De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke super, dacht dat jantah OVB was ?
"Geproduceerd met toestemming van de coca cola company, symphatiek" :Y
Was ook zo, maarruh, onderhand maar eens wat afspreken dan? Kan zondag ook nog naar Veghel, alleen is zaterdag waarschijnlijk beter om foto's te maken.
 
Heb zojuist de rekening van Silverline Motorverhuur mogen ontvangen.

De schade aan de motor bedroeg E1970,32 De verhuurder brengt mij hiervan de E1200 in rekening wat het eigen risico bedrag is. Uit coulance worden mij geen andere kosten berekend.
Hier ben ik erg tevreden over!!!

Al met al toch wel een erg duur dagje E1200 schade + hiuurbedrag + verzekering + xtra kilometers komt op een bedrag uit van E1424,25..... Dag een MV agusta huren...

Blijf erbij dat de motor geweldig was. Ben opgelucht betreffende de redelijkheid van de verhuurder. Kan niet anders melden!
 
Overigens...

Die XT van mij rijdt voorlopig niet en met de Duc ga ik niet de pekel in en van die file's wordt ik niet vrolijk.

Dussss...


cb28eed0f31f22d3446d37dd31f18510



Ik heb een andere fileermachine voor de winter gekocht *O*
 
Heb zojuist de rekening van Silverline Motorverhuur mogen ontvangen.

De schade aan de motor bedroeg E1970,32 De verhuurder brengt mij hiervan de E1200 in rekening wat het eigen risico bedrag is. Uit coulance worden mij geen andere kosten berekend.
Hier ben ik erg tevreden over!!!

Al met al toch wel een erg duur dagje E1200 schade + hiuurbedrag + verzekering + xtra kilometers komt op een bedrag uit van E1424,25..... Dag een MV agusta huren...

Blijf erbij dat de motor geweldig was. Ben opgelucht betreffende de redelijkheid van de verhuurder. Kan niet anders melden!
:} Hoop held, maar wel goed nieuws :Y

Uiteindelijk toch wel netjes geregeld, vind ik.
 
Overigens...

Die XT van mij rijdt voorlopig niet en met de Duc ga ik niet de pekel in en van die file's wordt ik niet vrolijk.

Dussss...


[afbeelding]


Ik heb een andere fileermachine voor de winter gekocht *O*

Kijk, daar kan ik toch wel mooi de file's mee door :Y O-)
Ennuh ik dacht eraan om zaterdag rond 10-11 uur af te spreken ?
Hebben we iig genoeg tijd :)
 
Heb zojuist de rekening van Silverline Motorverhuur mogen ontvangen.

De schade aan de motor bedroeg E1970,32 De verhuurder brengt mij hiervan de E1200 in rekening wat het eigen risico bedrag is. Uit coulance worden mij geen andere kosten berekend.
Hier ben ik erg tevreden over!!!

Al met al toch wel een erg duur dagje E1200 schade + hiuurbedrag + verzekering + xtra kilometers komt op een bedrag uit van E1424,25..... Dag een MV agusta huren...

Blijf erbij dat de motor geweldig was. Ben opgelucht betreffende de redelijkheid van de verhuurder. Kan niet anders melden!
Duur, maar wel redelijk zo. Hier kun je inderdaad naar omstandigheden tevreden mee zijn denk ik.. :Y
 
En dan heb je dat straks allemaal eens gedaan he... 285 rijden enzo.. en dan denk je mwa..

Leuke bochten leuk maken.. is eigenlijk leuker.. Hard rijden kan jan en alleman wel, je beheersen en de bochten mooi maken, dat is veel vetter toch Ruff?

Ruff zijn fiets gaat denk ik op top het snelst van ons.. maar... 1 keer .. is genoeg toch? je top even aantikken.. en dan is het wel weer mooi geweest met hardrijden.

Het hardst wat ik gereden heb is 260.. op me Ninja op de A15.. het hardst op de Busa is 240.. van de Neeltje Jans naar Bergen op Zoom in 45 min O-)

En hard rijden, meestal rechtdoor, is best kicken.. voor zover je in nederland hard kan rijden.. maar lekker door een bocht heen komen, mooie lijnen maken das het mooie van motor rijden toch ? :Y en trouwens.. hard rijden op de Busa kan ik wel.. hard remmen nog niet "expert level" onder de knie.. en ik merkte op de dijk (afgelopen meeting) dat ik de Busa nog niet zodanig onder de knie heb om het clubje bij te houden op de dijkje... ik hou em liever heel dan dat ik em ergens een weiland in rijdt :Y

Maar goed.. zo is de een snel op het rechte end.. en de ander weer sneller in de bochten... Als we maar lekker met elkaar kunnen rijden.. toch ?

En Posen 8-) doe je op de motor meeting toch naast een stilstaande motor ;)
 
Ja idd een hoop geld, maar ik ben ook tevreden over de afhandeling.

zeker een nette afhandeling, maar nog wel een hoop geld -O-
Maarja dat geld ben ik zelf kwijt voor de laatste reparaties aan de auto.
Had ik ook liever een MV agusta voor gereden :9
 
Nou hier dan de foto van de schade... zit wel een meisje voor :+

schade_mv.jpg


"Nee, niet van mijn schade!" O-)
 
Hey is de blade nog verkocht :?
Wanneer gaan we naar het buurland choppen ;)

zaterdag de 1e kijker. En er heeft nog iemand interesse die ergens in oktober zijn geld krijgt. Dus op zicht loopt het wel een beetje :Y
Dan die van manuela nog weg en dan kunnen we sjoppen *D
 
zaterdag de 1e kijker. En er heeft nog iemand interesse die ergens in oktober zijn geld krijgt. Dus op zicht loopt het wel een beetje :Y
Dan die van manuela nog weg en dan kunnen we sjoppen *D


Kijk dat is mooi werk, zal ik mijn spaarvarken ff slopen *D
Volgend jaar ook ff naar wat anders gaan kijken :Y
Voor erbij dan, deze blijft nog wel ff denk ik ;)
 
Kijk dat is mooi werk, zal ik mijn spaarvarken ff slopen *D
Volgend jaar ook ff naar wat anders gaan kijken :Y
Voor erbij dan, deze blijft nog wel ff denk ik ;)

hehe ja, alex wilde ook mee trouwens.
Doen we gewoon rondje van stuk of 3 motoren ofzo :)
Heb nog wel een cbr 600f te koop voor je voor erbij trouwens :+
 
Het hardst wat ik gereden heb is 260.. op me Ninja op de A15.. het hardst op de Busa is 240.. van de Neeltje Jans naar Bergen op Zoom in 45 min O-)

En hard rijden, meestal rechtdoor, is best kicken.. voor zover je in nederland hard kan rijden.. maar lekker door een bocht heen komen, mooie lijnen maken das het mooie van motor rijden toch ? :Y en trouwens.. hard rijden op de Busa kan ik wel.. hard remmen nog niet "expert level" onder de knie.. en ik merkte op de dijk (afgelopen meeting) dat ik de Busa nog niet zodanig onder de knie heb om het clubje bij te houden op de dijkje... ik hou em liever heel dan dat ik em ergens een weiland in rijdt :Y

Maar goed.. zo is de een snel op het rechte end.. en de ander weer sneller in de bochten... Als we maar lekker met elkaar kunnen rijden.. toch ?

En Posen 8-) doe je op de motor meeting toch naast een stilstaande motor ;)
240 slechts op je busa??? Zat je nog in z'n 3de versnelling zeker?

Als je harder wilt remmen, dan moet je eens DP sport remblokken nemen..})
Wereld van verschil en dat alleen door je blokkies te upgraden!
Blokkies zijn niet eens duur. Zo rond de 35 euri voor een setje. Goedkoper dan origineel volgens mij
 
240 slechts op je busa??? Zat je nog in z'n 3de versnelling zeker?

Als je harder wilt remmen, dan moet je eens DP sport remblokken nemen..})
Wereld van verschil en dat alleen door je blokkies te upgraden!
Blokkies zijn niet eens duur. Zo rond de 35 euri voor een setje. Goedkoper dan origineel volgens mij


Maar met dat de blokjes harder remmen, blokkeert je wiel dan ook niet gewoon sneller, en/of slijten je schijven sneller? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan