CB / café spul

Stuur als je wilt maar mailtje met wat het zo'n beetje voor spul is & wat je er voor vraagt. :)


(& voor de nieuwsgierigheid mag je ook prijsopgaafje doen voor de wieltjes, wie weet wil ik eens ruig doen) :P

als ik vanmiddag nog tijd heb om de electra even uit te zoeken maak ik een prijsje voor je.. doe er ook een prijsje voor de wieltjes bij :)..
 
velgjes zijn er nog steeds.. rdz? electra ook, kontje ook, en het frame + kenteken.. ook nog een mooie marshall demper liggen
 
Nee sorry.

Budget is beetje te krap op het moment. Voorlopig zal het rooie cb-tje waarschijnlijk zelfs zonder blokje blijven staan. Dus fatsoeneren met mooie onderdeeltjes is al helemaal niet aan de orde. -O-

Oorspronkelijke vraag was ook wat het elektraspul precies is & wat daarvan de prijs is. :Y
Ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat er niemand voor de wieltjes komt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee sorry.

Budget is beetje te krap op het moment. Voorlopig zal het rooie cb-tje waarschijnlijk zelfs zonder blokje blijven staan. Dus fatsoeneren met mooie onderdeeltjes is al helemaal niet aan de orde. -O-

Oorspronkelijke vraag was ook wat het elektraspul precies is & wat daarvan de prijs is. :Y
Ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat er niemand voor de wieltjes komt. ;)

complete electra die ik heb liggen mag voor 35 euro incl versturen weg..

contactslot, boom, spanningsregelaar, bobines + doppen.. eehrm ff denken, tja dat was het wel zo'n beetje, misschien heb ik er ook nog wel ergens een grondplaatje bij liggen
 
@ the rest.. de wieltjes zijn 1 op 1 over te zetten in een gewoon cbtje 350/400
 
complete electra die ik heb liggen mag voor 35 euro incl versturen weg..

contactslot, boom, spanningsregelaar, bobines + doppen.. eehrm ff denken, tja dat was het wel zo'n beetje, misschien heb ik er ook nog wel ergens een grondplaatje bij liggen

Doet u maar. :Y


(is contactslot trouwens met sleutel en heel misschien zelfs met bijbehorend zadelslotje") :Y _O- :9~
 
Laatst bewerkt:
En spulletjes kwamen gisteren binnen. Ziet er prima bruikbaar uit. *O*


joepie! *O* :W

nog niemand voor de velgjes??

ook het frampje moet eruit!, met kenteken mensen, op te halen voor kratje bier (hoegaarden wit ;) ), als hij binnen een week niet weg is, ga ik het zelf gebruiken om mijn bak en braad kunsten op te oefenen..... :X
 
frame en zitje zijn weg :)

de wieltjes nog leute.... wie maakt me los?? zo lelijk zijn ze toch niet? O-)
 
Kun ie een prijsopgaagje mailen van de wieltjes roel?
Wie weet is het nog wat voor mijn racer in spe.
 
Beetje laat misschien, maar is die uitlaat er nog ( de demper)
Ik zag het zo snel niet in het topic staan.


Zo ja, wat vraag je er voor.


Groeten Remco
 
Laatst bewerkt:
wieltjes zijn helaas verkocht, en de demper gaat er voorlopig niet uit.. of er moet een heel goed bod tegenover staan
 
Terug
Bovenaan Onderaan