Triumph Speed Triple-topic - Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel zeer origineel, vroeger waren het al duc 916 kontjes wat klok sloeg in streetfighterland, nu is het van dittum.

Liever iets echt origineels zoals deze nihilist:
461_22_07_07_4_00_54.jpg

461_22_07_07_3_57_58.jpg
 
18 Mei, uuuhm, lijkt me wel wat. Moet alleen ff kijken of mn dakkapel dan af is anders mot ik overwerken, maar voor 99,98% benk d'r bij. Waar is ut eigenlijk (stomme vraag, maar ben te lui om terug te bladeren).
Trouwens 2: Wat gaaf al die gepimpte Triples. Doe je leuke ideetjes van op!!!
Trouwens 3: Dat van die kippetjes heb je gelijk in ;)

Meld je hier dan ff aan
Speed Triple Meeting BE/NL 2008

Ook voor andere Speed rijders die het nog niet opgevallen was dat er een Speed meeting aan gaat komen.
 
Het wordt een lange nacht vrees ik :Z :')
Wel lekker weer morgen :] *O* :] *O*
Hihi, lekker dromen :z ...........je Arrows staan errug mooi trouwens! :Y

Ik hoop dat het morgen een beetje goed weer wordt, de voorspellingen spreken elkaar toch wel een beetje tegen :?




Je kentekenplaathouder+knippers heb ik al vast op de buddy gelegd, voor 't geval ik me verslaap :X
 
Ik dacht dat ik als nieuw speed owner wel een topicje kon openen O-)

en jij gaat je echt niet verslapen :N :W
Zelf vind ik het leuk om een nieuw deel te openen, juist omdat ik de vorige 3 delen ook heb geopend :Y ..........maar ik wil er geen ruzie om maken hoor :N ......... :+


Tuurlijk ga ik me niet verslapen 8-) .........denk ik O-)
Deel 4 al weer, niet normaal... :+
.....En dat allemaal pas sinds de introductie van de 1050 *O*
We gaan wel niet zo rap als bijvoorbeeld de Zettertjes, maar voor zo'n klein cluppie doen we het niet slecht! :}
 
Zelf vind ik het leuk om een nieuw deel te openen, juist omdat ik de vorige 3 delen ook heb geopend :Y ..........maar ik wil er geen ruzie om maken hoor :N ......... :+


Tuurlijk ga ik me niet verslapen 8-) .........denk ik O-).....En dat allemaal pas sinds de introductie van de 1050 *O*
We gaan wel niet zo rap als bijvoorbeeld de Zettertjes, maar voor zo'n klein cluppie doen we het niet slecht! :}

Okay jij mag het doen, maar dan wel een mooiere openingspost })

Jij bent wel een beetje de ubber speed owner :}
Ik dacht dat ik met jouw ex wel wat te vertellen had O-)
 
Laatst bewerkt:
Okay jij mag het doen, maar dan wel een mooiere openingspost })

Jij bent wel een beetje de ubber speed owner :}
Ik dacht dat ik met jouw ex wel wat te vertellen had O-)
't Wordt gewoon weer een saaie openingspost :+ , maar suggesties terwijl het topic al gemaakt is kunnen natuurlijk altijd :Y


Van degenen hier heb ik wel de meesten gehad ja *O* , en ik ben van plan om er nog héééél lang mee door te gaan! :Y


Als eigenaar van mijn ex heb je natuurlijk wel een streepje voor op de rest! :+ .......tot nu toe is hier volgens mij nog geen enkele van m'n eerdere exen verschenen :?
 
Zelf vind ik het leuk om een nieuw deel te openen, juist omdat ik de vorige 3 delen ook heb geopend :Y ..........maar ik wil er geen ruzie om maken hoor :N ......... :+


.....En dat allemaal pas sinds de introductie van de 1050 *O*
We gaan wel niet zo rap als bijvoorbeeld de Zettertjes
,

zijn die triple's zo langzaam dan :?

maar voor zo'n klein cluppie doen we het niet slecht! :}

gelukkig, t moet niet te massaal worden



sorry, was te makkelijk :+


geen enkele van m'n eerdere exen verschenen

hoeveel rijden er nog van dan ???
 
Laatst bewerkt:
Zelf vind ik het leuk om een nieuw deel te openen, juist omdat ik de vorige 3 delen ook heb geopend :Y ..........maar ik wil er geen ruzie om maken hoor :N ......... :+


Tuurlijk ga ik me niet verslapen 8-) .........denk ik O-).....En dat allemaal pas sinds de introductie van de 1050 *O*
We gaan wel niet zo rap als bijvoorbeeld de Zettertjes, maar voor zo'n klein cluppie doen we het niet slecht! :}
De Zettertjes hebben veel meer over hun fietsie te zeuren dus dan gaat ut rapper he :+ :+ :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan