Gooische relschoppers Part XI (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow fuck een nieuw deeltje... nou dan hier nog maar een keer:

Mogguh allemaal

@ Nocer: Tja wat kan ik zeggen. De schaamte daar moet je dus echt niet over inzitten. Wat iedereen je al verteld heeft... het had ons allemaal kunnen overkomen. Ik heb iedere rit minimaal 1 x dat ik denk ... mmm dat had beter gekund, netter gekund of... oei dat ging net goed. Als je maar niet bang bent om weer op te stappen. Wat Maarten zegt over dat hij het gevoel heeft dat het zijn schuld is dat ik mijn fun ben kwijtgeraakt in het rijden. Bij ons was het niet eens onze schuld. Bij jou was het een inschattingsfout. Het kan je beide overkomen. Je kan alleen maar blij zijn dat het in deze 'goede' omstandigheden gebeurde. Het kan je op een andere plek overkomen en dan kunnen de gevolgen heel anders zijn. Moet je ook niet teveel bij nadenken btw

Ik hoop dat de verzekeringskwestie snel afgehandeld is en dat je weer snel op kan stappen.

Voor mij heeft het me goed gedaan om gisteren in een groep te rijden. Tenminste de heenweg dan. Ik denk dat mijn inschatting wel juist was dat het tweede deel van de rit nog wat vlotter ging en voor mij nog ff niet hoefde Maar de heenweg in de groep heb ik heerlijk gereden. Je moet met de groep mee en het rijden in een groep vereist toch behoorlijk wat concentratie. Hierdoor was het doorrijden en niet nadenken. Ik ga juist bij het rustige toerwerk teveel nadenken over wat er eng is en wat er allemaal kan gebeuren. Dat had ik voor ons ongeval nooit. En gister met de groep had ik dat ook niet. Ik heb gewoon eindelijk weer eens lekker gereden Toch ben ik er nog niet over uit of ik deze motor uit de verkoop wil halen of niet Ik heb gisteren weer genoeg moois gezien waarvan ik denk... mmm heel niet vies Dus ik blijf nog ff lekker door twijfelen

Bedankt allemaal voor een super dag gisteren!
 

Hoi, dank je.
Over jou motor, denk er maar goed over na :Y
Je kan ook een "break" nemen.

Over het opstappen.... sja... die bochten zullen wel weer in een dip zitten straks.
Maar ik ben niet iemand die bang wordt, ik ben van het vallen en opstaan ( als dat nog kan ).

Ik doe ook veel aan mountainbiken ( laatste tijd wat minder ).
En je wilt niet weten wat me daar al is gebeurt.

Diverse keren springen of dingen die net goed gingen ;)

Zoals:

- Springen over een heuvel en dan bijna tegen een boom knallen ;)
- Springen over heen plas en dan in een tweede plas komen dat een volgelopen kuil blijkt te zijn en dan met je vastgeklikte voeten met fiets en al in de volgende plas flikkeren.
- Net klikpedalen hebben en terwijl je bijna stil staat vergeten uit te klikken en dan bijna in een ravijn flikkeren in Luxemburg :+

En ga zo maar door ;)
Alleen bij motorrijden is het net wat serieuzer allemaal.
 
Over die.. zo'n "dat ging net goed situatie"

Was het iemand nog opgevallen dat ik.. even bijna frontaal op een Ford bestelbusje zat?
Was... in de buitenbocht aan het inhalen om weer de kunnen filmen die berg/viaduct op.

Dat was plat *ziebusje* nog platter en invoegen :P

Ik heb trouwens de gehele rit Hilversum->Veenendaal vanaf mijn tailCAM gefilmd :)

Ik ga Huibster er even naar laten kijken en een leuke film van laten maken samen met fototjes enzo als dat allemaal lukt.

Is dus wel een film van een Uur ofzo.. dus hij zal nog wel even bezig zijn ^^

Ik wil dat stuk van anna's hoeve zien, toen reed ik achter je :)
Is dat mogelijk ? :)

En was jij dat die de linker binnenbocht de groep probeerde in te halen en toen bijna op die auto knalde ?
brrrrr
 
Over die.. zo'n "dat ging net goed situatie"

Was het iemand nog opgevallen dat ik.. even bijna frontaal op een Ford bestelbusje zat?
Was... in de buitenbocht aan het inhalen om weer de kunnen filmen die berg/viaduct op.

Dat was plat *ziebusje* nog platter en invoegen

Ik heb trouwens de gehele rit Hilversum->Veenendaal vanaf mijn tailCAM gefilmd

Ik ga Huibster er even naar laten kijken en een leuke film van laten maken samen met fototjes enzo als dat allemaal lukt.

Is dus wel een film van een Uur ofzo.. dus hij zal nog wel even bezig zijn ^^

Ik heb wel een paar keer een 'oeps' momentje gezien tijdens de heenrit :X Geen idee of jij dat was btw :P

Maareh een film van een uurtje is dat niet een mooie gelegenheid voor een avondje ergens kijken:? Wie heeft de grootste tv :? :+
 
...

@Frisco, bedankt voor de steun, nieuw hier in 't Gooi topic ? :)

Och wat is nieuw ;) net even gekeken, m'n eerst post in een gooi topic was ergens deeltje twee :P

Maar sinds ik op kamers zit alleen nog bij m'n ouders in de Meent langs om van hun garaga gebruik te maken ;)
M'n motoren staan beide lekker hier in Amsterdam

@Poikie: frisco Triple + Honda CB1 smurf
 
Hoi, dank je.
Over jou motor, denk er maar goed over na :Y
Je kan ook een "break" nemen.

Over het opstappen.... sja... die bochten zullen wel weer in een dip zitten straks.
Maar ik ben niet iemand die bang wordt, ik ben van het vallen en opstaan ( als dat nog kan ).

Ik doe ook veel aan mountainbiken ( laatste tijd wat minder ).
En je wilt niet weten wat me daar al is gebeurt.

Diverse keren springen of dingen die net goed gingen ;)

Zoals:

- Springen over een heuvel en dan bijna tegen een boom knallen ;)
- Springen over heen plas en dan in een tweede plas komen dat een volgelopen kuil blijkt te zijn en dan met je vastgeklikte voeten met fiets en al in de volgende plas flikkeren.
- Net klikpedalen hebben en terwijl je bijna stil staat vergeten uit te klikken en dan bijna in een ravijn flikkeren in Luxemburg :+

En ga zo maar door ;)
Alleen bij motorrijden is het net wat serieuzer allemaal.

Ik denk me rot maar het wordt er niet echt helderder op daarboven :+

Feit blijft dat ik bij deze motor erg het gevoel heb er op te zitten in plaats van in de motor. Het gevoel met en de feedback van deze motor is daardoor naar mijn gevoel wat minder als bij een motor met een iets sportievere zit. Maar we denken rustig verder :P

Whahaha je hebt wel humor ondanks al je 'oepsjes' :+
 
Volgens mij was het een bocht naar rechts waar ik er langs ging..

Het staat iig allemaal op film :P

Waar jij achter mij rijdt, jazeker :) staat er op!
Heb hem zelf helemaal nageken en al een beetje muziek bij uitgezocht.

Maargoed.. inhalen in de buitenbocht kan ik niemand aanraden :D ik.. heb nou eenmaal na ondertussen 5 jaar 2wieler ritbegeleiding aardig de inschatting om te zien waar ik wel/niet langskan en wat ik wel en niet kan doen met mijn fiets :P

Zeg.. wanneer is onze volgende 't Gooi rit gepland? Ik, ben er iig helemaal voor in!
 
Ik heb wel een paar keer een 'oeps' momentje gezien tijdens de heenrit :X Geen idee of jij dat was btw :P

Maareh een film van een uurtje is dat niet een mooie gelegenheid voor een avondje ergens kijken:? Wie heeft de grootste tv :? :+

Little Bear met een overgrote voorsprong ;)
 
Ik heb wel een paar keer een 'oeps' momentje gezien tijdens de heenrit :X Geen idee of jij dat was btw :P

Maareh een film van een uurtje is dat niet een mooie gelegenheid voor een avondje ergens kijken:? Wie heeft de grootste tv :? :+

Als het de Zwart/paars/roze ZXR 750 was, dan was ik het de hele rit lang :P

Tv, ja goed plan :)
Maar, eerst maar even bewerken en "saaie" stukjes knippen. Zoals stilstaan bij spoorbomen >.< waar ik verkeerd om aan/uit deed :(

Ik zorg wel dat Bas/Huibster er een DvDtje van maakt! Dan spreken we af waar we gaan kijken :P

Grote TV + 23 man.. boel ruimte nodig :P
 
Hij heeft ook geen tv _O-

Maaruh.... weet iemand het of je een helm beter kan vervangen nadat je in een sloot wordt getorpedeerd ?
Er zullen toch ook wel krachten op hebben gestaan.
 
Ze hebben.. ehm, verrek.. vergeten welk bedrijf dat was.

Die hebben een Lamp soort UV ofzo.. als je de helm daar onder houdt kun je zien hoe de helm er aan toe is.

Als hij het asfalt geraakt heeft zeg ik, vervangen..
Als de binnenvoering doordrenkt is geweest, zeg ik... vervangen..
 
Mogge, nieuw deeltje *O*

En heb mezelf toch nog op 1 foto gevonden ondanks dat ik maar effectief 1 minuut in Veenendaal was :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan