sportster 883L

Elco 1949

Die hard MF'er
25 jul 2007
439
1.097
Ik heb mijn Magna ingeruild voor een 883Luit 2006 met heeeeel weinig klm.
Een totaal andere motor,maar wat een belevenis.
Nu heb ik pas het gevoel dat ik echt motor rij ,zo als het bedoeld is en ik trek een lange neus naar een ieder die neerkijkt op een sportster 883.

Groetjes van een gelukkige gek.
full
 
Op een sportster 883 hoef je echt niet neer te kijken. Ziet er goed uit, rijdt goed, mooi geluid en waardevast.

Veel plezier ermee
 
gefeliciteerd met je keuze HD for life :}

toen ik mijn harley voor het eerst ging rijden baalde ik dat ik het hem tien jaar eerder had gekocht ...wat een belefenis idd ;)
 
Ja, dat gevoel ken ik, ik heb sinds eergisteren ook een Sportster 883!
Mijn Viragootje lever ik morgen in.
Wat een verschil in rijden! Ik ben er helemaal ondersteboven van.
Een ECHTE motor onder m'n kont! :}
 
zie ik een sportster :9~ :9~ :9~ mooi ding hoor,,, kan ik alleen nog maar van dromen voorlopig ;( veel plezier ermee!!!
 
wat zeg je in je onderschrift ook al weer ?
"soms kun je maar beter zwijgen" :Y
en iets over intelligentie? ;) :Y
*O* mijn onderschrift werkt *O*.

Het ging mij overigens niet om HD trouwens hoor, dat blijkt uit mijn overige posts (die gemakshalve door somige ultrasnelle lezers genegeerd worden).

De smiley was ook een indicatie om het met een glimlach te lezen en eigenlijk zou ik niet moeten happen, maar ik wilde je niet tegen het verkeerde been stoten.

Veel plezier met je sportster :Y

edit: ik bedoelde met mijn opmerking eigenlijk: ik wil niet tot een speciaal groepje horen, zeker niet als dat geforceerd gebeurd ;). Ik kies zelf mijn motorvrienden.
 
Laatst bewerkt:
Nu 4 mnd later geniet ik nog meer van mijn 883l,wat een motor.
Wel een klein schermpje geplaatst,loopt nu met gemak 180.
Gegroet.
full
 
Laatst bewerkt:
Hoi Banditpro ik ben 178 en weeg 108 kg.

Hoi sportster Theo ik ben lid van SON onder Elco Heppie,er staan div vragen,reakties en foto's van mij op het forum.
Groetjes Elco
 
Terug
Bovenaan Onderaan