heb ik ze allebei meegenomen.
In overleg het andere blok ook achtergelaten. Wie weet komt er nog iets van pas.
Ik neem alles ook weer mee terug.
Moet trouwens verder zoeken naar een set carbs. Veiling op ebay is net niet gelukt.
quote:Steert schreef op 03 september 2007 @ 21:48:
[...]
De prijs is "min of meer" afgesproken ex. het spuitwerk. Als het "te gek" word, of er komen vreselijke dingen uit het blok rollen, gaan we effe overleggen.
We zullen wel zien........goedkoop zijn dit soort dingen nooit.
Jou kawa is ook vet!
quote:Kalebats schreef op 07 september 2007 @ 19:37:
Effe nieuwsgietig , wat rekent hij ongeveer voor een big-bore kitje en een revisie ?Kan ik vast gaan rekenen/sparen.
[...]
quote:Ronald21 schreef op 03 september 2007 @ 17:03:
By the way. Dit is de mijne = GPZ1100 1983 + ZZR 1998 + Handwerk Jerryt + Revisie blok/carburatie (auw !!) + Dynojet kit + countershaft supportkit Schnitz racing.
quote:Ronald21 schreef op 10 september 2007 @ 16:22:
wat doet jan dan voor 1500 euro ?
lagers vervangen + keeringen+big bore aanbrengen ?
mvg
quote:Ronald21 schreef op 10 september 2007 @ 16:22:
wat doet jan dan voor 1500 euro ?
lagers vervangen + keeringen+big bore aanbrengen ?
mvg
quote:Ronald21 schreef op 11 september 2007 @ 20:01:
Steert
Ik ben benieuwd naar toestand tandwielen (bak) en de kruktap tbv rotor
en natuurlijk het lager van uitgaande as.
mvg
quote:Steert schreef op 07 september 2007 @ 21:56:
[...]
Wat voor carburateurs zitten er op jou Kawa? Ben zelf op zoek naar carbs. en hoor verschillende verhalen over wat wel en niet goed is.
quote:Ronald21 schreef op 22 september 2007 @ 10:29:
Steert, hoe lag je kruktap erbij voor bv rotor van dynamo ?
En je lager van uitgaande as. ?Je hebt tenslotte ook een breed achterwiel gehad wat met einige offset aan de as en dus lager getrokken heeft.
Lager uitgaande as waren bij kawa niet meer te krijgen by the way.
Hoe vordert de tuin ?
Die van ons is met mega tuinhuis, trampoline, zandbak bijna klaar.
mvg,
Ronald
quote:Kalebats schreef op 24 september 2007 @ 22:55:Zo als het allemaal doorgaat heb ik een komplete zzr11001991 gekocht voor weinig met defect blok , kan ik van de winter eindelijk dikke delen inbouwen!
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1