Topic Eindhoven deel X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rori

MF veteraan
9 mrt 2005
2.113
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Ja hoor, we hebben de tien gehaald, jubileum *O*

Welkom in het Eindhoven topic!
Het topic voor en door motorrijders uit omgeving Eindhoven.

Over het algemeen hangt hier een clubje mensen rond dat regelmatig samen gaat rijden zowel op straat als op het circuit. Meestal wordt er tijdens de wekelijkse ritjes door de stamgasten van dit topic weinig gedrag vertoond dat door dhr Koos Spee wenselijk geacht wordt maar voor de toerders onder ons kun je hier ook wel een aantal mensen vinden die in zijn voor een rustig stukkie toeren (denk ik)

Introductie van de stamgasten, zie onderstaand filmpje:

Video: Compilatie Topic Eindhoven

full


Voorgaande delen, mocht iemand toch is zin hebben om iets terug te lezen :) :

Deel IX
Deel VIII
Deel VII
Deel VI
Deel V
Deel IV
Deel III
Deel II
Deel I
 
Laatst bewerkt:
zo die tijn is goed bezig

en de 10 alweer pfff
zullen we het nu wat rustiger aan gaan doen?
misschien dat we dan meer gaan rijden als ouwehoeren _O-
:+ :+ :+
 
weer nieuw deeltje veel zal er niet meer gereden worden winter tijd komt eraan. dan neem ik het warme blik :+ en laat ik de 2 wieler maar staan B|

over morgen ik weet niet zeker of ik de rit van tevoren mee doe, dus wacht niet op mij als ik niet op tijd ben. anders tot rond 8:45 bij tankstation.
 
weer nieuw deeltje veel zal er niet meer gereden worden winter tijd komt eraan. dan neem ik het warme blik :+ en laat ik de 2 wieler maar staan B|

over morgen ik weet niet zeker of ik de rit van tevoren mee doe, dus wacht niet op mij als ik niet op tijd ben. anders tot rond 8:45 bij tankstation.
Kom dan naar De Steeg, samen met John... :W
 
En ik ben ook weer van de partij. . .

Dadelijk maar weer eens een eindje gaan rijden. :]
 
Tjonge, gisteren me motor flink beschadigd om me reis terug vanuit Engeland. Kwam net de Ferry af en rij door duinkerken richting de A16 om dan naar belgie door te rijden. Kom in een vrij simpele bocht over de streep heen en vervolgens in het gras lang de weg op z'n kant, een spiegel eraf, kap flink beschadigd.

Snap eigenlijk nog niet hoe het komt :s

Morgen de verzekering maar bellen, iemand ervaring hoe dit aan te pakken? hij is gewoon allrisks verzekered.
 
Tjonge, gisteren me motor flink beschadigd om me reis terug vanuit Engeland. Kwam net de Ferry af en rij door duinkerken richting de A16 om dan naar belgie door te rijden. Kom in een vrij simpele bocht over de streep heen en vervolgens in het gras lang de weg op z'n kant, een spiegel eraf, kap flink beschadigd.

Snap eigenlijk nog niet hoe het komt :s

Morgen de verzekering maar bellen, iemand ervaring hoe dit aan te pakken? hij is gewoon allrisks verzekered.

damn... -O-

ik weet niet bij wie je verzekerd bent, maar het is niet altijd verstandig om je schade te claimen...

het kan zijn dat je het beter uit eigen zak kunt betalen, waardoor je op termijn goedkoper uit bent omdat je premie niet stijgt...

bij mij op het werk hadden we een autoschade, waarbij Univé (waar we verzekerd waren) ons voorrekende wat goedkoper was :)
 
ik ben zelf ook verzekerd bij Unive, met z'n no-claim beschermer al verwacht ik er niet veel van.

de voorkap is flink beschadigd, en frame waar de km-teller en zo in zit is gescheurd, omdat daaraan weer de steun van de spiegel aan zit.

Ben dus bang dat de kosten flink op gaan lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan