DB-killer Laser Hotcam te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmilleR

MF veteraan
27 okt 2006
6.191
178
Midden Nederland
Losse db-killer voor Laser Hotcam demper te koop. Eventueel met demper (beschadigd) en link pipe RSV Mille erbij. €20,-
everpix at hotmail punt com

normal_DSC01118.JPG


DSC01117.JPG
 
Laatst bewerkt:
wat wilde je hebben voor die demper? en heb je er een foto van? (zou je die dan kunnen mailen ;) )

Het is een beschadigde demper die ik wilde repareren en inkorten, maar het project is gestaakt. Heb namelijk een andere motor met volledig Akrapovic systeem. :P

Hier wat foto's:

DSC01130.JPG


DSC01131.JPG


Als je de buitenmantel wat inkort en de beschadigde eindkap dichtlast en bijvoorbeeld zwart spuit lijkt het weer heel wat *D
 
In principe heeft gxtream ook de demper gekocht, maar als dat niet door gaat laat ik het weten.

Geen probleem, ik wacht geduldig af.

Het is niet zo dat ik geen demper onder de tuono heb :P, ik zoek er alleen 1 met een E-keurtje er in voor de circuitdagen/eifel.

P.s. Al een circuitdagje gedaan met de kawa, of is ie nog niet klaar ?
 
Geen probleem, ik wacht geduldig af.

Het is niet zo dat ik geen demper onder de tuono heb :P, ik zoek er alleen 1 met een E-keurtje er in voor de circuitdagen/eifel.

P.s. Al een circuitdagje gedaan met de kawa, of is ie nog niet klaar ?

Slechts 1 keer gereden op Assen, de laatste ZAC daar. Gruwelijk wennen natuurlijk vanaf een Tuono. Reed slechts 0,5 sec. boven mijn PR dus er zit nog zat in ;)
Eerst maar knallen op Oschersleben a.s. zondag en maandag en dan volgend jaar maar onder de 2 minuten op Assen *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan