De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey chiel!

werk je nog steeds bij die 2brothers en de steigers?
Want iedere x als ik kijk zie ik 2 oudere mannen, en jij komt uit 87, dus lijkt me erg sterk dat jij het bent...
Ik werk er nog steeds ja :Y , en mijn motor staat ook voor de deur ;)
Er werken nog 2 jongeren, ik heb kort blond haar, makkelijk te herkennen. En anders roep je eens naar binnen ;) (ben er als mijn motor er staat)
 
leuk om te zien...ik heb ook iemand gevonden die ons even wou filmen afgelopen maandag.

@Deadeye: hoest met de spierpijn? al wat minder?

@xtra: ik stond ook in de pitbox...next time ff dag zeggen ;)

rij een groen/goude SRAD 600 met oranje/wit Lookwell pak, kan niet missen

filmpie is groep 3 (studiemateriaal voor Xtra :+ :P )
filmpie hugenholz

foto's kan je trouwens vinden op www.leukopdefoto.nl & www.racefotoshop.nl

Ah een bekende motor :+
Jah met de spierpijn gaat t prima...minder als gister eigenlijk...dus het zal wel loslopen :)
 
Goedemorgen allemaal :W :W

Na een kort nachtje zit ik weer achter de pc...

Afgelopen nacht rond half 3 m'n nest uit omdat iemand het in Laren schijnbaar heel leuk vind om brand te stichten.... :( :(
Dit maal een kliko tegen een schuurtje achter mijn huis......
Lag om 4 uur nog wakker, want je hoort ineens ieder geluidje....
Maar goed, schade beperkt gebeleven tot gesmolten kliko en zwart geblakerde schuur.

Les voor de volgende keer: als er iets in de fik staat achter je huis, doe dan de ramen dicht.... |( |(
 
Oh men... ja dat gaat er voorlopig niet uit :N
Wat een hufters ook he..... bah!

Ik werd om 2 uur wakker gemaakt door mijn broertje omdat zijn laptop een raar geluidje maakt... |( |( |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Oh men... ja dat gaat er voorlopig niet uit :N
Wat een hufters ook he..... bah!

Ik werd om 2 uur wakker gemaakt door mijn broertje omdat zijn laptop een raar geluidje maakt... |( |( |( |( |(
Ik neem aan dat je hem wel zo hard gemept heeft dat ie de volgnde keer zelfsbij brand niet meer durft :?





@ Mariecke: Da's goed balen zeg. Gelukkig waait het reelijk en heb je kans dat die lucht zo uit je huis is.
 
Goedemorgen allemaal :W :W

Na een kort nachtje zit ik weer achter de pc...

Afgelopen nacht rond half 3 m'n nest uit omdat iemand het in Laren schijnbaar heel leuk vind om brand te stichten.... :( :(
Dit maal een kliko tegen een schuurtje achter mijn huis......
Lag om 4 uur nog wakker, want je hoort ineens ieder geluidje....
Maar goed, schade beperkt gebeleven tot gesmolten kliko en zwart geblakerde schuur.

Les voor de volgende keer: als er iets in de fik staat achter je huis, doe dan de ramen dicht.... |( |(
:o Ben je lekker mee dan -O-
 
Ik neem aan dat je hem wel zo hard gemept heeft dat ie de volgnde keer zelfsbij brand niet meer durft :?





@ Mariecke: Da's goed balen zeg. Gelukkig waait het reelijk en heb je kans dat die lucht zo uit je huis is.
Zeg meneert heeft u nou al een paar goede grote foto's van je circuitdagje?
 
Bart zou nog foto's posten, maar echt vlot is ie niet :N

Stefan-- heeft ook hele mooie gemaakt. Post ik zodra ik ze op groot formaat heb :Y
 
Bart zou nog foto's posten, maar echt vlot is ie niet :N

Stefan-- heeft ook hele mooie gemaakt. Post ik zodra ik ze op groot formaat heb :Y

Ik post ze zo wel ( wou ze eigenlijk morgen posten omdat ik ook wat foto's heb voor Tanya, maar dan ziet ze die niet omdat ze niet terug bladert ;) )
 
wie niet terug leest telt niet mee hoor :N

Gewoon ff de tijd nemen allemaal :)
 
Wij waren gisteren idd met 4 bestuurders en 1 kind een ijsje eten. Volgende keer wel :W

Vanavond rijden gaat me niet lukken helaas. Met uk verder dan Gooiland lijkt me geen goed id...

ik zwaaide wel, zat in het busje van me werk dus daar let je toch niet op. volgende x toeter ik wel misschien dat je me dan opmerkt ;)
 
Ik werk er nog steeds ja :Y , en mijn motor staat ook voor de deur ;)
Er werken nog 2 jongeren, ik heb kort blond haar, makkelijk te herkennen. En anders roep je eens naar binnen ;) (ben er als mijn motor er staat)

Ik moet nu de komende dagen werken, weet niet tot wanneer je er moet werken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan