Is er interesse in Het BMW R1100RT Topic

gefeliciteerd

22 jaar geworden??

Ik denk dat de RT niet door de achterdeur past.
Mijn vroegere NS400R heeft wel regelmatig binnen gestaan hoor...........
 
Ja 22, klopt precies, heb net mijn rijbewijs! (ach, k word altijd 28 geschat, dus das ook mooi!)

Uhh.. die spiegels kunnen eraf, dan wel!
 
...excuses dat ik even inbreek...


liefmotorratje over de EICMA en over oude Honda's...:


Is die beurs elk jaar ?
Dan volgend jaar ook eens kijken, vind dat ook altijd reuze interessant.

misschien toch ook maar zoveel mogelijk de oude Honda nemen bij pekel dan maar...

...die EICMA is inderdaad elk jaar...
...trek er dan gerust minimaal 2 dagen voor uit ; 1 dag was echt te kort...
...we hebben lang niet alles gezien ; lang niet...


...en wat nou oude Honda's door de pekel sleuren... B|
...das net zo als vloeken in de kerk...

...oude Honda's zijn ervoor om gekoesterd te worden... :Y






...en excuses dat ik hier zomaar kom binnenvallen ; maar broeder glk had mij melding gemaakt dat hij hier een foto ging plaatsen van zijn gepoetste RT-voorwieltje...

...ik denk ; lekker belangrijk, maar ik ga toch even kijken...

...'t schijnt dat die flierefluiter 3 uur is bezig geweest met een voorvelg ofzo...



...
 
Effe wakker worden hoor........

Gisteren inderdaad weer een beetje gepoetst.
Eerst even naar de Praxis geweest om het juiste Torx maatje te kopen.
Toen Pa geholpen een bed te verhuizen........

Tafeltje in de kamer gezet, ik had geen zin in het koude schuurtje
Helaas zitten er 2 boutjes van de remschijf te vast cq zijn ze al beschadigd.
Die moesten dus maar blijven zitten.

Met name het midden van het voorwiel was een beetje vies
full
 
Oud tafeltje in de kamer gezet, poetshoekje was klaar
radiootje aan, dames naar de stad..................... *O*

full
 
Eindresultaat:

full


Het midden glimt weer als een tiet in de maneschijn (excusses voor de uitdrukking)

Gisteren ook nog even het schuurlinnen op de voorvorkpootjes gezet. Vandaag weer beetje verder schuren.
Ben benieuwd ofdat er hier in het westen nog sneeuw komt
 
Laatst bewerkt:
Heb je het boutje nog effe opgestookt? Ik geloof dat ze nog wel eens met locktite worden vastgezet....
 
Oooo

Ik krijg er per kant 2 niet los. dat zijn zeker de gelijmde exemplaren
Maar ach, ik heb er nu omheen gepoetst.
 
...en wat nou oude Honda's door de pekel sleuren...
...das net zo als vloeken in de kerk...


Hé Roloo,
Ik koester mijn oude Honda, heb m al meer dan 10 jaar, nooit ellende mee, poets het blok met een tandenborstel en na pekel gaat ie onder het sop, en over 1,5 jaar is hij (ja voor mij zijn mijn bikes mannelijk!) oldtimer en ik heb m ook niet weggedaan voor de Beemer. Sterker nog, ik ik ben zo'n maf mens, zeg wel eens tegen m dat ie het weer goed gedaan heeft op z'n oude dag haha.
greezzz
 
...en wat nou oude Honda's door de pekel sleuren...
...das net zo als vloeken in de kerk...


Hé Roloo,
Ik koester mijn oude Honda, heb m al meer dan 10 jaar, nooit ellende mee, poets het blok met een tandenborstel en na pekel gaat ie onder het sop, en over 1,5 jaar is hij (ja voor mij zijn mijn bikes mannelijk!) oldtimer en ik heb m ook niet weggedaan voor de Beemer. Sterker nog, ik ik ben zo'n maf mens, zeg wel eens tegen m dat ie het weer goed gedaan heeft op z'n oude dag haha.
greezzz

Hehe... ik klop m'n RT ook iedere 1000km even vriendschappelijk op de tank... :)
Goed gedaan, weer duizend... ;)
 
liefmotorratje over 'hem'...:

Ik koester mijn oude Honda, heb m al meer dan 10 jaar, nooit ellende mee, poets het blok met een tandenborstel en na pekel gaat ie onder het sop, en over 1,5 jaar is hij (ja voor mij zijn mijn bikes mannelijk!) oldtimer en ik heb m ook niet weggedaan voor de Beemer.

...mooi (!) ; ik ben helemaal gerust gesteld... :W (de RoLoo-baas is ook zo ; zij het dan dat ik niet door de pekel pruttel)
 
Laatst bewerkt:
Wat een K$#&*$-weer de laatste paar dagen.
Vanmorgen uit pure narigheid (en ook omdat vrouwlief met de fiets (met, niet op!) naar het werk gebracht wilde worden) weer uit pure narigheid met de pedaalemmer naar het werk gereden.
Heb sinds vorige week woensdag niet meer op de dame gezeten (die staat buiten onder de hoes te koukleumen).
Ook nog het vooruitzicht dat ik morgen weer met de pedaalemmer moet (die moet voor een beurt naar de garage).
Wat een ellende allemaal....
 
Hey joh Bartuls,

Zie ook het mooie van de witte sneeuw in, de plaatjes! En na sneeuw komen vast nog wel de mooie vorst-motor-dagen met zon! Dus hou de moed erin!

Heb vanmorgen geroeid op t water in een sneeuwbui (ikv sportdag werk) en miste wel een Beemer verwarmd handvat aan de roeispaan, maar verder heb ik genoten van de sneeuw en kou!

greezzz
 
Sportdag?!?!
Roeien?!?!?!
Eind november?!?!
Wat voor masogistische baas heb jij????

Ik denk dat ik in zo'n geval ook op de motor achteraan zou sluiten in de file en ongeveer op het moment dat de erwtensoep geserveerd wordt aan zou komen....
 
Een niet al te ingewikkeld onderzoekje leerde mij dat de jongedame reeds 17 keer 22 geworden is.... O-)

Zwaai je al 17 jaar? :] *O*

Oh oh oh, mannen toch ... dacht dat dit een motorforum was :? !? Maar wel gezellig!

Daarom zwaai ik vrolijk een keer terug naar jullie *O* *O* en wie weet maken we nog wel eens kennis tijdens een mooie tourtocht :Y !

Heb ik gelijk nog wel ff een serieuze vraag, heb Honda-accu opgeladen met een gewone acculader (maar dit is geen druppellader). Deze gewone acculader durf ik niet zomaar de Beemer te hangen. Is gelukkig ook nog niet nodig, maar toch.. Wat is een goede druppellader voor een Beemer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan