De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
|( moet ik dan alles voor je bedenken?

Wel ff een linkje posten dan he!!?
 
waarom heb jij staan dat anderen niet mogen zien of je online of offline bent?
nou heb nog ff op veronica 8 mile gekeken, maar die is nu ook afeglopen dus bedtijd.
is dan ook al bijna 10 voor 1. en moet morgen weer om half 9 op school zijn...
truste
 
waarom heb jij staan dat anderen niet mogen zien of je online of offline bent?
nou heb nog ff op veronica 8 mile gekeken, maar die is nu ook afeglopen dus bedtijd.
is dan ook al bijna 10 voor 1. en moet morgen weer om half 9 op school zijn...
truste
Waarom moeten anderen zien of ik online ben dan?

Wie wat wil weten mailt, msn't of belt me wel :Y



:)




edit: [me="Xtra"]gaat ff onder de lakens zoeken naar slaap :([/me]
 
Laatst bewerkt:
Wielen blokkeren? Gewoon goeie banden nemen :)
Heb nog maar 1 keer gehad dat m'n voorband doorgleed bij het remmen...
En dat was toen het net wat geregend had na heeeeeele lange droogte.
De weg was toen spekglad geworden door al de olie en andere troep die toen ging drijven op het water van het eerste regenbuitje.
Toen remde ik ook nog redelijk hard. Voor de rest echt nog nooit een glippertje gehad met het voorwiel tijdens het remmen.

Qua slijten van je schijven... Ik merk geen extra slijtage eigenlijk.
Mijn theorie is dat die sportblokken zachter materiaal zijn (slijten ook sneller, dan originele remblokken), maar daardoor slijten je schijven juist veel minder snel.
Blokken zijn goedkoop, schijven zijn duur... you do the math :]

:^ Hier dezelfde ervaringen. Heb er nu Ferodo Sintergrips in zitten, en hoe hard ik ook rem, het voorwiel blijft grip houden.

Behalve dan één keer bij nat wegdek bij de noodstop voor een de staart van een file. :( ('k Had even zitten dromen. :() Behalve hartkloppingen niets aan overgehouden. })

De banden van tegenwoordig zijn echt veel beter dan die van zeg tien jaar geleden. :Y Je hoeft bijvoorbeeld ook niet moeilijk meer te doen over remmen in een bocht.

maak je niet druk hij is nog in de ontkenningsfase

Ow, zou dat het zijn? :+
 
Heb zojuist de rekening van Silverline Motorverhuur mogen ontvangen.

De schade aan de motor bedroeg E1970,32 De verhuurder brengt mij hiervan de E1200 in rekening wat het eigen risico bedrag is. Uit coulance worden mij geen andere kosten berekend.
Hier ben ik erg tevreden over!!!

:} *O*

cb28eed0f31f22d3446d37dd31f18510



Ik heb een andere fileermachine voor de winter gekocht *O*

swééééééét :Y

dikke AT hoor Jan :]

is dat de AT die Zot in de verkoop had :?
 
Goedemorgen :W

Jeeej om 11 uur beginnen *O*
Volgende week wordt ook een rustige week!
Alleen dinsdag contract besprekingen met de opdrachtgever, dus dan moet Bart maar even een pak aantrekken ( geen motorpak was me verteld O-) ).
En daar komen geen foto's van op internet *O*
 
is allemaal simpel te doen maar als het puntje bij het paaltje komt hebbe ze nog niks bereikt :N


maar aan de andere kant
is naar de hoeren gaan overspel plegen ??
ze zijn er ten slotte voor _O-

Wat is het dan ? Productvergelijking ? Het gelijk stellen aan het maatschappelijk geaccepteerde proefrijden terwijl je al een motor hebt ? ;)
 
Laatst bewerkt:
Even nog een Theo Maassen warm up ;)

De waarheid is als het hoofd als Chriet Titulaer, als je het omkeert is het nog steeds waar!
Ik zocht laatst een badkamer uit bij de Praxis.
Ik stond bij een douchekraan en toen zei zo'n man tegen mij: "Denk er om, je moet die douchekraan wel iedere dag afdrogen, anders krijg je kalkaanslag."
Waarom niet andersom? Waarom zegt hij niet: "Je krijgt wel kalkaanslag met die douchekraan, want anders moet je dat ding iedere dag afdrogen." Dat klopt toch ook!?"
 
Overigens...

Die XT van mij rijdt voorlopig niet en met de Duc ga ik niet de pekel in en van die file's wordt ik niet vrolijk.

Dussss...


[afbeelding]


Ik heb een andere fileermachine voor de winter gekocht *O*

Mooi ding hoor, ziet er nog goed uit ook. Nu kun je samen met MechanicalAnimal offroad gaan rijden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan