Natas ook een Marauder

Natas

MF veteraan
11 okt 2002
5.874
0
Hellmouth
Na jaren supersport te hebben gereden (Yamaha Fz750 en Thunderace) heb ik nu een Marauder aangeschaft.
Rijden op de supersports was niet meer mogelijk omdat ik anderhalf jaar geleden ben getroffen door een hernia die niet te fixen valt.
Rijden op de Thunderace was niet meer leuk meer want na 20 minuten had ik al geen gevoel meer in mijn arm en kon het stuur niet meer vasthouden.

Dus mijn nieuwe ride is een Marauder uit 98 met net 10.000 Km op de klok.

Als jullie mischien in mijn Klassieker caferace ombouw hebben gekeken (brikken en klassiekers afdeling) dan weten jullie dat ik graag iets verbouw.

Dus vandaag op het werk maar eens vast de voorbereidingen treffen voor het maken van een radiatorcover , risers voor het stuur en een paar andere voetsteunen.

Foto`s komen zo snel mogelijk (eerst wat poetsen en wachten tot het ooit eens droog wordt).
 
Jij bent nou niet echt een van degenen die ik verwachtte hier tegen te komen, joop. Je wordt gewoon oud _O-

Het is noodgedwongen Chris , of een cruiser rijden of niks meer , supersport is verleden tijd jammergenoeg (en ja ik wordt oud , broekkie :Y ;) )
 
Joop, wees gerust.....de Ace is in goede handen.
Heb hem vanavond nog even uitgelaten! ;)

Ik hou de vorderingen met de marauder in de gaten, ben benieuwd!
 
De nieuwe voetsteunen zitten erop , beugel voor de kleine knippers hangt te drogen , radiator cover en risers voor het stuur zijn in de maak.

Vandaag al een flink gedeelte van het bagagerekje dat de duobuddy gaat vervangen in elkaar gelast.

Jammergoeg moet ik een maand voor mijn werk naar frankrijk , dus gebeurd er voorlopig niet veel :-(
 
De nieuwe voetsteunen zitten erop , beugel voor de kleine knippers hangt te drogen , radiator cover en risers voor het stuur zijn in de maak.

Vandaag al een flink gedeelte van het bagagerekje dat de duobuddy gaat vervangen in elkaar gelast.

Jammergoeg moet ik een maand voor mijn werk naar frankrijk , dus gebeurd er voorlopig niet veel :-(

ik zie nog steeds geen foto's ..... -O-
 
Zo,

dempers zijn eruit
voetsteunen klaar
ander knippers voor en achter
bussen om de voorvork
rekje ipv duozit
radiatorcover klaar
risers klaar

nu alleen nog wachten tot meneer motozoom mijn stuur opstuurt

Foto`s komen als alles klaar is
 
Laatst bewerkt:
De radiatorcover
full
 
Volgend projectje wordt de stuurschakelaar , bovenste en onderste kroonplaat ontdoen van de blanke lak .

Daarna of polijsten , of zwart maken :9~

En kijken of ik ergens een achterspatbord op de kop kan tikken , zodat ik dat ducktailtje eraf kan halen (das een optisch minpuntje in mijn ogen)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan