Gooische relschoppers Part XI (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja hoor hier wel, beetje rustig nu niet dus: 3 posts tegelijkertijd :P

in het utrecht forum niet zo he? heb ik gelezen....
 
Laatst bewerkt:
Och wat is nieuw ;) net even gekeken, m'n eerst post in een gooi topic was ergens deeltje twee :P

Maar sinds ik op kamers zit alleen nog bij m'n ouders in de Meent langs om van hun garaga gebruik te maken ;)
M'n motoren staan beide lekker hier in Amsterdam

@Poikie: frisco Triple + Honda CB1 smurf

CB tje voor de winter gehouden ;)
 
Ik heb wel een paar keer een 'oeps' momentje gezien tijdens de heenrit :X Geen idee of jij dat was btw :P

Maareh een film van een uurtje is dat niet een mooie gelegenheid voor een avondje ergens kijken:? Wie heeft de grootste tv :? :+

ik kan trouwens wel een zaaltje regelen(gratis) waar we met ze allen kunnen zitten en tv kunnen kijken...
 
O-) is het hier wel gezellig? :+

:W

ik vind van wel :Y
Maar welkom in dit topic :W
Komen steeds meer vanuit het Utrecht topic hier posten, niet zo vreemd als ik het daar zo lees nu -O-
Zolang svijf maar wegblijft :+ O-)
Hopen dat het snel afgelopen is en jullie gewoon weer een normaal topic overhouden :)
 
Laatst bewerkt:
ik vind van wel :Y
Maar welkom in dit topic :W
Komen steeds meer vanuit het Utrecht topic hier posten, niet zo vreemd als ik het daar zo lees nu -O-
Zolang svijf maar wegblijft :+ O-)
Hopen dat het snel afgelopen is en jullie gewoon weer een normaal topic overhouden :)
En dat we weer snel terug kunnen zeker.. _O-
 
En dat we weer snel terug kunnen zeker.. _O-

nee hoor, hoe meer zielen hier hoe meer vreugd wat mij betreft :)
Weet alleen niet of iedereen mijn mening deelt :+
Kom er toch al veel van jullie tegen met verjaardagen in waarder enzo *D
 
ik heb net te horen gekregen van de garage dat de kosten aan mijn auto dit jaar ongeveer 1000 euro zijn! ik heb de auto 2 jaar geleden gekocht voor 2000 euro en heb er al rond de 1000 euro aan uitgegeven aan reparaties.

Nu heb ik samen met mijn vader even overlegd en conclusie is: nieuwe auto!

Het is nog even wachten wat ik voor mijn oude gammele koekblik terugkrijg.
Heb al wel rondgekeken voor een mooie auto welke in mijn budget past.

Mijn eerste keus gaat uit naar een volkswagen polo, bj 1997, km 78 000

Wat vinden jullie?

wil zoveel mogelijk meningenervaringen horen, want vind het toch allemaal een beetje lastig ;)

Hey,

Ik heb ook net een hele zoektocht achter de rug naar een ander autootje. Nou ging ik van een mini af dus dan is alles al sneller luxer, groter, comfier ennuh veiliger :P Maar het ligt er een btje aan wat je eisen aan die auto zijn. Een volkswagen is vaak relatief zwaar en dus iets duurder in de wegenbelasting. Ook heeft volkswagen vaak weinig extra's omdat vw van zichzelf vrij kaal is en ieder extraatje moet betaald worden. Maar het zijn wel goede auto's. Ik ben zelf gaan zoeken naar een Toyota Starlet en een Nissan Micra. Twee jappies dus. Weinig onderhoud aan en erg betrouwbaar. Mijn budget was 4000 pleuries. Het is ff zoeken maar daar kan je dus een goede auto voor vinden met weinig kilometers en nog wat extraatjes. De Micra die ik nu gevonden heb is van 99 en heeft maar 44000 gelopen. Succes met de zoektocht en koop :)
 
bedoelde ook niet het rustige maar de gezelligheid....


Dacht dat je bedoelde dat het hier nu rustig was...
Vond het nogal drukjes met zoveel posts binnen een paar minuutjes :+


Ohh ennuhhh ik wil niet stoken in dit gezellige topic maar het is allemaal Xtra's schuld dat die utregtopicers hierheen komen })

:+
 
nee hoor, hoe meer zielen hier hoe meer vreugd wat mij betreft :)
Weet alleen niet of iedereen mijn mening deelt :+
Kom er toch al veel van jullie tegen met verjaardagen in waarder enzo *D


Als alleen de leukste vrijgezellige dames hier komen uit Utrecht.. dan hoor je mij niet klagen hoor :Y
 
Hey,

Ik heb ook net een hele zoektocht achter de rug naar een ander autootje. Nou ging ik van een mini af dus dan is alles al sneller luxer, groter, comfier ennuh veiliger :P Maar het ligt er een btje aan wat je eisen aan die auto zijn. Een volkswagen is vaak relatief zwaar en dus iets duurder in de wegenbelasting. Ook heeft volkswagen vaak weinig extra's omdat vw van zichzelf vrij kaal is en ieder extraatje moet betaald worden. Maar het zijn wel goede auto's. Ik ben zelf gaan zoeken naar een Toyota Starlet en een Nissan Micra. Twee jappies dus. Weinig onderhoud aan en erg betrouwbaar. Mijn budget was 4000 pleuries. Het is ff zoeken maar daar kan je dus een goede auto voor vinden met weinig kilometers en nog wat extraatjes. De Micra die ik nu gevonden heb is van 99 en heeft maar 44000 gelopen. Succes met de zoektocht en koop :)

dan heb je inderdaad een goede koop.
Maar moest van me vader bij diezelfde garage een auto kopen
En ik heb toch snel me auto weer nodig. Moet vaak met een tas vol kleding sjouwen en dat lukt niet op de fiets om vervolgens met die tas de trein en metro in te gaan.
Dus heb een snelle keuze gemaakt, maar wel een goede en mooie auto gekocht.
De volgende keer zoek ik iemand die verstand heeft van auto's (rr'tje }) ) om een auto te kopen via marktplaats bijvoorbeeld.

@rr'tje: :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan