Triumph Speed Triple-topic - Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat er niet veel verschil op zit qua gewicht, de Speed Triple velgen zijn zéér licht voor standaard velgen.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand van dit forum de kentekenplaathouder (mooi woord :P ) van rizoma op zijn/haar S3...zo ja kan je aub een foto van de achterkant posten (van de motor ;) )

:+

Heb ik:

Foto-Z4HAINQA.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daar ooit een filmpje van gemaakt in mijn garage, origineel uitgeboord en de Arrows met en zonder db-killers.
(Ex-)K3 zal dat filmpje vast nog ergens hebben :P

Edit: wimmme heeft al een linkje geplaatst :)
Klopt, ik heb alle filmpies van de geluids meeting van toen...
Daag,
Ex K3, nu dus Leufie1970
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand btw al gelezen in de nieuwe Moto73 hoe de S3 uit de vergelijkingstest komt?
 
eindelijk, ze zijn er :Y .zal ze maar eens gaan monteren,heb ik weer wat te doen.
full
 
ziezo, staan erop :9 . sound is prima, motor loopt beter (vooral in middengebied). had alleen graag de uitlaten wat minder ver uit elkaar zien staan. zal er in de winter eens werk van maken ;) .
full
 
ziezo, staan erop :9 . sound is prima, motor loopt beter (vooral in middengebied). had alleen graag de uitlaten wat minder ver uit elkaar zien staan. zal er in de winter eens werk van maken ;) .[afbeelding]

Erg mooi!

Wat betreft 'beter lopen', had je hiervoor de originele uitlaten of de TORS? Ik vraag me dus af wat de 'winst' is tov TORS, die ik erop heb zitten, ik vind ook de originele looks erg mooi maar indien er aardig meer koppel vrijkomt....

BTW, ik geloof dat dit een volledige uitlaat is he?
 
Laatst bewerkt:
Erg mooi!

Wat betreft 'beter lopen', had je hiervoor de originele uitlaten of de TORS? Ik vraag me dus af wat de 'winst' is tov TORS, die ik erop heb zitten, ik vind ook de originele looks erg mooi maar indien er aardig meer koppel vrijkomt....

BTW, ik geloof dat dit een volledige uitlaat is he?
had voor de arrows mijn orginele uitlaten nog, maar ik heb ook een tijd met een mivv uitlaat gereden (kleine pot rechtsonder). bij de mivvs was ik wat koppel kwijt maar motor trok beter in hogere toeren. vond dat maar niets :N , heb ik dan maar verkocht. de arrows voelen heel anders aan, sterker in laag en middengebied. :P dit is geen volledig systeem, uitlaat begint onderaan aan de dikke aansluiting.
 
heb wel startproblemen sinds de "open uitlaatsoftware" geladen is, alleen als de motor echt warm is. staat natuurlijk wat rijker nu maar of dat de oorzaak is????????. is er nog iemand met dit probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan