farty zn nieuwe fiets

maarre holfer ik vroeg of dat een intruderclub is en ik zie alles in het duits.is ehet soms een duitse
club ?het ziet er wel gezellig uit op de foto`s

Ik heb geen idee,maar je vroeg eerder wat i.o.c. betekende en ik gaf antwoord op je vraag.
Zelf ben ik er geen lid van en heb ook geen chopper,al zeggen sommige van wel B|
Volgens mij is !pepe! lid
 
check my name,man

BoB ?? of bobke ?? bobbie ?? what's the name?
Aan je reacties te lezen ben je nog een echt bobke of bobbie, volgens mij stik je bijna van de frustraties. Wanneer wordt jij volwassen? Heb je pas een p.c. met internet. Zie nu tal van reacties van jou...ahum, ga in de zandbak spelen. F*ck off!!

Dwalen af.

Farty zijn bike is okay voor hem en wat de rest van de wereld denkt zal hem uiteindelijk worst wezen en terecht.
Wie ben ik om te oordelen over zijn motor?
 
dus jij bent ook klaar op deze topic,easterbunnie

Pfff,zag net al een kersttopic naar boven komen,jij maakt het wel heel bont met je paashaas -O-


Tijd om zelf een topic te openen lutser, die kan je zelf vol lullen :)

Idd,redt hij wel in z`n eentje _O-

Zie net dat je reeds 2 dagen op MF zit, is zeker al een hele tijd voor jou??
Heb je het al eens zolang ergens uitgehouden ?
Merk aan je reacties dat je iedereen op MF kent..... :z :z :z

Volgens mij heeft hij zoveel mensenkennis,dat hij precies weet hoe hij/zij is na het lezen van een post.
Oh nee,iedereen die geen harley heeft met screaming eagles sucks.
Aangezien die hier niet veel zijn is het voor hem makkelijk oordelen.

:+
 
wellens gehoord van een screaming eagle big bire kit

_O-

Nee? Leg'es uit?
En probeer het nou eens goed, zonder die stoere ingestudeerde one-liners van je. Wat heeft een SE nu te maken met de VTX van Farty?

het ging hier over die vtx1800 weet je nog.

:z

whitewalltires is oldschool

_O- 't wordt nog mooier!

check my name,man



jij was toch ook klaar?

Nee, jochie; wij zijn klaar met jou. Doe ons een plezier en ga terug naar het scooterforum, lees jezelf eerst eens goed in, stel je daarna eens netjes voor, en dán kijken we wel weer of je klaar bent om met de grote jongens mee te doen.

"Check my name, man"
_O- _O- Die houden we erin!
 
Hier nog een VTX :Y


full




De mijne *D


 
ook een mooi ding '"katoh""ook deze is te mooi om af gezeikt te worden.ieder z,n eigen.wie ben ik om een ander z,n trots af tezeiken .vind je er niets aan ""oke dan !
 
als je een harley hebt met screaming eagle stuff dan kan je toch wel zeggen
dat je een hele gave bike hebt

Dat kan je zeggen...

Maar als je een Goldwing hebt kan je ook wel zeggen dat je een gave bike hebt. Dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk een gave bike is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan