Z1000 - Z750 - Z750S Meeting Plaza 36

Stramme Maxen Festival by MuiZ

  • 30 september

    Stemmen: 5 71,4%
  • 14 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 oktober

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
full


zonder slip correcrie
 
Mogguh al

@ mauz welkom terug

@ Sutra, het gaat helemaal goedkomen. Ik neem fftzz onder begeleiding mee _O- _O-


tomtomrider nemen we ook mee

@ fftzz sms ontvangen

Nu maar ff hopen dat de buien nu en morgen vallen (hier aan de kust is het best wel donker nu :(

Temperatuur vind ik niet zo belangrijk als 't maar droog blijft

Nog effe voor de zekerheid jullie staan bij 't tankstation toch :?
btw 't is een Esso
 
Heeft iemand ervaring met fresco uitlaten op de Z?
Op de z 2007 zit er op de standaard uitlaat een stuk gemonteerd aan de rechterkant.

Welke functie heeft dit onderdeel. Wat moet je ermee als je een andere uitlaat plaatst?

Alain
 
Bart

Wat heb je allemaal laten doen om aan dit aantal pk s te komen ?

en wat was t kosten plaatje? Ben namelijk zelf opzoek naar een Z1000 bwjr 2004 ben weg van deze fiets vindt alleen pk verhouding te weinig. Heb gereden op standaard z1000. Stuurt goed en rijdt vlot maar voor mezelf mag t wel iets meer hebben.
Op moment dat ik z1000 koop gelijk laten kietelen. voor nog meer rij plezier.

Hoppie

Ik heb er laser xtrem's uitlaten (niet helemaal legaal) en een stage 2 DNA luchtfilter met een powercommander.

totaal plaatje.....rond de 1000,- euro

en dan staat er nog een hypro set op het verlanglijstje....misschien dat de kerstman die wil komen brengen
 
hoeveel was die van jou met correctie??

gezien jouw getallen kom ik op een verschil van 4% aan slipcorrectie. Heb er geen uitdraai van, maar ik herinner me wel dat de eerste meting hoger lag, en hij er een correctie afhaalde.

dus als ik er 4 % bij doe dan..........

geloof ik het niet meer!
 
Laatst bewerkt:
Wat kost het laten afstellen door Ritzen?

duurt ongeveer 2 uur, kost 150,-



ik geloof dat bart en ik nu wel de enige zijn met deze Performance Mods:

Reed valve block off plates.
DNA stage 2
Power commander (tuned by Ritzen)
Open uitlaatsysteem (zonder db-killers tijdens re-mapping)

:)
 
:N

ff uitrekenen.....1.04% (als ik het goed gedaan heb)

dan kom jij uit op 152,7 pk met correctie

jij blijft koning :} :} :}


Ik stelde al dat ik het niet meer geloofde, want ga je nu doorrekenen naar krukasvermogen, dan krijg je waardes die het een en ander erg ongeloofwaardig gaan maken.

Maar voor de LOL, jij blijft dan koppelkoning :}

;)
 
Ik heb er laser xtrem's uitlaten (niet helemaal legaal) en een stage 2 DNA luchtfilter met een powercommander.

totaal plaatje.....rond de 1000,- euro

en dan staat er nog een hypro set op het verlanglijstje....misschien dat de kerstman die wil komen brengen

Ah dus jij hebt het adres van de kerstman :P Dat adres mag ik vast wel van je hebben :Y O-)
 
Heeft iemand ervaring met fresco uitlaten op de Z?
Op de z 2007 zit er op de standaard uitlaat een stuk gemonteerd aan de rechterkant.

Welke functie heeft dit onderdeel. Wat moet je ermee als je een andere uitlaat plaatst?

Alain


Zal de Kat. wel zij ofzo, gewoon eraf halen... :Y
 
duurt ongeveer 2 uur, kost 150,-



ik geloof dat bart en ik nu wel de enige zijn met deze Performance Mods:

Reed valve block off plates.
DNA stage 2
Power commander (tuned by Ritzen)
Open uitlaatsysteem (zonder db-killers tijdens re-mapping)

:)

Die block off plates heb je me laten zien, maar maken die ook nog zoveel verschil?
 
Goedemorgen all :W

Lekker weer in ons eigen bed geslapen, maar wat een domper als je dan wakker word en de zon schijnt niet '(
Motorrijden in Turkije lijkt mij geen avontuur.
De wegen zijn niet al te best, zelfs de Europese snelweg die daar ligt heeft veel slechte stukken asfalt, alles rijd door elkaar van paard en wagen tot grote vrachtwagens en een rood stoplicht geeft geen garantie dat iedereen er netjes voor blijft wachten :?
In het donker is het echt levensgevaarlijk, er zitten soms kuilen van 30 cm diep in het wegdek.
Dus Zven ik zou het niet doen :N


spannend daar hé met die rode lichten, de helft stopt en de anderen rijden gewoon door met een druk op de claxon erbij...
waar ben je geweest, want rondom Antalya was het wegdek toch grotendeels in vernieuwde toestand?
ik ga volgend jaar in elk geval terug naar daar, dus heb nog veel tijd om na te denken over mijn lumineus ideetje...



goeiemiddag... :W
 
Toch al knap! :p ontkoppel jij ff en gas bijgeven? Laat je je koppeling dan volledig schieten of is dat nog aanvoelen? :p
@Z-ander:
Heb je nog tips hoe je dit zo netjes doet ? Het ziet er zo netjes uit...
Ben zelf een beetje aan het experimenteren maar wil niks verkl*ten aan mijn Z-tje.
Andere mensen misschien nog tips hoe je een on-getunede Z750 het beste op zijn achterwiel kan zetten ?
 
Laatst bewerkt:
@Z-ander:
Heb je nog tips hoe je dit zo netjes doet ? Het ziet er zo netjes uit...
Ben zelf een beetje aan het experimenteren maar wil niks verkl*ten aan mijn Z-tje.
Andere mensen misschien nog tips hoe je een on-getunede Z750 het beste op zijn achterwiel kan zetten ?

:+





full
 
spannend daar hé met die rode lichten, de helft stopt en de anderen rijden gewoon door met een druk op de claxon erbij...
waar ben je geweest, want rondom Antalya was het wegdek toch grotendeels in vernieuwde toestand?
ik ga volgend jaar in elk geval terug naar daar, dus heb nog veel tijd om na te denken over mijn lumineus ideetje...



goeiemiddag... :W

Ik ben in de omgeving van Antalya geweest, Side om precies te zijn, en daar waren door de warmte al grote delen van het asfalt kapot gereden.
Wij gaan die kant niet meer op vanwege de hoge vochtigheidsgraad, het was zeer benauwd als op een mooie warme dag in Nederland.
 
ben ook weer eens thuis :P dus ff meteen een foto gemaakt van mijn nieuwe uitlaat!!

er komen nog wel meer foto's maar mijn broer zijn motor stond er half voor en het regende :(

full


*O* *O*

edit: uitlaatklem moet er nog op...met mijn slimme hoofd er niet aan gedacht dat de maat van de oude uitlaat anders was :(
 
Laatst bewerkt:
Ja maar je wilt toch nog niet dood gezien worden op een B-king -O-
Wat een vreselijk lelijk hok is dat man :r
Kan je beter op de Z1400 wachten mocht die er gaan komen.

O ja, Mogè :W :W :W

Tijdens de beach tour heb ik de B-King gezien in het zwart ( is ook de mooiste! ) en als je die wat gaat pimpen = oa chroom verwijderen rondom dan vind ik het een brute motor O-) :X .

Nog wel even het nieuws van kawa afwachten voor 2008 natuurlijk. :9~
 
@Z-ander:
Heb je nog tips hoe je dit zo netjes doet ? Het ziet er zo netjes uit...
Ben zelf een beetje aan het experimenteren maar wil niks verkl*ten aan mijn Z-tje.
Andere mensen misschien nog tips hoe je een on-getunede Z750 het beste op zijn achterwiel kan zetten ?

Op youtube staan fimpjes over hoe je dit moet doen, evt ff koppeling iets in bij zeg 5 a 6000 tpm en dan koppeling los met flink gas erop. :Y

Dat filmpje van 10 minuten laat het goed zien! 8-) zoek op wheelie bij youtube.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan