Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

Zal ook een paar van mijn foto's showen.

MFMM44.JPG


Op m'n website staan er nog wat meer!!
@Tazz: zou ik deze op Hi-res kunnen krijgen alsjeblieft :P. Eindelijk eens een hele mooie foto op de motor *O* *O* .
 
ja mooi! dat scheelde zeker heel erg wienig :o :o

tja ik had muziek al op dus hoorde verder nie veel meer + nog die lekkere herrie pijp :9~


mja kwam goed nog tis weer leuk geweest :+


die wappperende handjes aan het eind maakten het mooi af, bracht na al het "OEHH!!!" geroep een "haha" geroep :)

foto's komen eraan.
 
Mensen, ik heb een filmpje van 13 minuten in de aanbieding. Filmpje is opgenomen met een telefoon, dus verwacht geen DVD kwaliteit. Het is vanaf de rotonde opgenomen, met oa de burnouts van die 3 motoren er bij. Mail ff naar bennekomterror@hotmail.com als je de link wil hebben. Ik heb beperkt data verkeer op me server.

Ik heb wel dataverkeer genoeg, als je 'm ergens online wilt hebben, mail me maar effe!
 
Was me eerste megameeting, maar ik vond het super *D .
Hulde aan alle fotografen die al die mooie fotos hebben gemaakt :} .

Heeft iemand nog fotos van mij?
Ik reed in een zwart/rood pak, op een kawasaki ER-5, met een CROSSHELM+CROSSBRIL _O-
 
ik heb de link iets aangepast, nu kan je ze "groter" bekijken door boven de thumbnail op "all sizes" te drukken. maar ze komen zo ook op ftp.
 
Klopt, ik was diegene die tegemoet kwam rijden. Zag 'm een wheelie van 30 - 40 cm maken, neerkomen, naast achterwiel van voorganger, slinger, slinger, knal.

Zo'n misselijk geluid een motor op 't asfalt.

Waarschijnlijk alleen materiele schade, maar da's toch verdomd zuur weet je dat.



En een gebroken sleutelbeentje
 
Was me eerste megameeting, maar ik vond het super *D .
Hulde aan alle fotografen die al die mooie fotos hebben gemaakt :} .

Heeft iemand nog fotos van mij?
Ik reed in een zwart/rood pak, op een kawasaki ER-5, met een CROSSHELM+CROSSBRIL _O-
Helaas voor jou .. je was niet de enigste met crosshelm en bril :)
ik was er op me zwarte sm cr500 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan