Project motor onderdelen (veel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassion

Die hard MF'er
12 dec 2004
907
0
Roosendaal
Wegens omstandigheden heb ik veel motor onderdelen te koop (mits er genoeg vraag is)

bij deze een lijstje.

-Yzf 750 frame met kenteken. in perfecte staat
-Yzf 750 originele achterbrug met schokbreker
-Yzf 750 motor blok. 40.000km gelopen perfect
-yzf 750complete kabelboom
-Yzf 750 verlichting diverse
-Yzf 750 speciale cilinder kop. Door JT scoot in engeland getuned (duur grapje)
-Yzf 750 YEC nokkenas
-Fzr 1000 motorblok 40.000km gelopen 3LA compleet met beide koelers
-Bitubo FXF 31 race veer zx6r past ook op de yzf (creme de la creme)
-Gsxr 600/750 poly race kuipen set. compl met kont
-Gsxr 1000 k6 poly race kont (beetje schade maar kan evt geplakt worden door mij)
-Zx6r (booskijk) achterlicht met ingebouwde pinkers (LED) nieuw
-Gsxr 750 K4 usd radial met klauwen en kroonplaten set (compleet) super staat
-Gsxr 600/750 k4 goodridge remleidingen set nieuw in de verpakking (past miss op meerdere modellen) blank
-R6 2005 achterrempomp met klauw en adapter ZGAN
-R6 achterschokbreker met linksysteem ZGAN
-R6 2006 radiateur met fans ZGAN
-Ducati 999 achterbrug met spanners en linksysteem ZGAN
-Aprilia rsv 2004 achterbrug
-Ducatie 999 radiale rempomp brembo met speicale banjo voor de remlichtschakelaar
-Ducati 1098 radial kopp nieuw brembo NIEUW
-Een set marchesini wielen 5-Y spoke zwart in perfecte staat evt met banden achterschijf en tandwiel adapter
-Ducati 999 voorschijven perfecte staat
-Hyperpro CSC stuurdemper Nieuw (rood)
-Hyperpro bevestigings set voor boven de kroonplaat (gsxr K4)

Ik heb waarschijnlijk nog veel meer onderdelen maar dit is het even grofweg.
Mocht je interesse hebben mail mij met een bod: crazy_gamer15@hotmail.com

mvg
Bas
 
Laatst bewerkt:
Zijn prijzige kontjes dat weet ik wel. Ik zou zeggen bied wat moois.

hier een piccie

brug13mk.jpg
 
@ jozef 85: De bokken gaan niet weg ;)

@ gertt27: Project gaat idd helemaal de deur uit. vanwege prive zaken etc. helaas ;(

Maar er komt wel weer wat voor terug als de rust weder is gekeerd |(

@ superkris: 500 euro voor de wielen is VEEEEEEEEL te weinig.

@ superkris: 100 euro voor de rsv brug vind ik goed.

@ Tambugsxf: Voor de complete voorpartij. uhm tja ik denk een 500 euro dat het wel waard is? je krijgt er 2 voorassen bij en spacers. namelijk 1 ori voor as. en 1 aangepast as voor yamaha yzf 750 wielen (miss dat de as maat gelijk is aan meerdere andere maten motoren)

mijn mail: crazy_gamer15@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Heb wel interesse in de komplete poly kuipset voor de 600 750
Als ik het goed begrijp voor een srad toch :Y
 
meer dan 500 wil ik niet voor 999 velgen betalen, sorry.

Wat betreft die brug hebben we in principe een deal. Zou je misschien tochnog even de inbouw maat willen opmeten? hij was smaller gemaakt toch?

nog ff een paar dingen, er zitten geen diepe krassen of deuken in toch?
en welke maat assen horen er bij?
heb je misschien ook een wielas er bij?
hoe zit het met de lagers?
Dit is toch niet zo'n afgedankt scheur model he?

Maar als dat verder allemaal ok is, hebben we een deal en is hij verkocht. Ik mail je van de week wel even.
 
Veer is duur. is top of the range bij bitubo. iig meer als 500 euro. Suc6 met zo'n setje wielen vinden voor 500 euro.

de brug heeft geen deuken diepe krassen oid. geen scheurmodel. Hij is idd iets smaller gemaakt zal het vd week voor je opmeten. de orignele lagers heb ik er uit gehaald, en er een makkelijker type lager ingezet. ivm met inbouwen ed. deze zullen wel vervangen moeten worden voor dichte lagers. (deze zijn open) voor een as zal ik eens moeten kijken of ik die heb.
 
Nog een foto van de wielen voor ik weer van die gekkelijke biedingen krijg op deze wielen :+

kleinnieuw3jf8.jpg


klein3qm7.jpg


beide voorzien van nieuwe lagers.

duc 999 brug met linksysteem (nieuw)
duckleinad5.jpg


kleinnieuw2ld4.jpg


Het achterlicht (nieuw)
klein3zi8.jpg


hyperpro
p9162297ue6.jpg


De vork. hier alleen zonder klauwen maar die zitten erbij (goude)
444ah8.jpg


voor meer foto's hoor ik het wel
 
Veer is duur. is top of the range bij bitubo. iig meer als 500 euro. Suc6 met zo'n setje wielen vinden voor 500 euro.

de brug heeft geen deuken diepe krassen oid. geen scheurmodel. Hij is idd iets smaller gemaakt zal het vd week voor je opmeten. de orignele lagers heb ik er uit gehaald, en er een makkelijker type lager ingezet. ivm met inbouwen ed. deze zullen wel vervangen moeten worden voor dichte lagers. (deze zijn open) voor een as zal ik eens moeten kijken of ik die heb.

dat die veer in de 100den euro's zou lopen ging ik al van uit. 500 euro ligt alleen wat buiten mijn budget vrees ik. voor 350 had ik hem denk ik wel van je over genomen, maar ik weet wat zo'n ding waard is.

Dat setje wielen kan idd meer opbrengen in nederland, maar ik geef liever iets meer uit om een setje PVMs uit duitsland te halen.

Wat betreft die brug, kijk nog een of je een wielas hebt, maar in principe hebben we een deal.
 
mooi bruggetje...staat ook mooi in rene's fighter!! Damn deze is al aangepast, zou dus eigenlijk zo in mijn fzr1000 frame passen...

die duc brug..hoeveel langer is hij als origineel? en quanta kosta? pff zal wel weer ver boven mijn budget liggen

Heb je toevallig een rempomp van een r1/r6 vd voorkant compleet liggen(radiaal is mooi maar mij te duur)
 
Laatst bewerkt:
yamaha rempomp heb ik niet meer.

de complete radiale set voor wil ik graag 350 euro voor hebben, is gewoon helemaal nieuw. anders mail me eens. ik hoor het graag van je

achteras kijk ik naar.

en de duc brug. hoeft niet mega veel te kosten. de duc brug is net zo lang als een yzf 750 brug. ik weet niet hoe dat is ivg met een fzr brug? ik denk dat dat ver gelijk zal zijn. doe een goed bod op de brug zou ik zeggen.
 
links zie je ze liggen.

pompenvo5.jpg


beide brembo :9~ ik hoor het van je, bij de rempomp krijg je natuurlijk de special banjobout (voor dubbele leiding) die je remlicht schakelaar vervangt
 
Laatst bewerkt:
en de duc brug. hoeft niet mega veel te kosten. de duc brug is net zo lang als een yzf 750 brug. ik weet niet hoe dat is ivg met een fzr brug? ik denk dat dat ver gelijk zal zijn. doe een goed bod op de brug zou ik zeggen.

yzf brug is zelfs iets korter dan een fzr..zou helemaal mooi zijn maar ik ga er nu nog vanuit dat het bruggetje van de duc iets meer kost dan die van de aprilia -O-
 
Wil je hem met of zonder het linksysteem?

bij de brug zitten ook de kettingspanners enzo. achter as weet ik niet of ik die er bij heb. als het zonder lonksysteem is mag hij voor de rsv brug weg.
 
Wil je hem met of zonder het linksysteem?

bij de brug zitten ook de kettingspanners enzo. achter as weet ik niet of ik die er bij heb. als het zonder lonksysteem is mag hij voor de rsv brug weg.

denk wel dat ik het linksysteem nodig heb...ik zou anders niet weten hoe ik de vering wil realiseren..

wat maakt dat samen??...slik..ik hou me vast aan de stoel waar ik nu op zit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan