De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zucht......

'De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC) ?' > 'De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC) '

:P
 
ach die lelijke feijenoord (feyenoord) motor zal niemand willen dus maak je daar maar geen zorgen over :j

_O-
B| Juist die kakkerlakken zijn tuig... des te meer interesse ze dus hebben in mijn motor :+
Ik ben alleen benieuwd of mijn motor in de afgesloten garage verzekerd is, ookal staat hij niet vast aan een in de grond genageld iets ofzo :P
 
B| Juist die kakkerlakken zijn tuig... des te meer interesse ze dus hebben in mijn motor :+
Ik ben alleen benieuwd of mijn motor in de afgesloten garage verzekerd is, ookal staat hij niet vast aan een in de grond genageld iets ofzo :P

Bel je verzekering?
Mijne staat ook niet aan de grond genageld, maar wel in afgesloten schuur en met 2 sloten *D
 
Zo vakantie zit er weer op, dus reeds aan het werk. Kan iig MFen..

Foto's Lekdijk ritje van een week of 2 geleden. Beter laat dan nooit
full

full

full

full

full

full

full
 
Ik zie de GPZ600 van Tanja.. Dus je fiets rijdt weer?

Bij deze maar eens aanmelden voor de Gooi Groep.. vanuit Hilversum.
-ZXR750.. paars/zwart/ROZE! Frequent te zien al racend tegen motoren/mezelf over de N201>A2>A4>A44 elke morgen en middag de terugweg.

Als ik zo kijk komt die Rode ZXR750 met Stofzuigerslangen me wel heel bekend voor van vanochtend :P

Edit:/ Ik dacht al enkele koplamp te zien.. is het een 400 Dan?
Heb ik even gemist bij het kijken.
 
Laatst bewerkt:
Zo vakantie zit er weer op, dus reeds aan het werk. Kan iig MFen..

Welkom terug :)

Ik zie de GPZ600 van Tanja.. Dus je fiets rijdt weer?

Bij deze maar eens aanmelden voor de Gooi Groep.. vanuit Hilversum.
-ZXR750.. paars/zwart/ROZE! Frequent te zien al racend tegen motoren/mezelf over de N201>A2>A4>A44 elke morgen en middag de terugweg.

Als ik zo kijk komt die Rode ZXR750 met Stofzuigerslangen me wel heel bekend voor van vanochtend :P

Edit:/ Ik dacht al enkele koplamp te zien.. is het een 400 Dan?
Heb ik even gemist bij het kijken.

Welkom hier, voor zover ik weet is die rode ZXR750 inderdaad een ZXR400 ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de GPZ600 van Tanja.. Dus je fiets rijdt weer?

Bij deze maar eens aanmelden voor de Gooi Groep.. vanuit Hilversum.
-ZXR750.. paars/zwart/ROZE! Frequent te zien al racend tegen motoren/mezelf over de N201>A2>A4>A44 elke morgen en middag de terugweg.

Als ik zo kijk komt die Rode ZXR750 met Stofzuigerslangen me wel heel bekend voor van vanochtend :P

Edit:/ Ik dacht al enkele koplamp te zien.. is het een 400 Dan?
Heb ik even gemist bij het kijken.
Welkom hier :W
Die rode is inderdaad een zxr400 van Chantal :Y
 
Hmm, dat zou ergens mijn behoorlijke gemakt hem bij te blijven/in te halen kunnen verklaren natuurlijk ;)

Maar, geen idee of de rijder van vanmorgen hier ook rondhangt

Edit:/ Van Chantal.. hmm.. was zeker geen chantal op die motor vanmorgen...

Maar, bedankt voor het vriendelijk onthaal :)
 
Laatst bewerkt:
Zeg nou ik hier toch even aan het typen ben..

Ik reed laatst 2-3 weken terug.. het Traject Hilversum N201 > A2 Vinkeveen > A9 Alkaar > A4 Den Haag > Schiphol scheidden onze wegen..

Samen met een dame op een Blauw / Gele (volgens mij) GSX600, denk type uit 1998?
Blauwe kuipruit, dubbele koplamp latijns amerikaanse bestuurster?
Lichtblauwe spijkerbroek, Zwarte lederen jas, volgens mij mat zwarte Helm?

Een bekende? Zoja.. dan trakteer ik op een kopje koffie als ik je weer tegenkom :P
Heerlijk samen gereden/ geracet.. ;)
 
En het weekendje Belgie/Luxemburg met RR-retje:

Bochtjes

full

full

full

full

full


RR-rider Menno zonder stalen ros maar met nieuwe hellum

full


KawaQueen

full


Mooie omgeving

full


Peukie

full


Kasteel in Vianden

full


Net over de grens in Luxemburg

full

full


Voor vertrek in Hilversum

full

full


Lekker kronkelen

full


De slaapzaal werd met nog 4 andere motorrijders gedeeld

full


Tanya onderop..

full


En Menno wilde graag bovenop..

full
 
Vervolg:

Onderweg nog een MV Augusta gespot

full


Ook hier de Turbo aan.

full

full

full


De collectie motoren bij ons pension

full


Met onze slaapzaal genoten aan het ontbijt

full


Voor het terras parkeren in motorvriendelijk Belgie

full


Bochtjes!!!
full

full

full

full

full

full
 
Zeg nou ik hier toch even aan het typen ben..

Ik reed laatst 2-3 weken terug.. het Traject Hilversum N201 > A2 Vinkeveen > A9 Alkaar > A4 Den Haag > Schiphol scheidden onze wegen..

Samen met een dame op een Blauw / Gele (volgens mij) GSX600, denk type uit 1998?
Blauwe kuipruit, dubbele koplamp latijns amerikaanse bestuurster?
Lichtblauwe spijkerbroek, Zwarte lederen jas, volgens mij mat zwarte Helm?

Een bekende? Zoja.. dan trakteer ik op een kopje koffie als ik je weer tegenkom :P
Heerlijk samen gereden/ geracet.. ;)

Volgens mij niet :N
 
leuke foto's tanya wel anders rijden daar dan hier of had je daar geen problemen mee?
volgens mij zag ik jou gisteren nog rijden met een kleine meid achterop (jouw kleintje) en volgens mij mariecke er kort achter bij het gooilandplein.

ik ga vanavond vroeg nog ff rijden( moet uiterlijk half9 weer thuis zijn), dus voor wie evt ook vroeg gaat ik sta om 6 uur bij de essopomp onder aan de vaartweg,rij rond kwart over weg.
mzzl barry
 
leuke foto's tanya wel anders rijden daar dan hier of had je daar geen problemen mee?
volgens mij zag ik jou gisteren nog rijden met een kleine meid achterop (jouw kleintje) en volgens mij mariecke er kort achter bij het gooilandplein.

ik ga vanavond vroeg nog ff rijden( moet uiterlijk half9 weer thuis zijn), dus voor wie evt ook vroeg gaat ik sta om 6 uur bij de essopomp onder aan de vaartweg,rij rond kwart over weg.
mzzl barry

Wij waren gisteren idd met 4 bestuurders en 1 kind een ijsje eten. Volgende keer wel :W

Vanavond rijden gaat me niet lukken helaas. Met uk verder dan Gooiland lijkt me geen goed id...
 
Voor deadeye al niet goed afgelopen vandaag op zandvoort -O- , nu maar hopen dat Xtra alles nog heel gehouden heeft :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan