Overzicht Foto Site's

Motorsportfoto is\was Martin (de man met de kever)...

Voor jouw info MCM-Fotografie en CircuitFotografie zijn dezelfde, huisfotograaf van de ZAC al een aantal jaren en ook komend jaar weer aanwezig bij alle races.


FF een oud topic omhoog kicken..
Omdat ik in mei mijn (race)helm aan de wilgen heb gehangen wil ik graag nog wat oudere foto's nabestellen, deels voor een album en ook om een leuke collage te maken van ""mijn racecarriere"...
Natuurlijk had ik dat gelijk moeten doen maar daar is het nu te laat voor.. :P
vwb circuitpics, circuitfotografie, Ad kiviet and MCM-fotografie gaat dat nabestellen denk wel lukken, die mensen (of sites) zijn nog gewoon "actief"/in de lucht.

Helaas blijkt de site van diegene die onder "motorsportfoto.nl" foto's maakte niet meer actief :(
Uit dit topic blijkt hij hier ook onder de Nick edwin2404 actief geweest te zijn, volgens zijn profiel heet hij Edwin Voerman uit Wapenveld, laatst actief in 2012...
Iemand die hem persoonlijk kent en/of weet hoe hem te benaderen om te kijken of hij me (nog..) kan helpen..
Thanks !
 
Motorsportfoto is\was Martin (de man met de kever)...

Voor jouw info MCM-Fotografie en CircuitFotografie zijn dezelfde, huisfotograaf van de ZAC al een aantal jaren en ook komend jaar weer aanwezig bij alle races.
Bedankt voor je reactie, zag idd dat MCM doorlinkt naar circuitfotografie, da deelt gaat zeker goedkomen :)

heb naar het info adres van "keverman" gemaild dus ff afwachten maar.

@Fast Forward, Renders zal ik ook nog eens bekijken, heb idd ook een paar keer bij jou gereden ;)
 
Ook in 2016 is CircuitFotografie aanwezig bij alle ZAC dagen, maar ook bij alle dagen van 2The Experience en bij de mannen met evenwichtsproblemen de 4-wielers RSZ Motorsport Vrij Rijden.

Mocht je geen foto's willen missen dit jaar neem dan even contact op, een jaarabonnement is goedkoper dan je denk...


Groet Marcel
 
Hallo! Even een oud topic naar boven kicken.

Weet iemand toevallig hoe ik de fotograaf achter http://www.actionfoto.nl kan bereiken? de site is niet meer in de lucht. Ik zou heel graag een foto van mijzelf nabestellen.
full
 
im-design mag je van de actieve lijst schrappen, is sinds 2015 niet meer actief in de circuitfotografie
 
Terug
Bovenaan Onderaan