Gooische relschoppers Part XI (de G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan heb je inderdaad een goede koop.
Maar moest van me vader bij diezelfde garage een auto kopen
En ik heb toch snel me auto weer nodig. Moet vaak met een tas vol kleding sjouwen en dat lukt niet op de fiets om vervolgens met die tas de trein en metro in te gaan.
Dus heb een snelle keuze gemaakt, maar wel een goede en mooie auto gekocht.
De volgende keer zoek ik iemand die verstand heeft van auto's (rr'tje }) ) om een auto te kopen via marktplaats bijvoorbeeld.

@rr'tje: :P

nu nog een foto van je nieuwe auto *O*
Gefeliciteerd in ieder geval :)
 
Dacht dat je bedoelde dat het hier nu rustig was...
Vond het nogal drukjes met zoveel posts binnen een paar minuutjes :+


Ohh ennuhhh ik wil niet stoken in dit gezellige topic maar het is allemaal Xtra's schuld dat die utregtopicers hierheen komen })

:+


Och.. Utreg is best gezellig zo op z'n tijd.. heb er veel vertoefd.. tijdens uitgaan dan.. en vooral zo na een avondje stappen in Amsterdam met de auto latgas richting Utrecht om een uurtje of 5 's morgens om een shoarmaatje te scoren voor t slapen gaan :)

en er wonen best leuke dames.. _O-
 
"Oh nee... dan was het toch Hans Teeuwen...." _O-

quootje uit z'n laatste show

Vanmorgen nog gehoord *O*
Haha echt geniaal :Y

"En is je vriendje lief ? Of meer een beest ? ... wat.. een lief beestje ? Zoals een cavia of zoiets ? " _O-

En dat we weer snel terug kunnen zeker.. _O-

Wij zijn toch veel leuker!
Gister heb ik dat toch mooi weer even gefixed voor de 4 agenten in opleiding die met ons mee waren.
Ik zag die weg en ik dacht, ik regel een praktijklesje voor de kiddo's, beetje verkeersregelen en ongevallen hulp... ik ben begaan met hun educatie :Y
 
Vanmorgen nog gehoord *O*
Haha echt geniaal :Y

"En is je vriendje lief ? Of meer een beest ? ... wat.. een lief beestje ? Zoals een cavia of zoiets ? " _O-Wij zijn toch veel leuker!
Gister heb ik dat toch mooi weer even gefixed voor de 4 agenten in opleiding die met ons mee waren.
Ik zag die weg en ik dacht, ik regel een praktijklesje voor de kiddo's, beetje verkeersregelen en ongevallen hulp... ik ben begaan met hun educatie :Y

heb je mij daarbij gerekend?
ik ben geen student meer! :( :N









:+
 
ja hoor, ik ben wel benieuwd *D

bij deze... (als het me lukt)
full
 
Wij zijn toch veel leuker!
Gister heb ik dat toch mooi weer even gefixed voor de 4 agenten in opleiding die met ons mee waren.
Ik zag die weg en ik dacht, ik regel een praktijklesje voor de kiddo's, beetje verkeersregelen en ongevallen hulp... ik ben begaan met hun educatie :Y
Dat zie ik graag! Maatschappelijk geëngageerde motorrijders.. :Y
 
Goedenmiddag :W

Poikie, mogen mijn 2 foto's in de OP aub groot en onder elkaar?

Mocht je ze in groter formaat nodig hebben hoor ik het wel, dan mail ik dat naar je toe!
 
Och lieve Daatz, we zijn allemaal eeuwige studenten! Wie niet blijft leren zal geen vooruitgang kennen en vooral als motorrijder ben je toch geneigd blijven te leren, iets met bochten ofzo :P

daar heb je wel weer gelijk in :Y

een lerende surveillant dan! :P
 
thx, ben er een klein beetje ook wel blij mee :)
baal alleen dat ik nu heeeeel hard moet gaan sparen voor een motor... -O-
 
Komt goed!
Voor volgend seizoen ofzo ? :)
Een motor hoeft ook niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, een leuk goedkoop dingetje kan ook leuk zijn ( moet ik zeggen ;) ).

Ik zit ook weer met ongeduld te trappelen tot ik weer kan motorrijden ( nee ik leer het nooit :P )
 
IBT staat voor Integrale Beroepsvaardigheidstrainingen.

Oh.... dat.... :+
 
Oh trouwens, in mijn rugtas pas alles wat ik op donderdag nodig heb!
Dat is dus o.a. Supervisie, COSK, TVSP en PROCS.

Of te wel mijn laptop :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan