VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dit crisis is mag het nog wel een tijdje doorgaan ...

Ribbel, dat midlife gepraat moet je overlaten aan de mensen hier in de straat, die gaan aan de cabrio met hun grijze koppen! :+


Zo is het Peter,prachtige motor en zolang het kan
gaan met die banaan,leeftijd zegt niks.Ben ook blij
met m'n 59 om op een R1 te rijden.Veel plezier ermee,
en veilige kilometers.Enne de stuurdemper ligt er nog steeds.
 
Deze al eens gezien?? Vind hm :9~ :9~

1107287552.jpg
 
Zo is het Peter,prachtige motor en zolang het kan
gaan met die banaan,leeftijd zegt niks.Ben ook blij
met m'n 59 om op een R1 te rijden.Veel plezier ermee,
en veilige kilometers.Enne de stuurdemper ligt er nog steeds.

Tnx.

Die stuurdemper wil ik nog steeds graag! :Y
 
Heb er nu 450 km opzitten met de Blade. Nog niet echt gewend natuurlijk, maar het valt me wel op dat je flink moet blijven tegensturen als je 'diep' wil blijven, vooral in wat langzamere bochten. Ik denk dat het ligt aan de banden, 190/50 BT 015. Die brede slof stuurt wat trager en MPP's zijn sowieso spitser waardoor ze sneller insturen.

De maatregelen aan de SP hebben flink effect gehad als ik het verschil voel. Een hoger staande schokbreker achter en 180/55 MPP achterband maken mijn SP behoorlijk snel sturend.

Sturen, remmen en vering/demping zijn verder gelijkwaardig aan elkaar. De Blade zit natuurlijk wat relaxter. Toeren mag ik nu beperkt draaien, tot de 6000 RPM, maar daarmee wordt het voorwiel al licht ... :}
 
Laatst bewerkt:
Hakman blijft member van het SP topic.

Als ik 'm daar op gooi gaan ze vast roepen van: 'nou nog kleine knippers en een open Arrow erop'! :+

@Gobert: ontwerpertjes hè, die Japanners :o Is óók lekker, Japans eten, vrouwen ...


Japanse vrouwen hebben te kleine borsten. Ontwerpfout.
 
Niks voor jou Modady. De r1 inruilen voor zo'n Fireding?

Ik heb, voordat ik de R1 kocht gereden op een 1000RR maar
persoonlijk vondt ik de R1 prettiger zitten,de Honda was wel
motorisch een stukkie rustiger en de afwerking als je op
details let ook mooier.
 
Hakman blijft member van het SP topic.

Als ik 'm daar op gooi gaan ze vast roepen van: 'nou nog kleine knippers en een open Arrow erop'! :+

@Gobert: ontwerpertjes hè, die Japanners :o Is óók lekker, Japans eten, vrouwen ...



Mooie fiets Hakman :9~ maar moet er geen open Akra op en kleine knippers en Pazzo,s en die taartschep moet er ook af :Y :+

en nu maken dat ik hier weg ben doei :W
full
 
thanx mannen, ik rijd gewoon te weinig , elke kilometer die ik maak vind ik nog steeds toppie. alleen in de laatste 3 jaar heb ik maar 1500km gereden :( :(

en nu is er een kleine op komst, dan komt er wss helemaal niks meer van

Wat zeggen jullie van de prijs, is die een beetje goed?, Er is nogal aanbod van SP's op internet en de prijzen varieren nogal

grtz Dennis
 
Wat zeggen jullie van de prijs, is die een beetje goed?, Er is nogal aanbod van SP's op internet en de prijzen varieren nogal

grtz Dennis

Lekker laten staan die prijs, neem aan dat je de tijd hebt met de verkoop. Als ie écht helemaal gaaf is zou ik dat benadrukken. De liefhebber meldt zich wel.

Veel geluk met de komende kleine!! :)
 
Hallo dan,
Ik rij nu al een aantal jaren op een cbr1000f en zit er over te denken om wat anders te kopen (iets sportiever).
Nu zat ik o.a. te denken aan een SP1.
Nu is mijn vraag: is dit een beetje te doen als je 199 cm bent, of vallen je onderbenen er na een uurtje vanzelf vanaf als gevolg van geen bloedcirculatie?
Wat zijn de zaken typisch voor een SP1 waar je extra op moeten letten?
Is er een groot verschil tussen een '02 en een '03 (verbeteringen)? (ja ik heb ook al wat zien staan en ga binnenkort even proefrijden)

@D20VT: Vet ding, als de proefrit bevalt ga ik 'm zeker in de gaten houden

Ik hoor het wel,

Laterrrrrr
 
Hallo dan,
Ik rij nu al een aantal jaren op een cbr1000f en zit er over te denken om wat anders te kopen (iets sportiever).
Nu zat ik o.a. te denken aan een SP1.
Nu is mijn vraag: is dit een beetje te doen als je 199 cm bent, of vallen je onderbenen er na een uurtje vanzelf vanaf als gevolg van geen bloedcirculatie?
Dat valt mee. Ben zelf 2 cm korter dan jij. Ik had zowel op mijn VFR als mijn Blackbird na een km-tje of 250 last van mijn knieen en onderrug. Op de Speen nergens last van.
Alleen een houten kont, maar dat heb ik op alle motoren en das gewoon een questie van veel oefenen en eelt qauken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan