Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

Helaas Niels, ik heb je d'r niet op staan!! Was een andere mooie Vmax die ik erop had gezet ;)

@triker.
komen er nog foto's bij?
mijn broer is namelijk met name op zoek naar de foto die je van ons maakte toen we bij de rotonde zaten te kijken.
 
Nope, komen geen foto's meer bij. Ik zat die ook niet om echt goede foto's te schieten, maar gewoon experimenteren met wat diverse instellingen en lage sluitertijden, stomme en maffe hoeken, dus veel zijn er mislukt!
 
Jammer Triker, toen je op de hoek stond te fotograferen heb ik nog extra m'n best gedaan om in de lens te kijken terwijl ik de hoek om kwam. Eerste wat ik tegen m'n maat zei toen we op het parkeer terrein stonden, als die foto gelukt is issie heel leuk. Helaas niet gelukt dus, volgend jaar maar weer eens zien, hoop mooie foto's trouwens. :}
 
~
Machineman,

Ik heb weer effe de prullenbak geraadpleegd. Ik heb een foto van je, maar ja niet helemaal zo scherp naar mijn wensen.

Mail me je adres even onder vermelding van foto IMG_3807.
Dan stuur ik je de foto, kun je zelf bekijken wat je er mee wil.

Groeten,



@ f j erretje,

Machineman is mn pa, maar volgens mij let hie niet zo op dit topic (of ik moet wat missen ;) ).
maar als je die foto nog hebt zou hie die erg graag willen hebben dat weet ik zeker, hij zegt steets jammer dat ik niet op de foto sta 8-) .

als je hem nog hebt mag je mij ook de foto wel mailen (stuur hem zo door naar hem of zet hem ff op cd) mijn mail is hetveldje10@hotmail.com.

o en de foto van mij die ik van jouw kreeg heb ik in mijn foto-boek gezet :Y nog bedankt daar voor.

GR NEMO
 
Laatst bewerkt:
\
Machineman,

Ik heb weer effe de prullenbak geraadpleegd. Ik heb een foto van je, maar ja niet helemaal zo scherp naar mijn wensen.

Mail me je adres even onder vermelding van foto IMG_3807.
Dan stuur ik je de foto, kun je zelf bekijken wat je er mee wil.

Groeten,



@ f j erretje,

Machineman is mn pa, maar volgens mij let hie niet zo op dit topic (of ik moet wat missen ;) ).
maar als je die foto nog hebt zou hie die erg graag willen hebben dat weet ik zeker, hij zegt steets jammer dat ik niet op de foto sta 8-) .

als je hem nog hebt mag je mij ook de foto wel mailen (stuur hem zo door naar hem of zet hem ff op cd) mijn mail is hetveldje10@hotmail.com.

o en de foto van mij die ik van jouw kreeg heb ik in mijn foto-boek gezet :Y nog bedankt daar voor.

GR NEMO

Nemo,

Schijnbaar mis je toch iets en zit je vader toch echt wel op het forum. Wellicht nog een beetje extra controle op zijn zoon ;) .

De foto heb ik 1 oktober reeds op zijn verzoek verstuurd.

Groeten,

F J Erretje :W
 
Nemo,

Schijnbaar mis je toch iets en zit je vader toch echt wel op het forum. Wellicht nog een beetje extra controle op zijn zoon ;) .

De foto heb ik 1 oktober reeds op zijn verzoek verstuurd.

Groeten,

F J Erretje :W~[/quote]

_O- _O- _O- Ja, je moet die jonge jongens toch nog altijd in de gaten houden hé? !!
Prachtig.
 
-O- mij in de gaten houden?

}) oke ik snap het.


ik dacht dat hij nog geen foto had vandaar, ik let dus niet op |( .




GR NEMO
 
De vorige voorjaars-megameeting was op 7 mei. Dit jaar zou het handig zijn om het dan in diezelfde periode te doen, maar dan op zaterdag 10 mei of zaterdag 17 mei.
Het weekend daarvoor is namelijk lang Hemelvaartweekend en dan zullen veel mensen toerritjes/toerweekendjes gepland hebben.

Dus nogmaals, zaterdag 10 mei of zaterdag 17 mei lijkt mij een mooie dag voor de volgende megameeting. *O* *O* *O*

Wie opent er het topic??
Ik zou wel willen, maar naast het feit dat ik digitaal niet handig genoeg ben, ben ik de komende tijd ook erg druk met ons nieuw opgeleverde huis en de verhuizing rond maart, dus niet in staat om het topic en de aanmeldingen bij te houden...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan