De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

En ja met chef :)
Maar die staat vaak zat naast me als MF open staat hoor _O-

Om je een reprimande te geven ?
Om die belhamel van een Michel27 een oorvijg uit te delen zodat hij het niet meer in zijn hoofd haalt om niet actief deel te nemen aan de bedrijfs cultuur ?
 
Om je een reprimande te geven ?
Om die belhamel van een Michel27 een oorvijg uit te delen zodat hij het niet meer in zijn hoofd haalt om niet actief deel te nemen aan de bedrijfs cultuur ?

Nee hoor, hij vindt motorrijden prachtig en is zelf ook aan het lessen ;)

Hij weet dat als er harder of overgewerkt moet worden ik er ook altijd ben dus dan doet hij niet zo moeilijk over prive dingen onder werktijd. Geven en nemen zegmaar :)
 
Laatst bewerkt:
Ligt er ook wel aan hoe vaak hij je met een blauw forum op je scherm ziet denk ik :+
 
Nee hoor, hij vindt motorrijden prachtig en is zelf ook aan het lessen ;)

Hij weet dat als er harder of overgewerkt moet worden ik er ook altijd ben dus dan doet hij niet zo moeilijk over prive dingen onder werktijd. Geven en nemen zegmaar :)

Tenzij het werk zo veel langer duurt, dat je over moet werken.. doordat je op MF zit ;)
 
Laatst bewerkt:
Jij bent gewoon een highschool drop-out })
:N High school is al afgemaakt dus dat is niet zo 8-)
En ben nu toch best serieus bezig met mijn verslag, terwijl die pas vrijdag ingeleverd hoeft te worden... Vergeleken met vorig jaar is dat dus een enorme vooruitgang, aangezien het toen meestal op donderdagavond betekende dat het een lange avond werd ;)
 
:N High school is al afgemaakt dus dat is niet zo 8-)
En ben nu toch best serieus bezig met mijn verslag, terwijl die pas vrijdag ingeleverd hoeft te worden... Vergeleken met vorig jaar is dat dus een enorme vooruitgang, aangezien het toen meestal op donderdagavond betekende dat het een lange avond werd ;)

;)
Maar gisteren zat je een beetje slap te ouwehoeren op msn terwijl je er ook aan had kunnen werken. En nu zit je toch ook telkens MF te F5-en _O-
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan