Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

Nog een keer die gele doen dan maar? :+

full

Oepsie :z

full
 
Laatst bewerkt:
:Y *D dankYes, that's the one ;)

Overigens, waar heb je me gezien ? Op de MM zelf heb ik de hele tijd in een korte broek en shirt rondgelopen :X Erg wit, die benen van me :+


De Lucht, jij en je chick stonden 1 meter verderop dacht ik.
Ongeveer halverwege de rij geparkeerde fietsen.

Ikke blond haar, rood/zwart/wit pak aan
 
Ook heel charmant met die motorlaarzen eronder :Y _O-

:+ Wolve wilde al geld van me, iets met patent ofzo :P

De Lucht, jij en je chick stonden 1 meter verderop dacht ik.
Ongeveer halverwege de rij geparkeerde fietsen.

Ikke blond haar, rood/zwart/wit pak aan

M'n chick ? :+

Die zit ziek thuis, dus ik denk dat je Motorfreakje bedoeld, groene Kawa en zwart groene leren MQP-pak + helm ? Dan was het Motorfreakje dus ;)
 
:+ Wolve wilde al geld van me, iets met patent ofzo :PM'n chick ? :+

Die zit ziek thuis, dus ik denk dat je Motorfreakje bedoeld, groene Kawa en zwart groene leren MQP-pak + helm ? Dan was het Motorfreakje dus ;)

Dan was het een andere chick, shirt en leren broek (beide donker) bruin haar, bruine ogen, stond naast je.

Motorfreakje was het niet, die heb ik wel zien rijden (voor me op de snelweg) zag een zwarte staart onder de helm uit komen.
 
Dan was het een andere chick, shirt en leren broek (beide donker) bruin haar, bruine ogen, stond naast je.

Ik heb alleen met Freakje en Fast Lady gestaan op de Lucht volgens mij. En Fast Lady is blond, dus die kan het ook niet zijn geweest :? Geen idee wie je bedoelt. Nah, zal wel goed zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Niemand een mooie wallpaper van mij kneedownend op de rotonde voor op m'n werk?

Die vrouw die voor de slagbomen zat heeft me er toch wel op staan?
 
Zal ook een paar van mijn foto's showen.

Op m'n website staan er nog wat meer!!

MFMM06.JPG


MFMM17.JPG


MFMM20.JPG


MFMM31.jpg


MFMM32.JPG


MFMM35.JPG


MFMM43.JPG


MFMM44.JPG


Op m'n website staan er nog wat meer!!
 
Laatst bewerkt:
En wie stond er rond 11.10-11.15 voor het terras foto's te maken van de motoren die van de snelweg af aankwamen ? Diegene heeft waarschijnlijk een foto van mij dat ik vooraan bij het stoplicht sta te wachten. Wit/rood/blauwe CBR600F, zwart textielen pak en zwart met grijze systeemhelm. Naast me stond geloof ik een zwarte toer/sport
600,MFMM07-2-0459.jpg

600,MFMM07-2-0458.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan