GSXR 1100 W in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
30 okt 2006
163
0
Apeldoorn
Vanaf heden bied ik mijn GSXR 6/11 te koop aan in losse onderdelen.

Zie hier onder welke onderdelen nog beschikbaar zijn. ( ik zal de lijst zo veel mogelijk up to date houden.

* Motorblok met kabelboom ( nog geen 20.000km gelopen )
* Voorvork compleet met t-stuk en kroonplaat en clip-ons ( functioneerd perfect en 100% dicht) *voorvork is onder voorbehoud van afspraak verkocht)
* Setje wielen met schijven ( met het setje schijven kan je nog een aantal jaar toeren :P ) * compleet achterwiel is verkocht
* Frame GSXR 600 R uit 1993 ( met gepolijsde achterbrug ) *verkocht
* Tank Nette staat zonder deukjes of iets ( alleen geen orginele kleur meer maar zwart )
* rem en koppelingsomp ( remleidingen voor staal ) *verkocht
* RVS 4-2-1 systeem met alu bos demper ( hier zit helaas wel een scheurtje in de pijp die je kunt laten repareren.
* hugger *verkocht
* Voorspatbord *verkocht
* rempomp *verkocht
* kloppelingshandel
* losse stalen remleiding van hendel naar rechter remhoef ( kabel is goed alleen heb ik een langere gekocht i.v.m. ander stuur )
Voor andere onderdelen vraag maar raak!

DSC00017.jpg

DSC00020.jpg

DSC00018.jpg

DSC00021.jpg


Ps: de wielen op de foto samen met de K&N luchtfilters komen op mijn eigen project en worden dus niet verkocht. Wel heb ik de zelfde soort wielen in een andere kleur zonder gepolijsde randjes

Gr Beast / Martijn
 
Laatst bewerkt:
Maurice,

Deze zit nog onder de motor, maar hij is n og niet verkocht.
Het is welliswaar geen orginele maar een zelf gemaakt 4-1 van en orginele.

Hij is wel compleet van RVS met eventueel een Bos Alu demper erbij.

Grz Beast
 
Kun jij mij even je mail adres sturen dan zend ik jou even een foto.

Het zijn namelijk nogal grote bestanden.

Het is tropuwens wel een bold on, maar als je zelf een beetje handig bent kun je er een slip-on van maken.

Grtz
 
Met de zieke of niet haha...

Het is dat het nu begint te druppelen maar anders was ik zeker mee gegaan?

Maar verder alles weer lekker dan? En kom je zo nog een biertje of baco halen :p.

Nee maar was gezellig gisteren!!! Volgende keer iets minder. Ik voelde hem vanmorgen ook wel
 
Met de zieke of niet haha...

Het is dat het nu begint te druppelen maar anders was ik zeker mee gegaan?

Maar verder alles weer lekker dan? En kom je zo nog een biertje of baco halen :p.

Nee maar was gezellig gisteren!!! Volgende keer iets minder. Ik voelde hem vanmorgen ook wel

Haha nou geen rijden voor mij. Ik was na het eten wat opgeknapt, maar ben nu weer net zo gaar als vanochtend B|
Zo ff lekker op debank liggen en dan maar weer naar bed.

Grtz Zieke
 
Fotootje van de bike ?Klinkt erg spannend in ieder geval!En is het monster rydbaar of is het een nog rydbaar te maken object?En misschien een richtprysje ? :9~
 
Het monster is momenteel nog rijdbaar maar als er genoeg animo voor de onderdelen is zal ik hem één deze dagen gaan strippen om de mensen die intresse hebben te helpen.

Ik verkoop hem iig niet in één keer maar in losse onderdelen omdat ik voor mijn eigen project er ook nog wat onderdelen vanaf ga halen denk ik.

Maar Kalebats als je ergens intresse in hebt hoor ik het graag van je.

Gr Beast
 
Ik denk dat je maar eens snel een foto moet gaan maken, of meerdere, zodat we visueel wat kenne zien van dat monster van je.

Klaas
 
Ik denk dat je maar eens snel een foto moet gaan maken, of meerdere, zodat we visueel wat kenne zien van dat monster van je.

Klaas

Helemaal eens :Y

Maak ff piccies Martijn, anders werkt het niet he. Tevens kun je in de openingspost een beschikbaarheidslijst van onderdelen maken.

Hij loopt in ieder geval super...vanavond nog ff met Beast gereden en het is een leuke sparringspartner voor mijn Tuono R :P

Grtz Zieke
 
Ik zal voor het einde van de week iig even de foto's erop zetten.

Helaas ben ik vandaag de camera vergeten mee te nemen om zo nog wel even een vluchtig rondje te sparren met de oude italiaan.

Lijstje zal ik vast aanmaken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan