De Gooische hooligans van MF Jubileum-editie X (de G&VUTHC)

Wat willen de Hooligans voor de MFMM?

  • t-shirt

    Stemmen: 5 31,3%
  • petje

    Stemmen: 0 0,0%
  • veiligheidsvestje

    Stemmen: 3 18,8%
  • tanga

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W Had jou zo'n 2 weken terug een mailtje gestuurd trouwens met een vraagje over een grote beurt. Toen zei je dat je voor een nauwkeurige prijsopgave de motor even moest zien. Moet nu even centjes sparen en dan maak ik wel een afspraak :Y *O*
kom morgen ff langs, dan weet je hoe lang je moet sparen :P

sate staat vanaf 15.00 ur klaar :9~
 
Pff als er niemand meer reageert ga ik ook maar ofzo... Anders krijgen we weer dat schizofrene gedrag, zoals tegen jezelf lullen :P
 
Zo.. en nu snel slapen.. straks weer op om op tijd in Laren te zijn bij die kakkers.. haha... :+

@ Xtra, goed idee om de 23e nieuwe foto's te gaan maken.. ik stel dan voor om alles zonder helmen te doen.. kunnen we er een poll aanplakken voor wie t lekkerste bekkie heeft van ons.. :X (ik doe alvast niet mee O-) )
 
Zo.. en nu snel slapen.. straks weer op om op tijd in Laren te zijn bij die kakkers.. haha... :+

@ Xtra, goed idee om de 23e nieuwe foto's te gaan maken.. ik stel dan voor om alles zonder helmen te doen.. kunnen we er een poll aanplakken voor wie t lekkerste bekkie heeft van ons.. :X (ik doe alvast niet mee O-) )
:^
 
*O* weer een nieuwe



allemaal alweer weg ???
gezellie weer hor :?


gaat dan ook maar weer eens tukke

truste :W
 
Laatst bewerkt:
Moguh! :Z

hehe.. op naar die bengels in Laren en dan hupsakee richting Almere en dan Lelystad om onze motorfietsen (motocycleurs voor Nocert) eens flink aan de tand te voelen..

Vanavond hebben we in ieder geval smakelijke verhalen voor rond de BBQ bij Paulus (Motorgek)

:W en flink :] vandaag!!!
 
:W :W Had jou zo'n 2 weken terug een mailtje gestuurd trouwens met een vraagje over een grote beurt. Toen zei je dat je voor een nauwkeurige prijsopgave de motor even moest zien. Moet nu even centjes sparen en dan maak ik wel een afspraak :Y *O*

Bof jij even!!!
Als hij jou motor ziet krijg je hem vast gratis, uit medeogen :Y :+


Even voor ZOT:

gefeliciteerd.jpg


Nu ff wachten op de kiddo's tot ze hier zijn :)
 
Goedemorgen :W

Zot, van harte gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O*

Zoals hierboven al staat vermeld, wij gaan naar de VRO, hopelijk hebben we een hoop te vertellen vanavond en is het niet aan onze motoren te zien dat we in Lelykstad geweest zijn... :X :X
 
Morge, wat een drukte de laatste paar dagen..

Vanmiddag bij ROC hilversum stond ik klaar om weg te rijden en kwam er een blauwe Yamaha R6 aan met wat gele striping op de velgen als ik het goed zag en een honda fireblade die vervolgens nog een wheelie trok :+ beide geen MF sticker maar misschien toch van hier? :o
Dat moeten Daniëlle en Dion geweest zijn ;)
Zijn wel mooie wheely's :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan