Akrapovic uitlaat met Hexagonal demper ZX10R 04/05

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi spul! En zo ziet ie eruit als die eronder zit:

z.5dee06a239f304aa007b90ec64c1b862.jpg
 
Heb ook wel interesse in de demper (los)
Mail anders ff een prijs naar

Rayenkim@wanadoo.nl

Anders email ik jou vanavond ook nog wel ff.

Gr
ZXRay
 
Als je nou de demper aan mij verkoopt voor €200 .......... :Y
Groet , Fred. 8-)

Heb ook wel interesse in de demper (los)
Mail anders ff een prijs naar

Rayenkim@wanadoo.nl

Anders email ik jou vanavond ook nog wel ff.

Gr
ZXRay

Ik verkoop de demper liever niet los, aan de rest heb ik ook niets want andere merken wijken af v.w.b. diameter en lengtes. Het is een kostbare uitlaat met goede eigenschappen, dus ik wil hem niet voor een prikkie wegdoen.
Mile Pajic gaat kijken of/hoe er een db-killer in te maken, als dat lukt denk ik dat ik hem zelf maar hou.
 
Op de standaard uitlaatcollector? En is het een carbon hexagonal demper met db-killer?

Op de originele bochtenset weet ik niet, dan zou je ff moeten weten wat de diameter is. Op de Akra set past het zeker. Is een titanium ovale demper.

Kun je eventueel de racebochten blijven gebruiken en dan met een titanium demper met DB killer rijden :]

Grtz Zieke
 
Op de originele bochtenset weet ik niet, dan zou je ff moeten weten wat de diameter is. Op de Akra set past het zeker. Is een titanium ovale demper.

Kun je eventueel de racebochten blijven gebruiken en dan met een titanium demper met DB killer rijden :]

Grtz Zieke

Niet zo mooi als een carbon hexagonal, hè? En die heeft straks ook een db-killer als het meezit ;)
 
@EilleR - Ik had onder mijn Suzuki ook zo`n akra liggen en deze was met dB killer (orgineel akra).
Dus ik denk dat je een killer ook wel los kan krijgen bij akra vandaan. is dat geen idee?
 
@EilleR - Ik had onder mijn Suzuki ook zo`n akra liggen en deze was met dB killer (orgineel akra).
Dus ik denk dat je een killer ook wel los kan krijgen bij akra vandaan. is dat geen idee?

Goed idee! Sterker nog, die heb ik vorige week al besteld ;)
Alleen gaat Pajic ervoor zorgen dat hij vastgeschroefd kan worden zodat ik hem niet steeds verlies :+
Bedankt voor het meedenken!
 
Kickie,

Als de demper los weggaat heb ik serieuze interesse. Ik hoor het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan