foreward controls voor Vulcan VN 750

Charl

Rookie
8 sep 2007
16
0
Bollenstreek
Ik zoek een Foreward controlle voor mijn 93" er Kawasaki VN 750 Vulcan.

Heb nl lange benen en heb dit nodig.

Of als je zelf een vulcan VN 750 hebt met forw. contr. mail me dan even wat gedetaileerde foto's kan ik een beetje inschatten hoever mijn benen naar voren kunnen!!

Of mischien leest een doe het zelver dit bericht en heeft iemand een bouw tekening om ze eventueel zelf te maken.
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Alvast bedankt.

Charl
 
www.highwayhawk.com heeft wel wat kijk maar even stuur het onderdeel nr maar dan hoor je wel van me wat het kost
groetjes
 
Mike bedankt voor je reactie, maar volgens mij staat er niets op de site voor een Vulcan 750 VN
Groeten Charl :?
 
ik heb ze bij br-custom gekocht
:)

Ja fijn adres, heb daar laatst ook e.e.a. vandaan gehaald, maar jij hebt een Vulcan 800 en ik een Vulcan VN 750.
En dat past niet. volgens de fabrikant Jardine gaat dit echt niet werken.
Heb van de week een mail van hun gehad vanaf de andere kant van de grote plas waarin ze dit nog even duidelijk vermelde.

kijk ze hoeven niet nieuw te zijn, maar ik zie het niet zitten om hier 300, 400, of meer euries aan te spanderen.
Heb de kennis en de ervaring zelfs om ze zelf te maken, maar het greedschap heb ik niet meer.
ik hoor het wel. ;)
 
Ja fijn adres, heb daar laatst ook e.e.a. vandaan gehaald, maar jij hebt een Vulcan 800 en ik een Vulcan VN 750.
En dat past niet. volgens de fabrikant Jardine gaat dit echt niet werken.
Heb van de week een mail van hun gehad vanaf de andere kant van de grote plas waarin ze dit nog even duidelijk vermelde.

kijk ze hoeven niet nieuw te zijn, maar ik zie het niet zitten om hier 300, 400, of meer euries aan te spanderen.
Heb de kennis en de ervaring zelfs om ze zelf te maken, maar het greedschap heb ik niet meer.
ik hoor het wel. ;)

Maar jij kon toch een setje van circa 300 euro aanschaffen?
 
Maar jij kon toch een setje van circa 300 euro aanschaffen?

Yep dat klopt maar dat ziet er uit als een highwaystep. met fwd controls ik kan tot nu toe van niemand bevestiging krijgen of dit idd voor en vulcan 750 vn is.
wat ik graag wil weten, is of dit idd zo is, en of deze idd onder op het blok gemonteerd worden. ipv op de plek waarnu mijn highway step zit. als ik zo naar de montage punten kijk ziet het er redelijk het zelfde uit.
En dan is het niet goed.dan zitten ze nl te hoog en kan ik mijn benen nog steeds niet strekken.
mischien heeft iemand advies. ;)
full
 
Ik ben bang dat dat niet past. Denk dat bijvoorbeeld het oliefilter in de weg zit. Voor de Vulcan heb je twee losse helften nodig en niet zoals dit setje dat de boel op een buis zit. Dit setje doet me denken aan het setje dat ik op de Magna heb gehad.
 
Ik ben bang dat dat niet past. Denk dat bijvoorbeeld het oliefilter in de weg zit. Voor de Vulcan heb je twee losse helften nodig en niet zoals dit setje dat de boel op een buis zit. Dit setje doet me denken aan het setje dat ik op de Magna heb gehad.

Kik dat dacht ik dus ook al dan is 300 euries veel te duur als het niet past.
Vandaar.
eigenlijk zoek ik natuurlijk de echte voor weinug!! natuurlijk *D ;)
 
Hallo,

Ik denk wel dat dit gaat passen. Deze beugel komt in plaats van de highway steps,maar als je lange benen hebt is het idd niets. (Misschien montage-platen verlengen????!!!!)
Kijk in ieder geval nog even op www.motorman.nl hier wordt ook regelmatig met forward controls voor de 750 ge adverteerd.

succes AD :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik denk wel dat dit gaat passen. Deze beugel komt in plaats van de highway steps,maar als je lange benen hebt is het idd niets. (Misschien montage-platen verlengen????!!!!)
Kijk in ieder geval nog even op www.motorman.nl hier wordt ook regelmatig met forward controls voor de 750 ge adverteerd.

succes AD :Y

Maar hij heeft ze nog nooit kunnen leveren. Altijd net uitverkocht....
 
dat setje waar je de foto van hebt geplaatst past wel op een vn750
dat is ook het setje wat ik er op heb zitten
en het rijd heerlijk

groet fiat
 
Terug
Bovenaan Onderaan