Gooische relschoppers Part XI (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- Verdwalen in lent... Hoe is het mogelijk :+ Hebben wel een leuke zoektocht gehad :X Op die lijpe auto die je wilde afsnijden toen je hem inhaalde na! :(

gods nou wat een harry zeg!! damn.... was wel ff momentje zeg maar(alweer vergeten door de latere commotie!!!)
 
gods nou wat een harry zeg!! damn.... was wel ff momentje zeg maar(alweer vergeten door de latere commotie!!!)
Dacht er ook net pas aan.... volgens mij was zoelen trouwens het grootste gat (wat dus juist het kleinste betekent :? :P ) waar we geweest zijn!!! met de parkstraat en de retsestraat ofzo :+ Zagen 4 huizen en we waren het dorp alweer uit _O-
 
Over die.. zo'n "dat ging net goed situatie"

Was het iemand nog opgevallen dat ik.. even bijna frontaal op een Ford bestelbusje zat?
Was... in de buitenbocht aan het inhalen om weer de kunnen filmen die berg/viaduct op.

Dat was plat *ziebusje* nog platter en invoegen :P

Ik heb trouwens de gehele rit Hilversum->Veenendaal vanaf mijn tailCAM gefilmd :)

Ik ga Huibster er even naar laten kijken en een leuke film van laten maken samen met fototjes enzo als dat allemaal lukt.

Is dus wel een film van een Uur ofzo.. dus hij zal nog wel even bezig zijn ^^

zou je mij alles kunnen geven op een dvdtje ofzo dan krijg je een dvdtje terug. dus unedited want dan kan ik het gebruiken voor bij mijn materiaal enzo. even een leuk dvdtje van maken.


Even wat foto's ( zal later meer posten ):

Uuuuh ;)

[afbeelding]

Im too sexy for my bike ;)

[afbeelding]

Mariecke probeert hogerop te komen.

[afbeelding]

Het lijkt de Donald Duck wel!

[afbeelding]

Gods Grace ? :)

[afbeelding]

Nee DeGids... gewoon net als iedereen normaal afrekenen bij de kassa :N

[afbeelding]

is je camera wel drooggebleven want die zat toch in je tanktas of niet?


zo ben weer met een vakantiechick aan t babbelen. lekker wijf joh!!!
was niks geworden kn ok niet natuurlijk maar wat een lekker wijf!!!!!
 
zou je mij alles kunnen geven op een dvdtje ofzo dan krijg je een dvdtje terug. dus unedited want dan kan ik het gebruiken voor bij mijn materiaal enzo. even een leuk dvdtje van maken.is je camera wel drooggebleven want die zat toch in je tanktas of niet?


zo ben weer met een vakantiechick aan t babbelen. lekker wijf joh!!!
was niks geworden kn ok niet natuurlijk maar wat een lekker wijf!!!!!
FOTO! Even keuren :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan