Z1000 - Z750 - Z750S Meeting Plaza 36

Stramme Maxen Festival by MuiZ

  • 30 september

    Stemmen: 5 71,4%
  • 14 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 oktober

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
ben ook weer eens thuis :P dus ff meteen een foto gemaakt van mijn nieuwe uitlaat!!

er komen nog wel meer foto's maar mijn broer zijn motor stond er half voor en het regende :(

[afbeelding]

*O* *O*

edit: uitlaatklem moet er nog op...met mijn slimme hoofd er niet aan gedacht dat de maat van de oude uitlaat anders was :(


Gaaaaaaaaaf :Y :Y :Y

Benieuwd naar het geluid :9


Zetje heeft vandaag een nieuwe PP voorband gekregen *D *D

Helemaal gratis *D *D *D *D *D *D

was nog van die terugroep actie van Michelin :) KPL zijn bandje hoorde daar bij maar omdat hij al een nieuw voorbandje had is de Z overnieuw berubberd :P
 
Tijdens de beach tour heb ik de B-King gezien in het zwart ( is ook de mooiste! ) en als je die wat gaat pimpen = oa chroom verwijderen rondom dan vind ik het een brute motor O-) :X .

Nog wel even het nieuws van kawa afwachten voor 2008 natuurlijk. :9~~
Over smaak valt gelukkig niet te twisten O-)
Dus als jij het een mooie motor vindt gewoon kopen.
Hij schijnt wel erg goed te rijden heb ik vernomen dus dat kan al vast geen rede zijn om het niet te doen.
 
Ik heb 149,3 PK'S BIJ 114,4 Nm zal vanmiddag de uitdraai posten }) 8-) :X
en dat is goed te merken.

in de eerste versnelling zonder moeite voorwiel in de lucht.
in de tweede versnelling bij 6.000 toeren ff gas dicht en goed open hop voorwiel in de lucht......nu ben ik geen wheely king zoals Bohica of KPL maar het gaat nu wel heel makkelijk. })
dat is een mooi dotje.
en kijk je uit met je wheely's.
voor je het weet sta je weer aan de kant.
 
ben ook weer eens thuis dus ff meteen een foto gemaakt van mijn nieuwe uitlaat!!

er komen nog wel meer foto's maar mijn broer zijn motor stond er half voor en het regende

Onwijs gaaf!!!! :9~ :}

Hoe heb je het verloopstuk voor elkaar gekregen?
 
even voor de goede orde... de qualifier II was een goede band he?!

gaan er zondag nog mensen naar de Champ Car races te Assen? *O*

ga heen met de motor... dus moet ff ander achterbandje onder... rij nu op slicks :+ en aangezien het niet zulk mooi weer schijnt te worden, ist wel verstandig om dat even te laten doen denk ik... O-)

edit:

NAVOND! :W
 
ben ook weer eens thuis :P dus ff meteen een foto gemaakt van mijn nieuwe uitlaat!!

er komen nog wel meer foto's maar mijn broer zijn motor stond er half voor en het regende :(

[afbeelding]

*O* *O*

edit: uitlaatklem moet er nog op...met mijn slimme hoofd er niet aan gedacht dat de maat van de oude uitlaat anders was :(


geile auspuff :}

had je niet eerst een mivv erop zitten? of ben ik nou gek?

maak ook ff een soundfile :9~ ;)
 
ben trouwens ook uit gips...maar natuurlijk kon er weer niet ontbreken dat er komplikaties zijn allé tis te zien nu na terug foto's te nemen blijkt het dat er niet alleen een barst was maar ook nog eens een stukje ontbreekt in mijn bot dus ik kan (nog) geen druk verdragen op m'n pols -O- en vrees dus voor zondag,het is het afremmen wat veel pijn doet vooral.maar ik geef t nog niet helemaal op.ik ga zaterdagavond nog s probere te rijden en ook zondagmorge.maar zit een dikke kans in dat t niets word.. :N
so we will waith and see O-)
 
Laatst bewerkt:
ben ook weer eens thuis :P dus ff meteen een foto gemaakt van mijn nieuwe uitlaat!!

er komen nog wel meer foto's maar mijn broer zijn motor stond er half voor en het regende :(

[afbeelding]

*O* *O*

edit: uitlaatklem moet er nog op...met mijn slimme hoofd er niet aan gedacht dat de maat van de oude uitlaat anders was :(


:9~ :9~ :9~

als ze 'm ook voor links hadden dan zou dat heeeeel mooi op een 1000 zijn.
 
:9~ :9~ :9~

als ze 'm ook voor links hadden dan zou dat heeeeel mooi op een 1000 zijn.


ging gij ni meer voor zo ene gaan ;) :P


full
 
Dat kon ik natuurlijk verwachten na zo'n zin |(

Op youtube staan fimpjes over hoe je dit moet doen, evt ff koppeling iets in bij zeg 5 a 6000 tpm en dan koppeling los met flink gas erop. :Y

Dat filmpje van 10 minuten laat het goed zien! 8-) zoek op wheelie bij youtube.
Gewoon de koppeling dus even inknijpen bij 6000rpm, flink toeren maken (10.000?) en dan de koppeling laten schieten... Van het weekend even oefenen als het droog is })

haha,daag mij ni uit hé

[afbeelding]

i love my bitch :+
Dat uitlaatje heb ik nu ook thuis liggen *O*
(weliswaar een beschadige variant, maar dat maakt me even niet uit)
Nu alleen nog even wachten op het verloop stukje dat tussen bochten en einddemper in moet, wat duurt dat wachten toch lang als je al de helft in huis hebt ;(
 
dat zal ook wel :9~ klinken.

:W
zeeker wel!! :9~
zal straks filmpje posten(t geluid met de camera valt alleen heel erg tegen en de kinderen van de buren sliepen al dus ben niet hoger dan 4000tpm gegaan)

Gaaaaaaaaaf :Y :Y :Y

Benieuwd naar het geluid :9

dank je *O*
geluid komt straks :P

Onwijs gaaf!!!! :9~ :}

Hoe heb je het verloopstuk voor elkaar gekregen?

thanks!! het verloop stukje heb ik laten maken bij superpole *D
hij is er een uur mee bezig geweest voor t eindelijk pastte, maar dan heb je ook wat :Y :Y

kijk , dat ziet er cker strak uit? is er nog een voor of nadeel aan die uitlaat. prestatie?
weet niet of t voor mij bedoelt was :P maar heb nog 25kw dus ik merk daar niet zoveel van ;(
Maar van het geluid merk ik wel heeeel veel verschil!!
Ik was met mijn broer aan t rijden die de arrow conic heeft, hij had zijn db-killer eruit gehaald en mijn geluid is denk ik nog net wat harder O-)


dank je, ben er ook zeker tevreden mee O-) *D

geile auspuff :}

had je niet eerst een mivv erop zitten? of ben ik nou gek?

maak ook ff een soundfile :9~ ;)

ganz geil :+
maar ik had hiervoor geen mivv erop zitten, gewoon de standaard knalpijp ;)
soundfile komt eraan.
kwaliteit is jammergenoeg niet goed, t klinkt veel zachter en anders dan in het echt.

:9~ :9~ :9~

als ze 'm ook voor links hadden dan zou dat heeeeel mooi op een 1000 zijn.

dat zou volgens mij ook zeker wel onwijs mooi zijn!!
maar ik ben hier ook zeker tevreden mee O-) (heeeeeeel erg zacht uitgedrukt 8-) )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan