Honda Revere uit 92

Status
Niet open voor verdere reacties.

elgringo

Die hard MF'er
11 jun 2006
802
1
Den Bosch
Te koop aangeboden

Een Honda NTV Revere, bouwjaar 1992.
Motor heeft nu 92000km gelopen. Laatste grote beurt bij 87000km. Er zit een niet orginele kuip op die door de vorige eigenaar lichtelijk beschadigd is. Zadel is beschadigd maar niet lek. Deze heb ik 0,5 jaar geleden laten bekleden maar ze hebben het verkeerde materiaal gebruikt.
Uitlaat is zo’n 3000km geleden vervangen. De originele was geheel doorgeroest en er zit nu een Laser Pro-Stock RVS uitlaat op. Verder zit er handvatverwarming op.

Bij de motor krijg je een magnetische tanktaks / kaarthouder met inhoud van ong. 8L als hij uitgeklapt is en motorolie voor de komende kleine beurt.

Motor gaat weg ivm aanschaf leasemotor (die geen stalen tank heeft).

Ik heb meer foto's van beter kwaliteit. Als je die wilt zien, mail maar.

En de vraagprijs: €1250,- Nu voor €1200,- en lager: 1100

Kenteken: MP-59-SG
full
 
Laatst bewerkt:
Ik vind 'm met deze kuip mooier dan zonder kuip.
En ijzersterk die blokken hé
 
Mooie fiets. Ben je wel snel kwijt voor die prijs denk.

*O* *O*



Ps: Een nieuwe zadel kunnen ze voor weinig bij mij krijgen.

Gr Tim
 
Misschien offtopic, maar ik wil het gewoon graag weten: een leasemotor ? wat goed ! maar wat/waar/hoe duur/ etc ik zou er graag wat meer over weten (al is het maar om zeurende leaserijders op vier wielen aan te sporen uit dat ding te komen omdat een motor ook een leaseoptie is!)
 
Hmmm....ziet er erg goed uit :)

Ik ga me eens bedenken of ik nu al wil gaan kopen. Had namelijk beslist dat het misschien beter is als ik het eerste jaar na het halen van papiertje...ehm pasje, even een tweedehands ga rijden, om niet meteen een nieuwe te kopen dus.
En deze ziet er goed uit :)

Neem aan dattie ook in eindhoven staat? (stukkie rijden...)

ps. Ik heb het pasje dus nog niet....komt wel goed, en m'n pa kan hem naar huis rijden...
 
Laatst bewerkt:
Misschien offtopic, maar ik wil het gewoon graag weten: een leasemotor ? wat goed ! maar wat/waar/hoe duur/ etc ik zou er graag wat meer over weten (al is het maar om zeurende leaserijders op vier wielen aan te sporen uit dat ding te komen omdat een motor ook een leaseoptie is!)

Wist u dat: Er geen bijtelling is voor een motor in de lease (gat in de wet)??? ;)
 
Wil je de uitlaat toevallig los verkopen?
Heb er evt nog een originele voor terug maar met bijbetaling van mijn kan uiteraard.

Anyway succes met de verkoop!
 
Misschien offtopic, maar ik wil het gewoon graag weten: een leasemotor ? wat goed ! maar wat/waar/hoe duur/ etc ik zou er graag wat meer over weten (al is het maar om zeurende leaserijders op vier wielen aan te sporen uit dat ding te komen omdat een motor ook een leaseoptie is!)

Een BMW F800ST met alle opties (€13540,-). Kost 400 ex btw ex verzekering bij ALE autolease. Voor een periode van 3 jaar bij 30.000km per jaar. Deze leaseprijs is goedkoper dan wat BMW zelf biedt, maar dat komt omdat mijn bedrijf 120 auto's bij hun least.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm....ziet er erg goed uit :)

Ik ga me eens bedenken of ik nu al wil gaan kopen. Had namelijk beslist dat het misschien beter is als ik het eerste jaar na het halen van papiertje...ehm pasje, even een tweedehands ga rijden, om niet meteen een nieuwe te kopen dus.
En deze ziet er goed uit :)

Neem aan dattie ook in eindhoven staat? (stukkie rijden...)

ps. Ik heb het pasje dus nog niet....komt wel goed, en m'n pa kan hem naar huis rijden...

Idd in Eindhoven
En hij gaat in zijn geheel wel, dus geen losse uitlaat ;)

En een leasemotor heeft wel bijtelling, maar niet zoals een auto 20% van het bedrag maar per gereden prive km. komt ongeveer op neer dat als je minder dan 35000km prive rijdt deze regeling beter is. De km prijs is overignes natte vinger werk.

Ow, ik wil hem als het kan na het weekend van 25-8 verkopen (dan moet ik nog ff naar belgie), eerder mag wel, maar dan moet er wel wat tegen over staan.
 
Laatst bewerkt:
Even vraagje: hoe staat het met de slijtage onderdelen? Zoals de banden en remmen enzo?
Weet verder weinig van cardan aandrijving (dat is deze toch?), maar hoe zit dat met onderhoud?

ow en gewoon uit pure nieuwsgierigheid: Gaan beide lampen aan of een enkele? :P

Overigens heb ik geen haast :)
 
Even vraagje: hoe staat het met de slijtage onderdelen? Zoals de banden en remmen enzo?
Weet verder weinig van cardan aandrijving (dat is deze toch?), maar hoe zit dat met onderhoud?

ow en gewoon uit pure nieuwsgierigheid: Gaan beide lampen aan of een enkele? :P

Overigens heb ik geen haast :)

motorblok haalt met gemak de 150.000 km, hij heeft ook zijn beurtjes gehad is in goede staat. (ik zou zeg kom proef rijden end an merk je eht wel)

Banden zijn niet nieuw ;) Maar ook zeker niet versleten. Voorband kan nog lange tijd mee, achterband geef ik ook nog wel 7000km (als je netjes rijdt )

Cardan heeft praktisch geen onderhoud, laatste grote beurt (87000 km) is de olie veravangen en dan kan hij weer een 10.000km mee. olie kost nog geen 10 euro

Beide lampen zijn voor groot en klein licht.

EDIT: remmen zijn bij laatste beurt vervangen, hoeveel er nog mee geremd kan worden weet ik niet, maar ze zijn zeker niet versleten.
 
Laatst bewerkt:
@buzzin, heb je (nog) interesse? Zo ja per wanneer ga jij je rijbewijs halen en/of zou je hem misschien willen bezichtigen / proefrijden / kopen?

(zo nee: schopje)
 
Ja zeker nog intresse, voor 1100 kom ik heel snel kijken ;)
maar jij wilde hem toch tot de 25ste zeker nog hebben?

Mijn rijbewijs zal nog wel even duren....17 sept pas AVB, maar dat is geen probleem, zoals al gezegt, m'n pa kan hem hierheen rijden. Dus wanneer jij wilt.
Echter: M'n pa gaat weg in Sept, dus dan zou het daarvoor moeten zijn....of er na natuurlijk.

Heb je overigens nog wat fotos?
(mogen naar buz () buzzin.nl )

Even voor als ie extra dingen wil halen (topkoffer), NTV revere is toch zelfde als ntv 650?
 
Ja zeker nog intresse, voor 1100 kom ik heel snel kijken ;)
maar jij wilde hem toch tot de 25ste zeker nog hebben?

Mijn rijbewijs zal nog wel even duren....17 sept pas AVB, maar dat is geen probleem, zoals al gezegt, m'n pa kan hem hierheen rijden. Dus wanneer jij wilt.
Echter: M'n pa gaat weg in Sept, dus dan zou het daarvoor moeten zijn....of er na natuurlijk.

Heb je overigens nog wat fotos?
(mogen naar buz () buzzin.nl )

Even voor als ie extra dingen wil halen (topkoffer), NTV revere is toch zelfde als ntv 650?

gezien de extra's lijkt me 1250 een redelijk prijs, maar als je hem echt wil hebben kan er altijd onderhandeld worden.
Aangezien je pa in sept weggaat kan het na het weekend van 25-8 en voordat je pa weggaat wel komen kijken/rijden/kopen. (kan je in sept mooi poetsen ;) )

Foto's mail ik als ik thuis ben.

Het is een NTV650 Revere (complete naam) dus passen de koffers er gewoon op.

En ter aanvulling: Ik weet niet of je een mobiel apparaat (pda, mp3 speler) hebt die door usb gevoed kan worden en op je motor wilt hebben. Ik had mijn pda op mijn motor aangesloten. Ik heb daarom een usb aansluiting (voor de stroom) erop gezet. Ik weet niet op je hier nog behoefte aan hebt.

Foto's:


Zadel kun je voor 50 euro incl (goed) materiaal laten herbekleden (ik heb er nu 35 aan uitgegeven, voor 15 euro meer had ik beter materiaal gehad) Of TimFiz, hij heeft nog wel wat liggen.
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker nog intresse, voor 1100 kom ik heel snel kijken ;)
maar jij wilde hem toch tot de 25ste zeker nog hebben?

Mijn rijbewijs zal nog wel even duren....17 sept pas AVB, maar dat is geen probleem, zoals al gezegt, m'n pa kan hem hierheen rijden. Dus wanneer jij wilt.
Echter: M'n pa gaat weg in Sept, dus dan zou het daarvoor moeten zijn....of er na natuurlijk.

Heb je overigens nog wat fotos?
(mogen naar buz () buzzin.nl )

Even voor als ie extra dingen wil halen (topkoffer), NTV revere is toch zelfde als ntv 650?

foto's zijn verstuurd.
 
Foto's zijn aangekomen, dank.

Ik heb alleen een aanbod gekregen van een andere motor waar ik eerst even naar wil kijken of het iets is.
Ook een revere, alleen iets nieuwer en minder gelopen, en maar 950, dus je snapt...eens kijken of die man inderdaad de waarheid spreekt.
Helaas heeft ie natuurlijk geen kuip, want deze is eigenlijk mooier....

Ik laat zo snel mogelijk weten of die deal door gaat of niet....
 
Foto's zijn aangekomen, dank.

Ik heb alleen een aanbod gekregen van een andere motor waar ik eerst even naar wil kijken of het iets is.
Ook een revere, alleen iets nieuwer en minder gelopen, en maar 950, dus je snapt...eens kijken of die man inderdaad de waarheid spreekt.
Helaas heeft ie natuurlijk geen kuip, want deze is eigenlijk mooier....

Ik laat zo snel mogelijk weten of die deal door gaat of niet....


prima
 
Ja, ik heb net ja gezegt tegen de andere motor.
Niets mis met deze hoor, alleen de andere was goedkoper en heeft minder gelopen.
Dus sorry, ik ben niet meer op zoek.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan