Aluminium tank + scherm

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
gemaakt voor Norton maar kan natuurlijk op wel meer caferacers !

full
 
full


met wat race schade opgedaan in roerige tijden toen je nog hard met je norton door het dorp knalde
(heb ik nooit meegemaakt, maar er wel over gelezen :+ )


tesamen €175
(ex. dop)
 
:9~

Wat zijn de maten van de tank (tunnel, lengte) en wat moet de tank alleen kosten?
 
:9~

Wat zijn de maten van de tank (tunnel, lengte) en wat moet de tank alleen kosten?
Hey..hij is voor een wideline norton, dus die past op 95% van de rest van alle motoren ;)

voor wat voor motor had je het in gedachte ?

tank is volgens mij 65cm lang, tunnel is 15 cm breed.. kijk, dat is lekker ruim :)

--> €150 tank
 
Hmmm... 65cm is lang zat :N

Tunnel zou idd wel passen, had hem voor op m´n SR500 in gedachten.

Maar is te lang, ziet er niet uit vrees ik! Eigen tank is 55, en langer kan ik hem echt niet hebben!
 
Laatst bewerkt:
kan ik me goed voorstellen hoor ! zou best mooi kunnen zijn, maar dan wel eerst zien & passen.. maar soms weet je het ook zo al..

het zit hem ook in hoe de tank 'valt' als hij bvb voorbij de voorste ophang/lig punten steekt, is dat al snel 10cm erbij, maar merk je dat niet aan de achterkant... en het gedeelte wat onder je zadel vedwijnt niet te vergeten..

dus 66cm kan wel eens 55 worden zo ;)
 
ha, rogier,
ik zie dat je een nieuw project wilt beginnen, nu ben ik bezig met een cb 500, ik zoek nog een paar alu velgen heb je die en zoja wat moet het....
gr doffer
 
ha, rogier,
ik zie dat je een nieuw project wilt beginnen, nu ben ik bezig met een cb 500, ik zoek nog een paar alu velgen heb je die en zoja wat moet het....
gr doffer
hoi ! wil je met trommelk gaan rijden of je schijfremmen behouden ? ik heb een set cb450 wielen nog met hoge-rand velgen liggen, maar dat zijn dus twee trommelaars ! (v+a)..mooi voor caferacers..

Ik geloof niet dat ik andere velgen 40 gats heb liggen .. zal straks even loeren !
 
kan ik me goed voorstellen hoor ! zou best mooi kunnen zijn, maar dan wel eerst zien & passen.. maar soms weet je het ook zo al..

het zit hem ook in hoe de tank 'valt' als hij bvb voorbij de voorste ophang/lig punten steekt, is dat al snel 10cm erbij, maar merk je dat niet aan de achterkant... en het gedeelte wat onder je zadel vedwijnt niet te vergeten..

dus 66cm kan wel eens 55 worden zo ;)

Hey,

Heb het nog eens nagemeten, maar is echt te lang :N ! Vanaf het zadel 65cm naar voren, dan zit ik zo ongeveer op m´n balhoofdplaat, gaat dus niet passen!

Succes met de verkoop!

Gerwald
 
Terug
Bovenaan Onderaan