Overzicht Foto Site's

Gisteren was er een fotograaf op Assen die ik nog niet kon.
Oudere man met flinke baard, wie weet wie het was?

En nee Sinterklaas was het niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Even een schop omhoog ;) Hij is al weer een tijdje geleden opgeschoond. Nog meer bekende sites???
 
[modbreak]
1e post en dan meteen reclame voor je eigen site maken.
:N
Niet meer doen svp.
[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren was het sprint race op Circuit Zolder, ik reed zelf in de groep vrij rijden. Ik heb verschillende fotografen langs de kant zien staan.

Zijn er meer fotografen op Zolder dan alleen Guy594 en Im-Design (die momenteel niet actief is op Zolder) ?

Thnx
 
Gisteren was het sprint race op Circuit Zolder, ik reed zelf in de groep vrij rijden. Ik heb verschillende fotografen langs de kant zien staan.

Zijn er meer fotografen op Zolder dan alleen Guy594 en Im-Design (die momenteel niet actief is op Zolder) ?

Thnx
:W
 
FF een oud topic omhoog kicken..
Omdat ik in mei mijn (race)helm aan de wilgen heb gehangen wil ik graag nog wat oudere foto's nabestellen, deels voor een album en ook om een leuke collage te maken van ""mijn racecarriere"...
Natuurlijk had ik dat gelijk moeten doen maar daar is het nu te laat voor.. :P
vwb circuitpics, circuitfotografie, Ad kiviet and MCM-fotografie gaat dat nabestellen denk wel lukken, die mensen (of sites) zijn nog gewoon "actief"/in de lucht.

Helaas blijkt de site van diegene die onder "motorsportfoto.nl" foto's maakte niet meer actief :(
Uit dit topic blijkt hij hier ook onder de Nick edwin2404 actief geweest te zijn, volgens zijn profiel heet hij Edwin Voerman uit Wapenveld, laatst actief in 2012...
Iemand die hem persoonlijk kent en/of weet hoe hem te benaderen om te kijken of hij me (nog..) kan helpen..
Thanks !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan