Overzicht Foto Site's

Dit seizoen zal ik hier en daar ook wat foto's maken als amateur, dan kan ik Benny mooi in de weg lopen!
 
Ik hoef niet "bang" te zijn dat ze me in de weg lopen, want daar heb ik klanten genoeg voor. Echter, iemand die beunt voor € 10,00 per uur, daar is geen beroepsfotograaf tegenop gewassen. Zo maak je beroepen kapot...

Ik vind de reacties anders behoorlijk kinderachtig.

Waarom ik over excuus begin? Omdat ik er niet over peins om te zeggen dat het spam was, misschien zagen jullie dat zo, maar in mijn intensie was het helemaal geen spam; dat was athands niet de bedoeling.

Hierbij wil ik gelijk dat m'n account verwijderd word. Zoiets kinderachtigs heb ik geen zin in. En al helemaal niet, omdat m'n eerste bericht niet zo bedoeld was, dan men dacht.
 
Inderdaad heb ik ik er zelf voor gekozen, om beroepsfotograaf te worden, maar dat mag door de gewone burgers weleens wat meer gewaardeerd worden. Het is niet even simpel het USB kabeltje in de camera pluggen en de de foto's op de pc zetten, was dat maar zo. Iedereen onderschat het beroep fotograaf, en zij die denken dat ze een aardige plaat kunnen schieten, die loopt de beroepsfotograaf in de weg, door tegen hele belachelijke lage (meestal zwart) prijzen te werken...

Lekker gratis foto's schieten bij ONK/CUP wedstrijden, pleur ze wel ergens op het internet zodat iedereen er plezier van heeft. Bij thuiskomst plug ik me USB wel in en kabeltje prik prak zet het zo op de PC.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoef niet "bang" te zijn dat ze me in de weg lopen, want daar heb ik klanten genoeg voor. Echter, iemand die beunt voor € 10,00 per uur, daar is geen beroepsfotograaf tegenop gewassen. Zo maak je beroepen kapot...

Ik vind de reacties anders behoorlijk kinderachtig.

Waarom ik over excuus begin? Omdat ik er niet over peins om te zeggen dat het spam was, misschien zagen jullie dat zo, maar in mijn intensie was het helemaal geen spam; dat was athands niet de bedoeling.

Hierbij wil ik gelijk dat m'n account verwijderd word. Zoiets kinderachtigs heb ik geen zin in. En al helemaal niet, omdat m'n eerste bericht niet zo bedoeld was, dan men dacht.

:W :W :W
 
je kan ook gewoon stoppen met posten natuurlijk. Als je dat niet kan zonder dat je account dicht gaat ligt het probleem misschien toch niet zuiver bij een ander.... maar dat kan ook aan mij liggen
 
Ik hoef niet "bang" te zijn dat ze me in de weg lopen, want daar heb ik klanten genoeg voor. Echter, iemand die beunt voor € 10,00 per uur, daar is geen beroepsfotograaf tegenop gewassen. Zo maak je beroepen kapot...
Volgens mij heb je pas inkomsten als iemand een foto bij je koopt.... :z

Ik vind de reacties anders behoorlijk kinderachtig.

Waarom ik over excuus begin? Omdat ik er niet over peins om te zeggen dat het spam was, misschien zagen jullie dat zo, maar in mijn intensie was het helemaal geen spam; dat was athands niet de bedoeling.

Hierbij wil ik gelijk dat m'n account verwijderd word. Zoiets kinderachtigs heb ik geen zin in. En al helemaal niet, omdat m'n eerste bericht niet zo bedoeld was, dan men dacht.
Gewoon je wachtwoord vergeten joh, zijn we gelijk van het kinderachtige gezeik van je af :W
 
Hoi,

Ik haal genoeg inkomsten!

Kinderachtig gezeik? Ik dacht het niet. Wie verwijderd er nu een bericht, zonder eerst naar de toedracht te vragen...!? Spam? Nee! De mond wordt mij eerst helemaal niet gegund.

Smoor lekker in je sop gaar. Ik sta erop, dat mijn account onmiddelijk verwijderd wordt. Ik wil op zo'n forum geeneens in de gebruikerslijst voorkomen.

Mensen hebben altijd grote waffels als ze achteren hun pc zitten, kom je ze in het echt tegen, dan lopen ze met rode koppen naar beneden, zowat met hun neus op de grond, dan durven ze je niks te zeggen.

De groeten!
 
Hoi,

Ik haal genoeg inkomsten!

Kinderachtig gezeik? Ik dacht het niet. Wie verwijderd er nu een bericht, zonder eerst naar de toedracht te vragen...!? Spam? Nee! De mond wordt mij eerst helemaal niet gegund.

Smoor lekker in je sop gaar. Ik sta erop, dat mijn account onmiddelijk verwijderd wordt. Ik wil op zo'n forum geeneens in de gebruikerslijst voorkomen.

Mensen hebben altijd grote waffels als ze achteren hun pc zitten, kom je ze in het echt tegen, dan lopen ze met rode koppen naar beneden, zowat met hun neus op de grond, dan durven ze je niks te zeggen.

De groeten!
Tjeez, wat is jouw probleem man?

Maak gewoon je foto's tijdens een wedstrijd en meld vervolgens waar ze te vinden zijn, dan bepalen wij (je potentiële klanten :P ) wel of ze de moeite waard zijn.

Ik race ZAC en heb geen enkel probleem ermee om te betalen voor goede foto's. Of die gemaakt zijn door een amateur of een beroeps interesseert me helemaal niks. Sterker nog, er loopt hier in ieder geval één "amateur" (de kreet op zich is al een belediging) die absoluut fantastische platen schiet.

Dus een klein beetje vriendelijk advies:
1: Maak eerst eens een paar, voor deze klantgroep, relevante foto's
2: Fix your ego want je trekt wel een hele grote broek aan voor iemand die hier even z'n website komt spammen
3: Lees de voorwaarden van de fora waar je je registreert want MF verwijderd nooit aangemaakte accounts. Gewoon nooit meer reageren is de beste optie.... ;)
 
Hoi,

Ik haal genoeg inkomsten!

Kinderachtig gezeik? Ik dacht het niet. Wie verwijderd er nu een bericht, zonder eerst naar de toedracht te vragen...!? Spam? Nee! De mond wordt mij eerst helemaal niet gegund.

Smoor lekker in je sop gaar. Ik sta erop, dat mijn account onmiddelijk verwijderd wordt. Ik wil op zo'n forum geeneens in de gebruikerslijst voorkomen.

Mensen hebben altijd grote waffels als ze achteren hun pc zitten, kom je ze in het echt tegen, dan lopen ze met rode koppen naar beneden, zowat met hun neus op de grond, dan durven ze je niks te zeggen.

De groeten!

groetjes terug! :W
 
Aangezien het seizoen alweer begonnen is. Halen we dit topic maar weer even boven water.

Kom maar op met de updates :P
 
Weet iemand wie er foto's maakt tijdens de dagen van msh op Zolder?

www.circuitfoto.be weet ik wel. Maar er moeten er ook andere zijn. Gisteren een leuke wheely getrokken voor een fotograaf :P
 
Laatst bewerkt:
Nog niets van 13 juni :( Wel 12 juni ;) Ik zoek nog eventjes verder :P Thanks anyway.
 
hier staan ook vaak foto's van de sprintrace's @ Zolder
www.motorsports-online.net
www.valmofoto.fastbikers.be
 
al1 die doen er wel lang over vindt ik om de foto,s op de site te gooien.
heb afgelopen 20 juli op Hockenheim gereden en daar staat nog niets van op...

NU wel *D


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan