Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog met een half oog gekeken naar een 530, maar die was iets te duur.....en een beetje te groot....maar die vind ik ook erg mooi....

Zullen we maar weer even over de Z praten, anders wordt iedereen pissig zometeen......

Crawl heb toch een 530 :? :?

en over de Z heb ik nix te vertellen dit keer en over dat k*tvoetbal ben ik idd pissed-off
 
Crawl heb toch een 530 :? :?

en over de Z heb ik nix te vertellen dit keer en over dat k*tvoetbal ben ik idd pissed-off


Tja Ray,

We denken met z'n allen dat Ajax nog die topclub is van vroegáh, helaas was ik vorige week weer eens in de Arena... en moet zeggen dat de supporters mij toch het allermeest irriteren, ze fluiten de spelers uit bij het minste of geringste....denk echt dat ze daardoor beter hun best gaan doen... :? :? :? :? :?

Ben blij dat ik mijn seizoenskaart niet meer heb....... ;)
 
dat uitfluiten is nergens voor nodig.
het beleid is de laatste jaren gewoon hopeloos,goede spelers worden verkocht en de jeugd die opgesteld word kan zich nooit waarmaken,want na een trainerswissel laat de trainer zijn verlanglijstje achter bij het bestuur en nieuwe aankopen worden gedaan.

Maar Ajax heeft wel flink wat geblesseerden,moet ik eerlijk in zijn maar imo begint er een hoop ellende aan de top bij Ajax.
Ben blij dat ik niet gegaan ben,kon er gratis naar toe met me seizoenskaart.

Iets om naar toe te werken/naar uit te kijken...........feyenoord uit op 11 november,gewoon dik winnen daar en iedereen is weer tevreden ;)
 
ff een vraagje over de voorvering van een z1000. ik wou mijn vering ook ff anders zetten maar nu zitten die schroeven muurvast, hadden jullie dat ook of moet ik gewoon nog meer kracht zetten. ben misschien wel te voorzichtig.
 
Ik heb de teller van mijn Z750 2007 net over de 10.000 km en ben nu al weer toe aan mijn 3e achterband!!! De 2e achterband heb ik erop gelegd bij 4.670 km, een BT014.
Had verwacht dat deze wel wat langer mee zou gaan.
Op mijn vorige motor: CBR 600F Sport, ging de BT014 namelijk bijna 10.000 km mee....

Hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband?
 
Ik heb de teller van mijn Z750 2007 net over de 10.000 km en ben nu al weer toe aan mijn 3e achterband!!! De 2e achterband heb ik erop gelegd bij 4.670 km, een BT014.
Had verwacht dat deze wel wat langer mee zou gaan.
Op mijn vorige motor: CBR 600F Sport, ging de BT014 namelijk bijna 10.000 km mee....

Hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband?


als der geen schroef of spijker in schiet ongeveer 12000km
bt012, bt020 en nu bezig aan een bt021


maar rijd dan ook als een man op leeftijd (ouwe l*l)

:+
 
Ik heb de teller van mijn Z750 2007 net over de 10.000 km en ben nu al weer toe aan mijn 3e achterband!!! De 2e achterband heb ik erop gelegd bij 4.670 km, een BT014.
Had verwacht dat deze wel wat langer mee zou gaan.
Op mijn vorige motor: CBR 600F Sport, ging de BT014 namelijk bijna 10.000 km mee....

Hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband?


Op de Z750 met de originele BT012 ( is nog wat zachter als de 014) zo'n 8000, maar begon toen al aardig profielloos te worden.
Hierna MPP erop en deed hier ongeveer 9000 mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de teller van mijn Z750 2007 net over de 10.000 km en ben nu al weer toe aan mijn 3e achterband!!! De 2e achterband heb ik erop gelegd bij 4.670 km, een BT014.
Had verwacht dat deze wel wat langer mee zou gaan.
Op mijn vorige motor: CBR 600F Sport, ging de BT014 namelijk bijna 10.000 km mee....

Hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband?

BT014 is sportband. Leg je er bijvoorbeeld een BT020NT op, dan zal hij meer hard slijten. Nadeel is dat hij minder grip zal hebben bij erg sportief rijgedrag. De BT020NT is bedoeld voor tour/sport en heeft en hard middenvlak (werkt dus ook ideaal als je veel snelweg rijdt). BT014 plakt beter en ik vind persoonlijk echt een band voor een supersport of voor mensen die met enige regelmaat hun knie aan de grond krijgen.

Ik rijd dus nets als Ad :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de teller van mijn Z750 2007 net over de 10.000 km en ben nu al weer toe aan mijn 3e achterband!!! De 2e achterband heb ik erop gelegd bij 4.670 km, een BT014.
Had verwacht dat deze wel wat langer mee zou gaan.
Op mijn vorige motor: CBR 600F Sport, ging de BT014 namelijk bijna 10.000 km mee....

Hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband?


ben je lekker op weg, mijn teller staat op 7800. heb met de qualifier die er van de fabriek op zat door gereden tot 6200 km... zit nu een RR onder, rijdt erg lekker! m'n voorband kan nog wel 2000 km mee :)
p1010258vt8.jpg
 
Laatst bewerkt:
ben je lekker op weg, mijn teller staat op 7800. heb met de qualifier die er van de fabriek op zat door gereden tot 6200 km... zit nu een RR onder, rijdt erg lekker! m'n voorband kan nog wel 2000 km mee :)
[afbeelding]
Ja, we zijn regelmatig een dagje en wat weekendjes naar de Eifel(D) geweest, dus dan schiet het wel op met de kilometers.

Heb bij de aanschaf van mijn 2e bandenset getwijfeld tussen de BT014 en de Michelin Pilot Power, maar heb toen gekozen voor de bekende weg (BT014).

Misschien moet ik nu toch maar de MPP uitproberen...
of deze keer toch maar eerst de BT021, want voor heb ik er een BT014 op liggen en die is nog wel goed...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de teller van mijn Z750 2007 net over de 10.000 km en ben nu al weer toe aan mijn 3e achterband!!! De 2e achterband heb ik erop gelegd bij 4.670 km, een BT014.
Had verwacht dat deze wel wat langer mee zou gaan.
Op mijn vorige motor: CBR 600F Sport, ging de BT014 namelijk bijna 10.000 km mee....

Hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband?

he Do, overweeg een MPR 2Ct... geeft echt voldoende grip en gaat voor mijn gevoel langer mee. Mijn BT 014 kon ik bij 4.000 ook vervangen(echt op). Nu heb ik 3.000 met MPR 2 Ct gereden en volgens mij kan ik er nog makelijk 3.500 bij Zetten. O en ik rijd niet al te "defensief"
 
Moggeh :W :W

Izman: welkom back *D


Woow behalve nice bikes, hebben verschillende Z-etters ook nais cars :9 :9
(KPL en girlie hebben nu ff een gezinskarretje)
 
Mogguh Zetters der Lage landen :W

Nieuw deeltje zien ik :Y Hoewel ik het vorige deel voor een groot deel gemist heb -O-
Erg druk geweest op t werk, en s avonds geen zin gehad thuis nog achter het schermpje te MF-en (ik weet het, zwak ;) )

Nog veel nieuws? Geen rare dingen gebeurd? Ik zie dat er wat autospul aangeschaft gaat worden/is aangeschaft? Auto's tsja.... wat kan je ervan zeggen?
Ik heb zo'n 2 weken geleden een mindere ervaring met autorijden gehad. Op de terugweg van een avondje bios heb ik mij laten provoceren in t verkeer. Een vent voor me die raar deed (snel en dan weer langzaam rijdend) (en ik zat niet te bumper-kleven, heb daar een hekel aan) ging ik inhalen toen ie op een 80 km weg na hard accelleren weer 60 ging rijden. Op t moment dat ik er bijna voorbij was ging ie weer acceleren waardoor ik met 120 ervoorbij moest (snijdend). Hier was ik zo pissig over dat ik in de 50 km zone op de rem ging en stopte. Uitgestapt en naar hem toe gelopen om verhaal te halen....
Jullie kennen het gezegde wel: Slaan of geslagen worden. Helaas was ik daar niet zo op voorbereid. Ik was een beetje overrompeld. Ik kon dus de eerste en meeste klappen opvangen B| Gelukkig niet in t gezicht, kon dat redelijk vermijden, maar toch een paar flinke dreunen op mn slapen gekregen. Hij ging behoorlijk furieus tekeer.
Hij is wel 2 keer op de grond gegaan :? maar niet dat ik hem knockout sloeg -O-
Hij was wel een kop groter.

Lang verhaal. Zal niet in detail gaan. Ik heb nog overwogen om aangifte te doen, maar dat heeft weinig zin. Duurt lang en brengt niets.

Sindsdien en direct na het geval wel nog last van mijn hals en keel met slikken, hoewel ik niet het idee had dat er op geslagen was. De dokter vond het meer op verkoudheids verschijnselen lijken :?

Maar goed. Met de Z was het me niet gebeurd, want die accelereer je er niet zomaar uit :]
Ik zal een volgende keer dus wel beter opletten voor ik mij laat provoceren.

Verder deze week weer lekker met t Zedje naar t werk heen en weer. Voor de winter komt....
 
Mogguh Zetters der Lage landen :W

Nieuw deeltje zien ik :Y Hoewel ik het vorige deel voor een groot deel gemist heb -O-
Erg druk geweest op t werk, en s avonds geen zin gehad thuis nog achter het schermpje te MF-en (ik weet het, zwak ;) )

Nog veel nieuws? Geen rare dingen gebeurd? Ik zie dat er wat autospul aangeschaft gaat worden/is aangeschaft? Auto's tsja.... wat kan je ervan zeggen?
Ik heb zo'n 2 weken geleden een mindere ervaring met autorijden gehad. Op de terugweg van een avondje bios heb ik mij laten provoceren in t verkeer. Een vent voor me die raar deed (snel en dan weer langzaam rijdend) (en ik zat niet te bumper-kleven, heb daar een hekel aan) ging ik inhalen toen ie op een 80 km weg na hard accelleren weer 60 ging rijden. Op t moment dat ik er bijna voorbij was ging ie weer acceleren waardoor ik met 120 ervoorbij moest (snijdend). Hier was ik zo pissig over dat ik in de 50 km zone op de rem ging en stopte. Uitgestapt en naar hem toe gelopen om verhaal te halen....
Jullie kennen het gezegde wel: Slaan of geslagen worden. Helaas was ik daar niet zo op voorbereid. Ik was een beetje overrompeld. Ik kon dus de eerste en meeste klappen opvangen B| Gelukkig niet in t gezicht, kon dat redelijk vermijden, maar toch een paar flinke dreunen op mn slapen gekregen. Hij ging behoorlijk furieus tekeer.
Hij is wel 2 keer op de grond gegaan :? maar niet dat ik hem knockout sloeg -O-
Hij was wel een kop groter.

Lang verhaal. Zal niet in detail gaan. Ik heb nog overwogen om aangifte te doen, maar dat heeft weinig zin. Duurt lang en brengt niets.

Sindsdien en direct na het geval wel nog last van mijn hals en keel met slikken, hoewel ik niet het idee had dat er op geslagen was. De dokter vond het meer op verkoudheids verschijnselen lijken :?

Maar goed. Met de Z was het me niet gebeurd, want die accelereer je er niet zomaar uit :]
Ik zal een volgende keer dus wel beter opletten voor ik mij laat provoceren.

Verder deze week weer lekker met t Zedje naar t werk heen en weer. Voor de winter komt....

Jeetje Zwizz,

Dat klinkt niet best allemaal, begint behoorlijk op de agressie in het verkeer te lijken zoals dat alleen maar hier in de stad kan.......

Hou het maar wel even in de gaten, want je kan er meer aan overhouden dan je zelf denkt, het lichaam blijft iets complex natuurlijk.

Sterkte met je herstel.


Volgende keer alleen ruzie maken met je helm op.., dan is die ander snel klaar... ;)
 
Moggeh :W :W

Izman: welkom back *D


Woow behalve nice bikes, hebben verschillende Z-etters ook nais cars :9 :9
(KPL en girlie hebben nu ff een gezinskarretje)

Mogguh Girlie :)

Sorry dat ik je op MSN nog niet gecontacteerd had de laatste tijd...

Maar hoe is het gegaan/gaat het met Lynn? Ik hoop dat de laatste "sessie" goed is verlopen :Y
 
Jeetje Zwizz,

Dat klinkt niet best allemaal, begint behoorlijk op de agressie in het verkeer te lijken zoals dat alleen maar hier in de stad kan.......

Hou het maar wel even in de gaten, want je kan er meer aan overhouden dan je zelf denkt, het lichaam blijft iets complex natuurlijk.

Sterkte met je herstel.


Volgende keer alleen ruzie maken met je helm op.., dan is die ander snel klaar... ;)

Ik heb ook handschoenen met Carbon knokkels }) Kunnen ook leuk aankomen.

Maar allemaal leuk en aardig. Ik ben geen vechtersbaas en heb het ook nooit meer gedaan sinds de lagere school :X Ik ben een O-) natuurlijk.
Aggressie neemt inderdaad toe. Maar ik merk zelf ook dat ik aggressiever in het verkeer word. Ik wind me meer en sneller op, maar das ook niet goed natuurlijk.

Verder nog leuke verhalen gebeurd hier? Allemaal nog tevreden rond- :] ? Geen tewaterlatingen e.d.?

;)
 
Mogguh Girlie :)

Sorry dat ik je op MSN nog niet gecontacteerd had de laatste tijd...

Maar hoe is het gegaan/gaat het met Lynn? Ik hoop dat de laatste "sessie" goed is verlopen :Y


D@mn Zwizz wat een #@#@$ B|
Succes met je herstel.

Lynn had een geboorteafwijking. Geen cyste. Een goedaardig gezwel.
Een soort van hazelip onder de tong. Komt heel zeldzaam voor.
Als het goed is hebben ze nu zo diep weggesneden dat het niet meer terugkomt.
Afwachten eigenlijk.

Hier verder geen schokkende dingen gebeud :Y
 
Mogguh Zetters der Lage landen :W

Nieuw deeltje zien ik :Y Hoewel ik het vorige deel voor een groot deel gemist heb -O-
Erg druk geweest op t werk, en s avonds geen zin gehad thuis nog achter het schermpje te MF-en (ik weet het, zwak ;) )

Nog veel nieuws? Geen rare dingen gebeurd? Ik zie dat er wat autospul aangeschaft gaat worden/is aangeschaft? Auto's tsja.... wat kan je ervan zeggen?
Ik heb zo'n 2 weken geleden een mindere ervaring met autorijden gehad. Op de terugweg van een avondje bios heb ik mij laten provoceren in t verkeer. Een vent voor me die raar deed (snel en dan weer langzaam rijdend) (en ik zat niet te bumper-kleven, heb daar een hekel aan) ging ik inhalen toen ie op een 80 km weg na hard accelleren weer 60 ging rijden. Op t moment dat ik er bijna voorbij was ging ie weer acceleren waardoor ik met 120 ervoorbij moest (snijdend). Hier was ik zo pissig over dat ik in de 50 km zone op de rem ging en stopte. Uitgestapt en naar hem toe gelopen om verhaal te halen....
Jullie kennen het gezegde wel: Slaan of geslagen worden. Helaas was ik daar niet zo op voorbereid. Ik was een beetje overrompeld. Ik kon dus de eerste en meeste klappen opvangen B| Gelukkig niet in t gezicht, kon dat redelijk vermijden, maar toch een paar flinke dreunen op mn slapen gekregen. Hij ging behoorlijk furieus tekeer.
Hij is wel 2 keer op de grond gegaan :? maar niet dat ik hem knockout sloeg -O-
Hij was wel een kop groter.

Lang verhaal. Zal niet in detail gaan. Ik heb nog overwogen om aangifte te doen, maar dat heeft weinig zin. Duurt lang en brengt niets.

Sindsdien en direct na het geval wel nog last van mijn hals en keel met slikken, hoewel ik niet het idee had dat er op geslagen was. De dokter vond het meer op verkoudheids verschijnselen lijken :?

Maar goed. Met de Z was het me niet gebeurd, want die accelereer je er niet zomaar uit :]
Ik zal een volgende keer dus wel beter opletten voor ik mij laat provoceren.

Verder deze week weer lekker met t Zedje naar t werk heen en weer. Voor de winter komt....

klote ervaring!

Was je naar "To fast to furious" geweest. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan