farty zn nieuwe fiets

Ik vind het model en de paintjob heel erg vet :) vind het alleen jammer dat de standaard uitlaat een enkele dikke pijp is, hou meer van 2 losse. Stond er hier in de buurt een keer een met custom uitlaten, wordt je doof van , maar is wel gaaf.

Verder is ie gewoon stoer, respect :] Grappig dat iedereen altijd beter weet wat voor motor je moet kopen hahaha :P
 
Laatst bewerkt:
en reinier kontje kussen doe je thuis maar


Hee stoere man, kontje kussen doe je zelf maar bij je vrouw ofzo.

Ik vind die motor stoer, en wat jij vindt interesseert me niet, iemand een complimentje geven over z'n motor lijkt me niet in de categorie kontje kussen vallen...
Anders kan ik net zo goed bij voorbaat zeggen dat ik die van jou lelijk vind, puur om het principe, al heb ik hem nooit gezien.

snap jou belachelijke reactie dan ook totaal niet.
 
nee, ik ben niet boos ;)

Ik snap alleen niet zo goed dat je zo een reactie geeft, dat jij hem niks vindt, wil lijkt me niet zeggen dat ik hem daarom niet mooi mag vinden.

Maargoed ik heb een shadow en geen harley dus ik zal er ook wel niet bijhoren?
 
hahahaha, ik vraag me zo langzamerhand wel af in welke reacties jij nou serieus bent en welke niet;) maar dat maakt niet zoveel uit. Heb je foto van je Bobber?
 
omdat je misschien gewoon mijn mening wilde horen over of het zo was ;)

om antwoord te geven, want dat heeft in die topic iemand anders gedaan:

ja ik vind het wel een fijne motor, rijdt als een trein, is betrouwbaar (een trein wat minder misschien :P) en als ie rijdt is ie totaal niet log. T gewicht went ook snel genoeg.

Maar ik vraag me dan wel af hoe je kunt zeggen dat je alleen wat aan een motor hebt voor een rondje om de kerk als je dat niet weet?
 
Kan eigenlijk nergens terugvinden waar je over een beginnersmotor begint :?
Maar waarom begon jij er over?(mocht het toch nog ergens staan) :P

Ik heb in een van de topics een plaatje van mijn shadow neergezet, dies geknepen op 25 kw. (origineel 37 dus dat gaat wel, alleen lekker veel koppel)

Doordat ie op 25 kw staat, vroeg hij of het een goede beginnersmotor is, waar iemand anders vervolgens antwoord op gaf.

Snappie :]?
 
Ik heb in een van de topics een plaatje van mijn shadow neergezet, dies geknepen op 25 kw. (origineel 37 dus dat gaat wel, alleen lekker veel koppel)

Doordat ie op 25 kw staat, vroeg hij of het een goede beginnersmotor is, waar iemand anders vervolgens antwoord op gaf.

Snappie :]?

Aha,nu wel.
De rest van z`n posts zit ook al zo weinig logica in.
En als hij dan hier gaat reageren over een ander topic,sorry dan raak ik de weg een beetje kwijt -O-
 
maarre holfer ik vroeg of dat een intruderclub is en ik zie alles in het duits.is ehet soms een duitse
club ?het ziet er wel gezellig uit op de foto`s
 
Terug
Bovenaan Onderaan