- Motor-Forum
- Regionaal
- De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)
De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)
- Pagina's:
- ‹
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 99
- 100
- 101
- ›
YEEEEY
Hoest nou met je 15KW brommert poikie

It's just like having Sex...
You gotta trust the Rubber!
FIRST!
Edit, damn kon niet zo snel laden
2nd.. dan >.>
- L3MMING wijzigde dit bericht op donderdag 04 oktober 2007 13:11 (83%)
Honda NX-250 '91
Kawasaki ZXR-750 '93
Yamaha YZF-R1 '03
Yamaha YZF-R1 '07
quote:

quote:
Tsja.. het is beter dan een 0.5 Kw Brommert...
Maar ga na.. zij gaan met die 0.5kw 50 km/u >.>
En ik met 89 Kw.. maar 286 km/u

Honda NX-250 '91
Kawasaki ZXR-750 '93
Yamaha YZF-R1 '03
Yamaha YZF-R1 '07
Om mijn avontuur vandaag af te maken:
Ik rijd dus met mijn mamsie (nouja zij reed natuurlijk) langs van de heiden tuning Amersfoort om die veertjes langs te halen. Kom ik daar, hebben ze die veertjes niet

En aan de telefoon tegen Zot gezegd: Ja die hebben we wel. Zegt ie: Euh... ja ik dacht dat wel ze wel hadden
Ik door naar Zot met een kleiner en een groter veertje, maar die pasten niet. Nu heeft Zot de veertjes besteld, en halverwege volgende week komen die binnen. Kon toen kiezen, motor meenemen en volgende week weer terug brengen voor de begrenzing, of laten staan. Heb voor het laatste gekozen want anders kost het weer een uur extra werk, en heb nou niet bepaald centjes teveel

MF 't Gooi Hooligan
'Ieder mens is de architect van zijn eigen lot.'
quote:
Ja, dat is natuurlijk niks nee

MF 't Gooi Hooligan
quote:
poikie schreef op 04 oktober 2007 @ 13:13:Om mijn avontuur vandaag af te maken:
Ik rijd dus met mijn mamsie (nouja zij reed natuurlijk) langs van de heiden tuning Amersfoort om die veertjes langs te halen. Kom ik daar, hebben ze die veertjes niet

En aan de telefoon tegen Zot gezegd: Ja die hebben we wel. Zegt ie: Euh... ja ik dacht dat wel ze wel hadden
Ik door naar Zot met een kleiner en een groter veertje, maar die pasten niet. Nu heeft Zot de veertjes besteld, en halverwege volgende week komen die binnen. Kon toen kiezen, motor meenemen en volgende week weer terug brengen voor de begrenzing, of laten staan. Heb voor het laatste gekozen want anders kost het weer een uur extra werk, en heb nou niet bepaald centjes teveel

Balen, ik weet hoe je je voelt

quote:
Nee verplichte ubersaaie presentatie... leve het wifi

Wast zijn motor alleen met gedemineraliseerd water uit de meren van Finland, een marterharen kwast en uitsluitend met een spons uit de wateren ten zuiden van Mongolie.
quote:
poikie schreef op 04 oktober 2007 @ 13:13:Om mijn avontuur vandaag af te maken:

Balen voor nu maar straks heb je tenminste weer een goed lopende motor

quote:
Jij doet nu nog niet eens de helft

quote:

Dat vooruitzicht maakt een hoop goed

MF 't Gooi Hooligan
quote:

Volgende week wel.... hopelijk

MF 't Gooi Hooligan
quote:
110....
260 ----->----->--->> ---->
Alles 20Km/u+ is lekker sturen hoor

Kneedown met 30km/u in luxemburg (om de begraafplaats heen in Clervaux

)= win.
Honda NX-250 '91
Kawasaki ZXR-750 '93
Yamaha YZF-R1 '03
Yamaha YZF-R1 '07
quote:
286/2=143

Ik kan rekenen Yay!
Mwa.. moet kunnen met een 600cc 25KW 4-Cyl
Huibster rijdt met zijn GPZ600 met 25KW gewoon 180 km/u xD

- L3MMING wijzigde dit bericht op donderdag 04 oktober 2007 13:22 (6%)
Honda NX-250 '91
Kawasaki ZXR-750 '93
Yamaha YZF-R1 '03
Yamaha YZF-R1 '07
quote:
Zot voorspeld tussen de 180 en 200 ofzo

MF 't Gooi Hooligan
gekkehuis... with STripleR
quote:
had iemand anders die veertjes niet evt?? offe....
maargoed sterkte het weekend zo motorloos hehe
blijft wel vaag verhaal zo... hehe maar goed zot lost het op!!(het probleem iig , niet de motor)

"The R1’s intoxicating exhaust note is rivaled only by a raspy Triple from Triumph for sheer happy-happy-joy-joy fun;"
Hee poik!
Ff over de OP. Ik zie een aantal namen met bijbehorende foto's die ik sinds mijn deelname nog nooit voorbij heb zien komen. Zoals: Badoe,Marco996S, Richard br, El-pappie, Nunzio en Silkroad... Enig id hoe actief deze relschoppers nog zijn? Willen we wederom de records breken zijn een paar actieve leden erbij natuurlijk altijd welkom, toch? Posteh heren!!!
Als ik had kunnen motorrijden, had ik ballen gehad....Lid van de Gooische Cyclomoteur Societeit

Hoiiiiiiiiiiiiiiii
Ik mis Nocer zijn fiets...volgens mij zijn daar praaaaaaaaaachtige beelden van

quote:
TurboTanya(TT) schreef op 04 oktober 2007 @ 13:25:Hee poik!
Ff over de OP. Ik zie een aantal namen met bijbehorende foto's die ik sinds mijn deelname nog nooit voorbij heb zien komen. Zoals: Badoe,Marco996S, Richard br, El-pappie, Nunzio en Silkroad... Enig id hoe actief deze relschoppers nog zijn? Willen we wederom de records breken zijn een paar actieve leden erbij natuurlijk altijd welkom, toch? Posteh heren!!!
Geen flauw idee hoe actief deze nog zijn, maar die heb ik ook al geruime tijd niet gezien
Denk inderdaad dat deze net zo goed uit de OP kunnen....
MF 't Gooi Hooligan
toch fijn om 2 dingen tegelijk te kunnen doen, de keuken poetsen én m'n motor bewonderen

quote:
Hee die foto doet het inderdaad niet

Wel meerdere die weigeren zelfs
Beelden van Nocert??? Geloof niet dat hij deze graag op het forum ziet

MF 't Gooi Hooligan
quote:
Drop the sarcasm...
- Nocer wijzigde dit bericht op donderdag 04 oktober 2007 13:31 (84%)
Wast zijn motor alleen met gedemineraliseerd water uit de meren van Finland, een marterharen kwast en uitsluitend met een spons uit de wateren ten zuiden van Mongolie.
en hoe vinden jullie onze nieuwe vissenkom ?

quote:
Dat is best snel....

quote:
Ah nu is het net alsof hij/zij je staat te smeken om dr even uit te laten

MF 't Gooi Hooligan
- Pagina's:
- ‹
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 99
- 100
- 101
- ›
- Volgende pagina ›
- Motor-Forum
- Regionaal
- De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)
© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2