Iron Horse zadeltassen -> Louis.de 29,95 -> Iemand ervaring?

Scaniafan

Die hard MF'er
18 mrt 2007
610
0
Maaseik, België
Dames en heren,

Ik ben al een tijdje op zoek naar lederen zadeltassen die op mijn Suzuki GS 450 L passen. Nou weet ik dat voor deze motor geen standaardbeugels te koop zijn, dus die moet ik eventueel zelf maken.

Het enige waar ik mee zit is dat ik, als student zijnde rijdende op een motor van € 500,- niet al te gek veel geld wil uitgeven aan wat bergruimte op mijn motor voor mijn slot en nog wat kleine dingen. Het hoeft dus ook niet afsluitbaar te zijn, omdat ik alles wat erin zit toch meeneem als ik mijn motor ergens neerzet, en het slot er dan omheen doe.

Nou zag ik op Louis.de deze zadeltassen staan, voor het schrikbarende bedrag van € 29,95. Absoluut niet duur en qua afmetingen ook niet te groot, dus wat dat betreft past dit wel op mijn motor. Nou is mijn vraag:

Heeft iemand hier ervaring met deze tassen? Zo ja, hoe is de kwaliteit etc...

Alvast bedankt.

Groeten, Frank
 
Op zich niet duur maar hou er wel rekening mee dat je naast de verzendkosten ( 8 Euro) ook de bankkosten moet betalen en dat is ook nog eens 8 euro. En aangezien Motozoom meestal een tientje duurder is zou je daar ook eens kunnen zien........
 
Ik woon op een 20/30 minuten rijden van Louis Mönchen-Gladbach ;) En dat is een mooie route met de motor.....vandaar...

Maar ze zijn bij Motozoom idd precies een tientje duurder ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen directe ervaringen met déze tassen maar bij dit soort tassen moet je er gewoon rekening mee houden dat je geen topkwaliteit kunt verwachten voor dat geld.

Denk aan loslatende klinknagels van de riemen na anderhalf jaar (prima opnieuw te klinken) en op een totale levensduur van een jaar of drie.
Maar dan heb je toch een leuke set tassen voor een tientje per jaar.

Een set van 300 piek gaat mischien wel 20 jaar mee zonder dat er iets los laat maar voor dat soort bedragen koop ik eigenlijk liever een hele motor.
 
http://www.louis.de/_302c7b7f68007d8f8e0979ee4a7c304526/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=520&wgr=220&list_total=16&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10025564 heb ik voor 59.95. iin in MGL gehaald. Ook niet groot, Kunststof en stevig. Ligt eraan wat je wilt. Als je niet zoveel waarde hecht aan vormvastheid zijn jouw tassen ook goed, meestal gaat het soepeler spul helemaal doorhangen en hangt het echt aan je bike als een paar slappe tieten. Ik hou van stevig (oeps we dwalen af)

Je kan ook even naar buiten lopen met de tassen (even vragen!) dat is geen probleem, Kun je even "passen" op de motor. Zorg inderdaad even voor beugels anders moet je de tas tussen de spaken uit halen over een jaar :(
Vaak moet je even naar de achterste balie want niet alle tassen liggen boven, dus als je ze neit zie, vragen achterin.

Heel vriendelijke mensen daar, ook telefonisch.

Wim
 
Terug
Bovenaan Onderaan