VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik ook, één grote familie.


Denk aan mij
full
 
Heb maar ff een nieuwe besteld bij Ten Kate, een echte HRC brake reservoir kit ;)


Dus...oplossing.. DOT5 sillicone erin :)

Zij gebruiken zelf Castrol SRF wat ook op siliconenbasis is.....[afbeelding]

@H@nsie, ik snap iets niet. DOT 4 wordt geadviseerd, DOT 5 (siliconen) afgeraden, standaard dan. Ik dacht altijd dat je geen 5 mocht gebruiken omdat afdichtingen e.d. daardoor worden aangetast. Is dat onzin en kan je gewoon DOT 4 vervangen door DOT 5 (niet door elkaar natuurlijk) ?

Wel een mooie oplossing trouwens! :9
 
Laatst bewerkt:
@H@nsie, ik snap iets niet. DOT 4 wordt geadviseerd, DOT 5 (siliconen) afgeraden, standaard dan. Ik dacht altijd dat je geen 5 mocht gebruiken omdat afdichtingen e.d. daardoor worden aangetast. Is dat onzin en kan je gewoon DOT 4 vervangen door DOT 5 (niet door elkaar natuurlijk) ?

Wel een mooie oplossing trouwens! :9


Maar DOT 5.1 is wel weer uitwisselbaar met DOT 4
 
zo laat het mooie weer maar beginnen dan kan ik de sp en mijn nieuwe pak kan in rijden...
 
Laatst bewerkt:
Effe een spoed vraag (voor deze middag graag): heeft iemand een 06 van donny brasco voor me? mail me op:
vinniefrenken apestaart hotmail punt com.

thanks
 
Ja dat was ikke:
Pfew dat zijn wel vette pijpjes! Iemand al ervaring mee? En natuurlijk de hamvraag: passen ze op een sp2? Zoja heeft iemand een plaatje daarvan?

Behoren tot de beste uitlaten ter wereld, en nee, ze passen niet op een SP2..... :N
 
Ik heb al even gegoogled, maar kan iemand mij vertellen of de SP nog geproduceerd wordt?
en zoniet welk jaar hij voor het laatst gemaakt werd.

alvast bedankt, Frank :)
 
Misschien met andere headerpipes (uitlaatbochies voor Gobert). Zal wel lastig aan te komen zijn, Yoshi + SP2 zeer zeldzame combo?

Het kan volgens mij wel, maar dan moet je voorbochten (die vanaf de cylinders) van de SP1 gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan