De Gooische hooligans van MF Jubileum-editie X (de G&VUTHC)

Wat willen de Hooligans voor de MFMM?

  • t-shirt

    Stemmen: 5 31,3%
  • petje

    Stemmen: 0 0,0%
  • veiligheidsvestje

    Stemmen: 3 18,8%
  • tanga

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen, allemaal bedankt!!! Het was een eer om jullie allemaal te mogen ontvangen.

Het was weer zeer geslaagd, dus we doen het volgend jaar gewoon weer.

Shoarma in het voorjaar en saté, sateh of satee in het najaar
 
Laatst bewerkt:
hoi iederen ik ben net neuiw op motor form ik heet turbo anne en ik wil me graag voorstelen aan iederen

turbo anne



ik hoor bij motor form *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* yes *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Super leuke avond!! TY gek!!!
Hele dag was super!! Nog maals Mariecke en Remco bedankt voor de super leuke dag :Y
Baal echt dat het voorbij is ;)
 
gespot! vanmiddag een half uurtje terug op het klaverblad rond eemnes en in eemnes op de singels.. was ik bochtjes aan het oefenen en kon achter een GSX-R en een honda cbr 1000 ? aansluiten die het zelfde aan het doen waren?
geen stickers btw w:)
Spots zonder stickers? Kansloos :P





@ S4G: leuke foto's, vooral die eerste :X
 
Mensen, allemaal bedankt!!! Het was een eer om jullie allemaal te mogen ontvangen.

Het was weer zeer geslaagd, dus we doen het volgend jaar gewoon weer.

Shoarma in het voorjaar en saté, sateh of satee in het najaar
Was goed om te zien dat het lekker druk was, de route was leuk hoorde ik, dus die wil ik wel graag nog een keer hebben als je'm kunt mailen??

Thnx Ro, was leuk :)
 
Mensen ik ga weer offline, ik ga zo lekker slapen ;)
Spreek jullie morgen weer en zal dan ook de foto's plaatsen :)
 
Welkom TuboAnne ;)




@ motorgek en ouders: thnx voor de gastvrijheid!
 
zeg nose denk je dat je de fotos en filmpjes nog online krijgt of gaat dat niet meer lukken vanavond? (ik word ook te langzaam :P)
ik vond het echt super gezellig weer vanavond en natuurlijk voor herhaling vatbaar maar eerst de MM maar he!
ik ga slapen want ik had hele zware trainning vandaag...
trusten
 
Laatst bewerkt:
hier nog één:

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan