De Gooische hooligans van MF Jubileum-editie X (de G&VUTHC)

Wat willen de Hooligans voor de MFMM?

  • t-shirt

    Stemmen: 5 31,3%
  • petje

    Stemmen: 0 0,0%
  • veiligheidsvestje

    Stemmen: 3 18,8%
  • tanga

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
mogguh, net klaar met training.

Tanya, gaat anne ook mee? die heb ik namelijk niet meegeerekend maar dat gaat wel lukken hoor dnek ik.

we hebben trouwens al heel lang niks meer van Kleintje_B gehoord he...
zo nu eerst even huiswerk maken anders trapt mn ma jullie vanavond er weer vroeg uit.
Kleine beer is nu met de larense kleuters dus kan ik daar natuurlijk geen stoelen en tafels ophalen...
ach na mn huiswerk maakik dan maar een wandelingetje door de straat.

bdw: :W hoi @ iedereen, nieuw deeltje *O*
@ Zot gefeliciteerd en veel plezier vandaag.
@ Nocer, waarom een gefeliciteerd plaatje van het "groene hart ziekenhuis" heb je het niet zo op zot ofzo??


komen jullie met zn allen tegelijk? misschien handig voor jullie om een punt af te spreken.
ik woon vlakbij de Esso op de vaartweg, jullie zouden natuurlijk daar om kwart voor 6 kunnen staan dan begeleid ik jullie wel naar mijn huis :D

17.45 Esso vaartweg voor de BBQ bij motorgek???

dan loop ik er heen met een oude helm en lift ik een klein stukje met iemand mee tot mijn huis ok?

TOT VANAVOND!!!!
 
Bedankt allemaal

Iedereen is aan het rijden, maar de eersten kunnen vrij snel al weer terug zijn.
 
Impressie van een Monsterdag in België.

Weer een lekker stukkie gescheurd iig.


Tis weer leuk geweest met de foto's :W
 
Laatst bewerkt:
mogguh, net klaar met training.

Tanya, gaat anne ook mee? die heb ik namelijk niet meegeerekend maar dat gaat wel lukken hoor dnek ik.

we hebben trouwens al heel lang niks meer van Kleintje_B gehoord he...
zo nu eerst even huiswerk maken anders trapt mn ma jullie vanavond er weer vroeg uit.
Kleine beer is nu met de larense kleuters dus kan ik daar natuurlijk geen stoelen en tafels ophalen...
ach na mn huiswerk maakik dan maar een wandelingetje door de straat.

bdw: :W hoi @ iedereen, nieuw deeltje *O*
@ Zot gefeliciteerd en veel plezier vandaag.
@ Nocer, waarom een gefeliciteerd plaatje van het "groene hart ziekenhuis" heb je het niet zo op zot ofzo??


komen jullie met zn allen tegelijk? misschien handig voor jullie om een punt af te spreken.
ik woon vlakbij de Esso op de vaartweg, jullie zouden natuurlijk daar om kwart voor 6 kunnen staan dan begeleid ik jullie wel naar mijn huis :D

17.45 Esso vaartweg voor de BBQ bij motorgek???

dan loop ik er heen met een oude helm en lift ik een klein stukje met iemand mee tot mijn huis ok?

TOT VANAVOND!!!!

Ik kom met de auto, moet ik ook daarheen komen of kan ik gewoon rechtstreeks naar je huis tuffen?
 
mogguh, net klaar met training.

Tanya, gaat anne ook mee? die heb ik namelijk niet meegeerekend maar dat gaat wel lukken hoor dnek ik.

we hebben trouwens al heel lang niks meer van Kleintje_B gehoord he...
zo nu eerst even huiswerk maken anders trapt mn ma jullie vanavond er weer vroeg uit.
Kleine beer is nu met de larense kleuters dus kan ik daar natuurlijk geen stoelen en tafels ophalen...
ach na mn huiswerk maakik dan maar een wandelingetje door de straat.

bdw: :W hoi @ iedereen, nieuw deeltje *O*
@ Zot gefeliciteerd en veel plezier vandaag.
@ Nocer, waarom een gefeliciteerd plaatje van het "groene hart ziekenhuis" heb je het niet zo op zot ofzo??


komen jullie met zn allen tegelijk? misschien handig voor jullie om een punt af te spreken.
ik woon vlakbij de Esso op de vaartweg, jullie zouden natuurlijk daar om kwart voor 6 kunnen staan dan begeleid ik jullie wel naar mijn huis :D

17.45 Esso vaartweg voor de BBQ bij motorgek???

dan loop ik er heen met een oude helm en lift ik een klein stukje met iemand mee tot mijn huis ok?

TOT VANAVOND!!!!

grmbl B|

Weet niet of ik het ga halen. Moest vandaag wat omgebouwd worden op het werk en dat had rond 1 uur klaar moeten zijn. Maar ze konden net pas beginnen ;(
 
gespot! vanmiddag een half uurtje terug op het klaverblad rond eemnes en in eemnes op de singels.. was ik bochtjes aan het oefenen en kon achter een GSX-R en een honda cbr 1000 ? aansluiten die het zelfde aan het doen waren?
geen stickers btw w:)
 
Zo goedesmiddags :W Menno nog even snel gespot, reed richting anna's hoeve om te kijken bij wat maatjes die moesten voetballen. :W

@ Gek: ik denk dat ik pas half 7 jou kant op kom.... wat was t adres ook alweer? *O* Heb dr zin an :Y
Oh en ik twijffel nog tussen fiets en motor.... motor is makkelijker, fiets betekent lekker bier drinken. Denk toch dat ik voor de fiets ga })
 
Laatst bewerkt:
Zo goedesmiddags :W Menno nog even snel gespot, reed richting anna's hoeve om te kijken bij wat maatjes die moesten voetballen. :W

@ Gek: ik denk dat ik pas half 7 jou kant op kom.... wat was t adres ook alweer? *O* Heb dr zin an :Y
Oh en ik twijffel nog tussen fiets en motor.... motor is makkelijker, fiets betekent lekker bier drinken. Denk toch dat ik voor de fiets ga })

als je het onderstel van de kinderwagen op je schoot neem in de auto kun je wel meerijden :+
 
grmbl B|

Weet niet of ik het ga halen. Moest vandaag wat omgebouwd worden op het werk en dat had rond 1 uur klaar moeten zijn. Maar ze konden net pas beginnen ;(

Ach om 19:00 of 20:00 zijn we er ook nog wel hoor ;)
We bewaren wel wat voor je :Y
 
Het adres is Vosmaerlaan 12. zij straat vd gijsbrecht.
ik fiets over 5 a 10 minuten naar de essooooo.
 
400cc meeting was toppie!!

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan