Vertrek punt amsterdam MFMM 2007 2e edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin 84

MF'er
23 mrt 2006
39
0
Haarlem
He alle amsterdammers (of mensen die daarvan af meerijden..)

De vorige Topic starter kan niet mee en daarom neem ik de topic over

We gaan dus met z'n alle vanaf de foodstrip naar veenendaal

Hierbij dan maar een nieuw lijstje van iedereen die meerijd vanuit amsterdam. ik denk dat we net als vorige keer gewoon om half 10 moeten afspreken bij de foodstrip!!!


Is er iemand die een route kan bedenken van de foodstrip naar veenendaal???

Laat ff opnieuw weten of je meegaat dan kan ik de lijst vanaf nu bijhouden:

De namen:


1. Kevin 84
2. Rickyk1200s
3. robin.gsxr
4. Leon_g
5. zx9r-2000
6. vriendin zx9r-2000
7. speed devil
8.Arvidwillem
9.Ninja72
10.Waylander
11.Carth Sample
12.brutess666
13.Marvin M
14.Grandia
15.Jarno
16.luckysan
17. Jelle_CB500
18. Zxr400zaanstad
19. santanos
20. Marcellum
21. Eleo
22. Xt660xDennis
23.Nicked
24. Kingh75
25. Su-laser
26. PaulusdeM
27. martijn-V4
28. zenracer
29. Hawk gt

tot Morgen!!!
 
Laatst bewerkt:
je heb gelijk ik heb er een uurtje later van gemaakt!

het is dus nu half 10!!
 
Laatst bewerkt:
Ga denk ik ook mee, weet niet zeker of het lukt maar zet mij alvast maar op de lijst.

De foodstrip, is dat die in Adam ZO? Met de burgerking en KFC? Kom zelf uit Bdorp, dus kan gewoon A9 afrijden, wel zo makkelijk om te verzamelen.
 
haal mij van de lijst af, ik heb misschien mijn motor zaterdag pas.. anders moet ik m wel heel vroeg ophalen...

hij was totalloss :(

maar krijg een nieuwe :)

edit:
Het is pas volgende week!!!

nou, dan weet ik t nog niet zeker, ... misschien aankom. zaterdag dat ik m heb.. anders de week erop... en dan moet ik m wel heeel vroeg ophalen hehe
 
Laatst bewerkt:
heej, waylander had eventjes doorgegeven aan ons dat we de 23e van a'dam naar veenendaal rijden :) .. maare, 11 = Garth Sample... en 12 = Brutes666 ;)
Helaas zal ik zelf niet rijden de 23e, aangezien ik gok dat ik dan nog niet m'n rijbewijs heb, dus moet ik maar weer achterop; ook niet erg.. Nu even ruzie maken op welke motor we gaan haha
 
ik moet me ook afmelden ga naamlijk via akermaat naar veenendaal is iets dichter bij sorry
 
Zijn er niet zoveel:P

Ik had toch op zn minst half MFA verwacht...

IK ga nog ff checke of ik vanaf almere of zuidoost vertrek
 
Zo, ik heb eventueel een route binnendoor.
Vanaf de FS langs de Vecht tot Maarssen, dan even over de snelweg om Utrecht heen, vanaf Nieuwegein over de Lekdijk naar Amerongen en zo naar Veenendaal.

Nu nog eentje voor de terugweg :)
 
Als het mag rijd ik misschien ook wel mee zondagochtend vanaf de foodstrip in zuid-oost aangezien een maatje heeft afgezegt gister :N

Neem aan dat het geen probleem is een 25 kw erbij? :)
En het is niet zeker wat jullie doen nog met de route? snelweg of een stukje touren?

Ik laat het iig zaterdag weten of ik mee rijd met jullie :)

Groeten,
Marvin :)
 
Als de groep niet al te groot is, rijden we binnendoor. 25KW is natuurlijk geen probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan