European Bike Event 2007, Faaker See

ultra

Die hard MF'er
16 feb 2006
634
1
B-2160 Wommelgem
Zelfgemaakte foto's.
full
 
Het was koud in Karintië, het sneeuwde vanaf 1000 meter.
De sneeuw smolt vlug en gaf aanleiding tot overstromingen.
Maar het bleef gezellig, alhoewel... zeer druk.
full
 
Een 25-jarige Nederlander heeft er 2 H-D's gestolen en werd gearresteerd in een benzinestation waar hij de benzine niet kon betalen. Nog iemand vermoedens wie deze simpele mag zijn?
full
 
Uit de krantekoppen ginder.
- onze westerse schrik van de europese bekeerlingen tot de islam. De zelfmoordkandidaten noemen niet langer Mekdoer, Brahim, Ali Ben, Mehmed...
nu kan Wolfgang B., Helmut D., Jürgen H., ... zijn.
- 100,000 bezoekers aan Faaker See, méér dan 70,000 motoren.
- de gemiddelde motard laat er meer € achter dan de gemiddelde skiër.
full
 
Het was koud in Karintië, het sneeuwde vanaf 1000 meter.
De sneeuw smolt vlug en gaf aanleiding tot overstromingen.
Maar het bleef gezellig, alhoewel... zeer druk.[afbeelding]

Van de kou heb jij zeker geen last gehad, want je gaat me toch niet vertellen dat jij op je Electra erheen bent gereden :X . Vertel eens... op welke camping stond je tentje?

HD4ever !!
 
Laatst bewerkt:
Feiten? Een 25-jarige nederlander pleegde diefstal van 2 motoren . Hij betaalde zijn tankbeurt in Duitsland niet en zo kwam de Polizei ter plaatse.
Er werden zeker 9 motoren gestolen, maar op ongeveer 75000 motoren is dat eigenlijk zeer weinig.

full
 
Laatst bewerkt:
Feiten? Een 25-jarige nederlander pleegde diefstal van 2 motoren . Hij betaalde zijn tankbeurt in Duitsland niet en zo kwam de Polizei ter plaatse.
Er werden zeker 9 motoren gestolen, maar op ongeveer 75000 motoren is dat eigenlijk zeer weinig.

[afbeelding]
Wat een sukkel dan!!! Sowieso een eikel die een motor steelt, maar dan plan je toch wat beter....hij zal wel in de ongeorganiseerde misdaad zitten :P
 
Kijk....ik hou van feiten...heb je nog meer statistieken?! :P

Feit is dat de sfeer op de bikeweek slecht was.
Feit is dat er erg veel politie aanwezig was, en een burn-out €160,- kost.
Feit is dat de prijzen weer hoger waren dan afgelopen jaren.
Feit is dat, ondanks berichten in de kranten aldaar, er geen OCC Teutels live aanwezig waren, maar alleen 4 van hun bikes.
Feit is dat Harley Davidson wegens hun 105 jarige Jubileum al hun 2008 modellen in strontbruin heeft gespoten. :r
Feit is dat Hank Davidson helaas de TOP act was op dit Tien jarig jubileum van de bikeweek.
Feit is dat er massaal met trailers en campers beladen met bikes de bikeweek wordt bezocht, en de 'bikers' tegenwoordig in hotels en pensions wonen.
Feit is dat er steeds meer Hoggers te zien zijn met hun vestjes vol pins.
Feit is dat sommige bands zelfs Schlagermuziek stonden te spelen.
Feit is dat de bikeweek langzaam een kermis is geworden en niets meer met een motortreffen te maken heeft.
Feit is dat ik dit even kwijt moest !! _O-

Feit is dat het weer op de bikeweek midden in de week erg beroerd werd zoals onderstaande 3 foto's van de 'Mittagskögel' ( 2143 meter hoog ) laten zien. De fotos heb ik op 3 verschillende dagen gemaakt.

Faak_051-1.jpg


Faak_046-1.jpg


Faak_093.jpg


Grtz HD4ever :W
 
op welke camping stond je tentje?

Met alle respect voor de tentenslapers maar ik slaap niet in tenten.
Op diverse sites zie je mijn foto's (zonder aanhanger)
Bedankt voor de prachtige foto's van de Mittagskogl.
Als uitzondering op mijn eigen foto's dit prentje van een (overdreven) kW-monster.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan